AlexKyle épp azt ecseteli hogy milyen jó volt hogy Liz ment neki segíteni tegnap. Kyle.-Alex. Igen?-Kyle. Neked bejön Liz?-Alex. Mii nem nem.-Kyle. Próbálta menteni a helyzetett de nem sikerült neki.
Tudom ám na gyerünk valld be.-Alex. Nem és kész de most hagyjuk foglalkozzunk veled. Hogy állsz a lányokkal?-kérdezte.
Na erre mit mondjak? Hogy bocs de meleg vagyok. Öhm hát mégnem találtam olyat aki bejönne.-mondtam. Értem akkor sok sikert hozzá!-kacsintott rám. Az órák unalmasak voltak. Szüntekbe meg Kyle-ékkal lógtam. 1 hét telt el azóta. Már semmi nem volt ugyanolyan Lizzel nagyon összebarátkoztunk már azt is tudja hogy meleg vagyok sőt mindent. Kyle-nak is elmondtam mindent kivéve hogy meleg vagyok. Ez a nap is unalmasan kezdődött. És eljött az ebéd. Minden jól ment Kyle-al odamentünk kaját kérni hát mit ne mondjak nem volt valami bizalom gerjesztő. Ott álltam a sorba és vártam a kaját amit adnak bár nem hiszem hogy az étel lenne.
Kiadták és a nagy tömegben próbáltunk utat törni ami nem nagyon ment. Míg végül csak sikerült. Ekkor leejtettem a tálcám és ledermedtem. Mi történt? Jól vagy?-kérdezte Kyle. Mindenki minket bámul. I..igen majd elmondom edd meg én megvárlak a fiú wc-ben.-A. Kyle bólintott. Én meg elsiettem. Gyorsan bementem a wc-be. Ajtócsapódás. Valaki bejött. Hátrafordultam de nem az volt akire számítottam volna. Scott lépkedett felém. Jajj ne. Mi az mi történt az ebédlőben?-kérdezte. Se..semmi hagyjál békén.-suttogtam. Nyugi tudom mi a bajod hogy megfogtam a feneked mi?-S. Úgy meglepődtem hogy hátra estem. Akkor ő volt az. Egyre csak közeledett felém én meg egyre csak hátráltam. Nekiütköztem a falnak ő meg csak lehajolt hozzám és rámmászott. Lefogta a kezeim próbálta szétnyitni a lábaim de nem engedtem meg. Felhúzta a pólóm és elkezdte simogtani a hasam én már könnyeztem, rugdalóztam össze-vissza mozogtam. Hiába csinálod akkor is gyengébb vagy nálam.-mondta. Meg akart csókolni. Nee segítség!!-kiáltoztam segítségért. Hol van Kyle azt ígérte amint végez idejön!!! Nyílik az ajtó és Kyle lépett be rajta. Amint meglátott odarohant majd leszedte rólam Scott-ot. Scott kisétált a wc-ből majd még rám nézett. Ezt még folytatjuk.-kacsintott rám. Ha nem hagyod békén megöllek!-nézett rá Kyle őrülten. Már már szinte sírtam Kyle megölelt.Mikor már abba hagytam mentünk órára. Látszott rajtam hogy sírtam. Piros volt és felduzzadt a szemem. Órán semmi különös nem volt kivéve hogy mindenki engem bámult. Senki nem kérdezett semmit csak próbáltak megvígasztalni. Egy kicsit sikerült nekik. Kyle elmesélte mindenkinek hogy mi történt már neki is akartak menni Scott-nak de én megállítottam őket. Óra után lementünk az udvarra még mindig piros volt a szemem. Elsétáltunk a padokig leültünk beszèlgettünk. David épp most jött el előttünk az egyik kurvájával. Rámnézett és kikerekedtek a szemei. Megállt egy pillanatra de a csaj továbbráncigálta. Liz megölelt mert tudta mi bajom. Becsöngettek így vissza kellett mennünk. Tesi volt az utolsó óránk. Átöltöztem ez a nadrág olyan rövid volt azt hittem ki van a fél seggem. A 12.esekkel volt óránk. David egész végig engem nézett. Igazából a seggem. Most végeztünk a tesivel de én bent maradtam segíteni a tanárnak. Pakoltam a cuccokat be. Egyszer csak valaki bejött a szertártba és bezárta az ajtót. Hátrafordultam nehogy megint Scott legyen. De nem nem az volt akire számítottam megint. David volt. Miért sírtál?-kérdezte. Semmiért.-mondtam. Mond el.-közelített felém. Nem.-mondtam kicsit nagyobb hangal mint kellet volna. David nekem jött és neki lökött szőnyegnek. Ráestem David meg fölém hajolt. Tartotta távolságot. Amint a szemeibe néztem nem tudtam nem igazat mondani. Scott majdn...majdn...-itt már könnyeztem. Majdnem megcsókolt és..és rámmászot.-ahogy kimondtam David megölelt. Elkezdtem keservesen sírni. David egyre szorosabban ölelt. Most pedig megyek és megverem.-D. Ne kérlek ne menj.-mondtam. Már nyitotta volna ki azt az ajtót amikor is leesett a kilincs.... Itt ragadtam vele....Basszus!!!!