MEVSÎM AY;Neşe dolu cıvıl cıvıl biri.Ders çalışmayı sevmesede bir yerde gördüğü yazıyı hem hafızasına hem de günlüğüne yazmayı çok seviyor.Tam bir resim aşığı her canı sıkıldığında birşeyler karalıyor. Bu sene 18 yaşına girdi ve üniversite sonuçlarını sabırsızlıkla bekliyor. Her sırrını bilen yediği içtiği ayrı gitmeyen en sevdiği arkadaşı Gamze 12 senedir arkadaşlar.Tek sevmediği yemek pırasa,en sevdikleri pizza ve makarna.Mavi rengi çok seviyor ve koyu Beşiktaşlı
GÖKALP SARSILMAZ;
20 yaşında serseri kelimesi için doğmus dediğim dedik biri bir okadarda inatçı.
Aşk kelimesini duyduğunda kaçan biri,aşka inanmıyor ve dışarda el ele gördüğü çiftleri hiç sevmiyor.Hayatta başarabildiği tek şey yaşadıklarına rağmen hala güçlü durması.Dedelerinden gelen bir mirasa sahip.Bu yüzden üniversiteyi okumak istemedi.En sevdiği hayvan köpek insanlardan daha sadık olduğunu düşünür.Tek fobisi yükseklik korkusu.Hayatta en değer verdiği kişi annesi.En çok kullandığı renk siyah.Tuttuğu takım Fenerbahçe.RÜZGAR SARSILMAZ;
Abisinin tek göz ağrısı olan biri fakat abisinin tam tersi bir insan.Dedesinin mirasını istemeyen kendi çalışıp kazanmak isteyenlerden. 18 yaşında ve bu sene üniversite tercihlerini yaptı.Abisiyle tek sohbeti maç skorları.Aşka inanıyor fakat şimdiye kadar karşısına aşkı yaşatacak biri çıkmadığını düşünüyor.Arkadaş çevresine önem veren biri yalnızlıktan hoşlanmıyor tek hedefi sonucu açıklancak üniversite sonuçlarında iyi bir yer kazanmak.Ailesinde en sevdiği kişi Gökalp o kadar konuşmasalarda abisinin onu ne kadar çok sevdiğini biliyor.En sevdiği yemek pizza ama önüne ne gelse yer.Tuttuğu takım Galatasaray ve abisiyle bu yüzden çok tartışmışlardır çünkü abisi koyu fenerbahçeli.En sevdiği renk Gri.Tek fobisi karanlık.
GAMZE YILDIZ;
18 yaşında deli dolu biri.Dostluklara önem veriyor ve şuana kadar tek dost dediği insan mevsim.Babası küçükken terkettiği için birisine bağlanmak onun için çok zor bu yüzden aşka inanmıyor ve erkeklerin hepsinin babası gibi gideceğini düşünüyor.Tek yaşama sebebi annesi şuana kadar onunla tüm zorlukların üstesinden geldi ve birçok okul birinciliği aldı.Spor yapmayı çok seviyor şuan ilgilendiği spor voleybol 3 kez il 1. liği aldı.Tek fobisi birisine bağlanmak. En sevdiği şey alışveriş yapmak odası elbiseden dolup taşsada alışveriş yapmaya bayılıyor.
KAAN AKSOY;
Rüzgar'ın 3 yıllık arkadaşı fakat niyeti Rüzgarla dost olmak değil Gökalple 2 yıllığa dayanan bir kavgası var ve intikam alabilmek için Rüzgar'ı kullanıyor.Rüzgar her ne kadar Kaanın düzeleceğini düşünsede Kaan hala 2 yıl önce ki intikam dan gözü birşey görmeyen biri.En sevdiği renk kırmızı 20 yaşında hiç bir kadına değer vermiyor annesinede ailesi 4 yıl önce Kaanı terketti bu yüzden 18 yaşına kadar dayısıyla yaşadı okumuyor ve okuyanların ahmak olduğunu düşünüyor hayatta iyilerin kazanmayacağı felsefesiyle büyümüş.
ADA YILMAZ;
Gökalp'ın eski sevgili 4 senelik birliktelikleri oldu fakat Gökalp aşık olmadığını anladığı gün Adayla ayrıldı.Ada ne kadar sevdiğini aşık olduğunu söylesede Gökalp dinlemedi ama şimdi arkadaşlar.20 yaşında. Zengin ailenin tek çocuğu şimdiye kadar özel okulda okudu ve üniversiteyide özel bir okulda okuyor.Hırçın ve asabi bir huyu var arkadaşlıkları hep çıkar uğruna kuruludur.Dost kelimesinin kullanıldığı yerde güler dostluklara inanmaz en uzun ilişkisi Gökalple olmuştur.
EVET ARKADAŞLAR BU BÖLÜMDE HİKAYEMİN KARAKTERLERİNİ TANITTIM EN KISA SÜREDE 1. BÖLÜM DE YAYINLANACAK ŞİMDİDEN YAPTIĞINIZ YORUMLAR VE BEĞENİLERİ
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Mevsimi #Wattys2016
ChickLitAşka inanmayan adam o adamı kendine sırılsıklam aşık eden bir kız ve yasak aşk. Ya imkansızı başarıcaklar ya da imkansız kalacaklar.