3.rész

1K 58 1
                                    


Alex
Az óra lassan véget ért. Al jössz kaját venni?-K. Igen megyek.-A.
Az aulába érve úgy éreztem mintha valaki engem nézne. Megfordultam körbenéztem de senki. Majd megint semmi. És megint. Negyedjére már láttam ki volt az. Egy helyes srác nézett rám. Tetőtől talpig végigmért majd elmosolyodott. Én meg annyira meglepődtem hogy észre se vettem Kylet aki már egy ideje szólongat. Alex!-K. Bocsi most már figyelek.-mondtam. Na végre arról beszéltem hogy kéne egy csaj aki szórakoztat már unom magam.-K. Neked csak arra kell?-A. Miért minden pasi ilyen.-sóhajtottam. Ezt hogy érted?-K. Nézett rám furán. Basszus elfelejtettem hogy nem tudja hogy meleg vagyok. Hát öhm nekem nem arra kell egy csaj hanem inkább hogy szeressen.-A. Oké hát én se csak arra akarom a csajt. De észre se vesz. Az aki tetszik szóval ki kéne kapcsolódnom. Nem jössz el velem "kikapcsolódni"?-kérdezte miközben macsakkörmöket rajzolt a levegőbe. Ha nemet mondok gyanakodni fog már úgy is majdnem elszóltam magam. Oké megyek de csak hogy "TE" kikapcsolódj.-mondtam kihangsúlyozva a Te szót. Kösz haver.-kócolta össze a hajam Kyle. Menj a francba!!-morogtam. És elkezdtem a hajam igazítani. Hahaha de olyan cuki a vagy!-nevetett.Erre én meglöktem. Visszamentünk a terembe de ami ott fogadott arra nem gondoltam volna.Sam az egyik osztálytársa m épp bevert egyet annak a srác haverjának aki engem nézett. Dögölj meg hogy képzelted?-ordította Sam. És még egyet próbált behúzni neki de azt kikerülte. Mit? Hahaha az kurva a hibás nem én.-röhögte képen a srác. Terhes lett te nyomorék és ne beszélj így a hugomról!!!!-támadta meg Sam megint. Elkerekedett a szemünk. Mi van? Roza terhes? Komolyan? És ez a seggfej az apja? Kyle gyorsan kapcsolt ment szétszedni őket. Mentem én is segíteni. Kyle lefogta Samet én meg a másik gyereket. Csakhogy erősebb volt nálam így elestem volna ha valaki nem kap el. Felnéztem ki lehet az aki elkapott David volt az. A szívem majd kiugrott a helyéről. Jól vagy?-kérdezte. Igen.-válaszoltam vöröslő fejjel. Utána csak megfogott és arrébb tett. Hogy lehetek ilyen könnyű? Az a fiú aki a másik sráccal volt úgy nézett ránk mint aki ki tudná nyírni David-et. Szia David.-köszönt gúnyosan. Szia Scott.-köszönt neki David is gúnyosan.
Gondolhattam volna hogy közöd van ehhez.-mondta David. Csakhogy tudd nekem ehhez semmi közöm.-mondta Scott. Nekem máshoz lesz.-mondta Scott miközben rám nézett. Ezt David is észre vette ezért elém állt. Megijedtem Scott-tól. De David olyan kedves volt. Scott meg hát ijesztő. Azt kétlem hogy bármi közöd lenne hozzá.-szűrte ki a fogai között D. Bumm.  Mindenki odakapta a fejét. Sam a és Kyle a két pad között. Rohantam segíteni. Sam-et és Kylet felsegítettem és leültettem. Liz is rohant segíteni. De ő inkább Kylenak segített. Ezen elmosolyodtam. Majd Samnek segítettem. És most pedig nem tűröm hogy a barátaim piszkálják.Na idefigyelj te balfasz.Te csináltad fel Rozát így a te dolgod felnevelni a gyereket is. Sajnálom hogy egy seggfej lesz az apja de jobb mintha nem is lenne.Szóval ne merd mégegyszer bántani Rozát és a barátaimat.-mondtam neki. Ledöbbent mindenki. Azt várták mit fog csinálni. De semmit. Csak állt ott majd elviharzott. Tudta hogy igazam van. Kezdett eloszolni a tömeg. De David még ott állt. Elkapta a karom majd elrángatott onnan. Neki lökött a falnak. Au-szisszentem fel. Hülye vagy?? Mi lesz ha agyon ver???-ordított rám. Kicsit megrezzentem. Majd leesett. David aggódott értem. A szívem hevesebben vert éreztem ahogy az arcom felforrósodik. David rámnézett. Mélyen belenézett a szemeimbe. Teljesen a rabja lettem jégkék szemének. Észre se vettem hogy egyre jobban közeledik. Az ajkai olyan puhának tűntek. Kezét számra tette. Szétnyitotta ajkait majd végigsimított az enyémen. Az én szám is megadta magát. Ketté vált és vártam. Közeledett egyre lassabban mintha az idő is lassabban telne. Szaporábban vettük a levegőt. Kicsit megijedtem mert még sose csókolóztam. Majd ráeszméltem hogy mi történik és tágra nyílt szemekkel figyeltem ahogy majdnem összeér ajkunk........

S.O.S meleg vagyok!!Where stories live. Discover now