Hoofdstuk 6

66 5 1
                                    

Ik ben hamdoullilah ontslagen uit het ziekenhuis omdat mijn toestand verbeterd is. Ik ben nu thuis en me familie is nog steeds niet aangekomen. Wat ik raar vind? Geen idee waar ze uithangen maar ik heb gelukkig het rijk voor mij alleen! Ik krijg een berichtje en besluit om te gaan kijken, het is van
Marouane.

Hey hoe is het met je?
x Marouane

Super lief.

Goed hamdoullilah
Lief dat je het vraagt ❤️
Sabrina.

Marouane is in een korte tijd veel voor me gaan betekenen. Ik ben nu alleen week niet naar school gegaan, maar ze weten mijn toestand en dat ik in het ziekenhuis gelegen heb, dus gelukkig houden ze daar wel rekening mee!
Dus een week lang geen gezeik aanhoren, is perfect!
Iemand belt aan. Huh? Wie moet dit zijn? Sami is aan het werk...
Pffff. Zeker de postbode ofso.
Ik doe open en ik zie de mooiste ogen en de mooiste glimlach voor me.

Marouane.

"Hey, sorry dat ik je stoor.. Ik wilde kijken hoe het met je was en ik heb wat voor je meegenomen"
Hij tovert een bos bloemen en een merci chocolade pak tevoorschijn.
"Marouane dat had je echt niet hoeven doen! Ik ben al blij dat je me hebt geholpen" lach ik.
Ik loop naar hem toe en geef hem een dikke knuffel. Hij slaat zijn gespierde armen om me heen en ik plaats mijn handen om zijn middel. Ik leg mijn hoofd op zijn borstkas en ruik zijn overheerlijke geur. Nadat we klaar zijn staan we pal voor elkaar en onze gezichten staan heel erg dichtbij.
Ik zie dat hij zijn lippen vochtig maakt en buigt naar me toe. Hij plant zijn lippen op de mijne. Na een paar seconden neemt hij geschrokken een stap naar achteren. "Sorry... D-dat had niet moeten gebeuren.." Zegt hij met een rare gezicht. Met grote ogen kijk ik hem aan.

Waarom doe je het dan

"Ik moet gaan" zegt hij en hij gunt me niet eens een blik.
Zuchtend smijt ik de deur dicht.

Hij wilt mij niet.
Dat is het probleem.
Marouane kan elk meisje krijgen, waarom zou hij überhaupt mij willen?
Zuchtend plof ik neer op de bank. Ik wil dood.  Zeker gaat hij het tegen de hele school vertellen hoe schandelijk het wel niet was om met de lelijkste meisje van de school te zoenen.
Ik heb al precies een beeld van hoe dat eruit gaat zien. Denk je dat Marouane dat zal doen? Nee... 

---

De volgende dag wordt ik vroeg wakker. Ik hoor gerommel beneden, ze zijn terug. Pffff, het was net leuk alleen. Ik trek mijn witte north face T-shirt aan en een spijkerbroek met scheurtjes en mijn Nikes, ik doe mijn haar in een staart, make up draag ik niet alleen soms. Ik ren naar beneden en zie helaas mijn "familie"   
Allemaal kijken ze me vies aan.
"Salam" zeg ik nep glimlachend.
Ze zijn vast moe want normaal zouden ze me vierkant uitlachen.
Ik pak mijn northface tas en loop de deur uit. Ik doe mijn oortjes in.
PNL - DA
MON dieu faut qu'j'me dirige vers la Meque. Aujourd'hui j'plais a Eva Mendes. Gars, gars, gars, gars.

Ik mag voorlopig Sami's Vespa lenen gelukkig. Ik doe voorzichtig want ik heb nog geen rijbewijs. Ik kom eindelijk aan op school en zie een paar jongens naar me kijken. En Marouane. Ik negeer iedereen en loop naar binnen.  Ik wist dat hij die tnawies zou zetten.

De schooldag is eindelijk voorbij en loop rustig naar me Vespa.
"We moeten praten" hoor ik opeens achter me. Ik schrok me dood.
Marouane.
"Wat wil je?" Snauw ik.
"Haat je me nu opeens?" Vraagt hij
"Ja. Heel erg" schreeuw ik terug.
Ik zie dat het hem raakt. Is maar beter ook. Ik ben geen speelgoed! Dat je me een x gebruikt en weggooit!
"Sabrina, ik MOET MET JE PRATEN" zegt hij boos.
Ik geef het op.  "Wat is er?" Zeg ik kalm
"Vond je het erg? Wat er de laatste x is gebeurt?"
"Ja."
"Waarom?"
Ik slik een brok in me keel weg.
"Gewoon"
"Sabrina.."
"Ik moet gaan Marouane, leuk je gekend te hebben. Pas goed op jezelf" en ik pak me Vespa en rij weg.

Geen inspiratieee😭!

AchtergesteldWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu