(a képen Alex látható)
Alex!!!!-ordította Camaron. Mi van!!!!-ordítottam vissza. Gyere le enni!!-Cam. Gyorsan felkaptam egy gatyát meg egy pólót és rohantam le. Csak hogy én olyan szerencsétlen vagyok hogy az utolsó két lépcsőfokon már legurultam. Al..ehe..
x jóh..l vah...gy?-rohan röhögve a bátyám. Igen csak meg akartam nézni közelebbről a szőnyeget tetszik a színe.-mondtam mérgesen. Naa nyugi van hisz tudjuk hogy milyen béna vagy!-röhögött tovább. Felkeltem és a konyhába mentem.Leültem majd enni kezdtem a melegszenyát. Izgulsz?-kérdezte Cam. Mi? Ja igen.-mondtam tele szájjal. Rám ütöttél úgy eszel mint én ez olyan boldog pillanat számomra!-még könnyezni is próbált de én csak néztem miközbem azon gondolkodtam miért ő a bátyjám. De azért Szeretem. Ezt félretéve ne izgulj majd lesz barátod vagy nem de nem baj hisz úgyis elfogadnak vagy ha nem én itt vagyok neked.-borzolt a hajamba. Ilyenkor mindig tudja mit kell mondani ezért is Imádom annyira. Befejeztem a reggelit átöltöztem meg elvégeztem a reggeli rutinom ami annyiból állt hogy fogmosás, haj beállítás. Elviszlek-mondta Cam. Oké.-rohantam le de most óvatosan. Beszálltunk a fekete-kék Lamborghini-be már indultunk is. A sulim nem volt messze hamar odaértünk mindenki bámulta a kocsit meg hogy ki a franc az aki ilyen kurva jó kocsival jön. Hát én na igen. Cam leparkolt kiszálltam és ő is mert még pár papírt alá kell írnia neki. Mindenki engem meg a Bátyám bámult. Kicsit már szorongtam de Cam a vállamra rakta a kézét így már egy kicsit lenyugodtam. Annyira ismer már hogy még én se ismerem ennyire magam. Már nyáron megkaptam az órarendet meg a többi dolgot. Csak mennem kell a terembe ahol órám lesz. Sok sikert Öcsi!-borzolta megint össze a hajam Cam. Pedig most olyan jól állítottam be. Na mindegy elköszöntem tőle és már mentem is a terembe. Sikerült a tanárral beérnem. Mindenki a helyén ült és várt arra várt hogy valaki mondjon valamit. Gyerekek mint láthatjátok új diákunk érkezett aki mától az osztálytársatok lesz. A neve Alexander Demew. Vigyázzatok rá és fogadjátok szeretettel.-Mrs. Egyébként az én nevem Emma Hale. Ülj le a helyedre Kyle mellé.-mondta Mrs. Emma és arra a sráca mutatott a leghátsó padban már csak ott volt hely. Odasétáltam leültem. Szia én Kyle Grayson vagyok te meg Alexander.-Kyle. Helló hívhatsz Alexnak.-mondtam. Oké Alex.-mosolygott Kyle. Az órának hamar vége lett csak ofő volt még 1 ofőt kell kibírnom utána húzhatok haza. Sziaa én Elizabeth Throne vagyok de mindenki Liznek szólít!-ugrott oda egy lány.Sz..szia!-mondtam a félős hangomon. Rám hozta a frászt ha megijedek elváltozik a hangom olyan vékony sikítós lesz.Alexander körbevezesselek?-kérdezte Liz. Hívj csak Alexnek!-A. És igen köszi ha megtennéd.-A. Nincs mit akkor menjünk is!-karolt belém Liz. Én csak meglepődve figyeltem ahogy kiráncigál a teremből. Kyle csak jött utánunk. Liz csak beszélt és beszélt semmit se értettem de azért néha bólintottam. És úú ez a végzősök folyosója ha túl akarod élni ne menj oda.-mondta L. Ezt persze értettem. Épp indultunk volna vissza a terembe amikor is a bátyám hangját hallottam. Bocsi mindjárt jövök csak itt a bátyám.
-A. Meg sem várva a válaszuk elindtultam a hang irányába. Siettem és nem figyeltem. Neki mentem valakinek és nem elestem. Felnéztem ki az az állat akitől én esek hátra ha neki megyek. Egy jégkék szemű fiú állt ott. A tekintete ahogy végigmért
egyszerűen beleborzongtam. Csak néztük egymást mintha egy másik világba kerültem volna. Aztán hallom a bátyám hangját. Jól vagy?-kérdezi Cam. I..igen.-válaszolom. Saj..sajnálom.-mondtam majd feltápászkodtam. A fiú csak kikerült minket. Mi történt? Bántott?-Kérdezte Cam.
Mii nem csak hallottalak és megakartalak keresni és véletlen neki mentem és és na ennyi!-válaszoltam. Jól van na nem kell kiakadni!-nyugtatott Cam. Nem értem miért védtem meg hisz nem is ismerem de olyan fura érzésem volt mintha nem is tudom mi lenne velem talán szimpatizáltam vele?David
Ki volt ez a srác?-kérdeztem magamtól. Nem tudom miért de olyan furán érzem magam ahogy megláttam. Más volt. Nem tudom hogy ezt most hogy értem de más volt. Azt hittem elsüllyedek hisz én egy sráccal szemeztem!!! Csak most esik le! De azok a szemek olyan lágyan néztek. Basszus mi van velem??? Lehet buzi vagyok.
Oké hát nincs mit tenni. Még mit neeeem!!!!-ordítottam. Neked meg mi bajod?-kérdezte röhögve Mike.Ja semmi csak gondolkodta -m.-D. Te olyat is tudsz?-M. Menj a francba! Akkor jössz ma?-D. Nem akarod már befejzni?-M. Mit?-D.Azt hogy átbaszod magad?-M. Na és mégis hogy?-kérdeztem. Hát úgy hogy hiába hallgatsz a farkadra neked nem csak szex kell!-M. Mikem attól méghogy te a nagy Ő re vársz nekem nem kell mert nem is lesz soha.-D. Soha ne mond hogy soha
.-M. Lehet nem is csaj lesz.-M. Ja majd átmegyek buziba jó vicc haha röhög a vakbelem.-D. Nem lehet tudni.-M. /Kicsapódik az ajtó/ Magukat nem zavarja hogy már becsengettek? Menjenek órára az egyész folyosó maguk miatt zeng!!-mondja egy tanár. Ha nem zavarja beszélgetnénk.-M. Hogy mit mondott?-tanár. Tán nem hallotta? Menjen orvoshoz!!-D. Mindketten az igazgatóiba!!-ordítja. Csak rá mosolygunk és lesétálunk az irodába. Láttad? Tiszta ideges lett amikor rá molyogtunk azt hittem ott helyben kap agyfaszt!!!-röhögött Mike. Ja!-röhögtem én is.A folyosón hallottuk hogy vaalaki orfít. Odaértünk bekopogtam.A választ meg sem vártam benyitottam. És ott volt.Alex
Camaron mondta hogy menjek az igazgatóhoz. El is indultam de csak arra srácra tudtam gondolni. És arra szemre. Még ábrándoztam volna róla csak oda értem az igazgatóihoz.Kopogtam.
Gyere.-hallottam meg egy férfi hangját. Benyitot -tam. Jó napot.-köszöntem. Szia ülj le.-mondta a férfi. Leültem és vártam. Az igazgató a 30-as éveiben járhatott. Egész helyes volt de nem az én típúsom. Arról lenne szó mivel a bátyja az egyetlen hozzátartozója és nekem ezt meg kell mindenképp kérdeznem. Hogy minden szükséglete megvan-e és nem történt-e valami amit mondjuk nem mer elmondani?-kérdezte az igazgató. Tessék?-kérdeztem elképedve. Tudja hogy a bátyjám mit tett értem?? Tud maga bármit is?
Hogy meri ezt állítani? Ha nincs ott a bátyjám megölöm magam!-ordítottam a képébe. Kopogtak meg sem várta míg befejezzük a beszélgetést benyitott. És ott volt a jégkék szemű srác.