4.rész

893 54 0
                                    


Alex

Majd ráeszméltem hogy mi történik és tágra nyílt szemekkel figyeltem ahogy majdnem összeér ajkunk........
Ekkor David elhajolt majd rám nézett. Sajnálom-mondta és elsietett. Lecsúsztam a falon és nem tudom mit éreztem. Szomorúságot? Boldogságot?  Mindenféle érzés kavargott bennem. Felálltam és visszamentem a terembe.

David
Majdnem megcsókoltam ezt nem hiszem el. De olyan ártatlannak nézett ki nem bírtam magammal megint. Ha ezt így folytatom nem tudom mit vele. Most is olyan rémült arcal nézett rám. Bár mondjuk ez beindít. Bassza meg. Egy srác miatt izgultam fel. Na jó most már el kell mennem egy orvoshoz. Dave jól vagy?-jött oda Mike. Nem kell egy orvos.-mondtam. Mi a baj beteg vagy? Szerelem lázban égsz?-nevetett.
Menj a faszomba ez nem vicces. Ellógunk megyünk csajozni.-morogtam. Na de Dave nem gondolod hogy abba kéne már hagynod?-M. Nem mert nem leszek meleg.-Mondtam. Elindultam a cuccomért Mike követett. Miután meglett kimentem a suliból Mike és Ethan követett. Ők a legjobb barátaim bár ezt nem vallom be mások előtt. Elmentünk arra a helyre ahol sokan ismernek engem. Császtok.-köszöntem. Leültünk a szokásos boxba és kikértük a szokásosat. Sziaa-nyávogta Niki. Nem bírom a csajt de hát valamiben jó így egy kis ideig elviselem utána már nem kell a beszéd. Ha értitek mire gondolok. 😉 Szia menjünk is oké?-k3rdeztem. Oké.-nyávogta. Na léptem majd jövök.-mondtma. Mike és Ethan csak a fejüket rázták de engem nem érdekelt. Azt csinálok amit akarok. Elmentünk a suli előtt és ki volt ott? Alex. Engem nézett. Azt hittem odarohanok és azt mondom sajnálom. De nem tettem nem tehettem mert akkor megőrülök. Lehet ő nem is meleg és ha az úgyse jönne be neki egy ilyen fiú mint én. De az aggaszt hogy ilyen meggondolaltan amikor mondta Henrynek hogy legyen az apja a gyereknek valamiért olyan bánatosnak tűnt. És most is ugynúgy néz mint akkor. Gyorsan lépkedtem nehogy vissza rohanjak. Mikor a helyhez értünk már le is támadott. "10 perc múlva"
A csaj ott feküdt mellettem. Elkezdtem felöltözni és leléptem. Űrt éreztem. Hatalamas űrt. Csak sétáltam és sétáltam. Majd hazamentem. Otthon ledobtam mindent lezuhanyoztam. Még senki nem volt otthon de miért is lenne még korán van.  Fél óra múlva hazajött a húgom meg az öcsém aztán a bátyám és a nővérem végül a szüleim. Megvacsoráztunk beszélgettünk mert nálunk ilyen családias a hangulat. A bátyjám megakarja kérni a barátnője kezét. A húgom  épp azt mesélte hogy egy kedves fiú megmentette az osztálytársai elől és hogy milyen cuki sebtapaszt adott neki./mivel még csak elsős/. Ezután mindenki ment a saját dolgára. A család női tagjainak meséltem el mindent azt is tudják lehet meleg vagyok. De elfogadnak. Meg tudni kell hogy nagy buzi rajongók így örülnek is neki!? WTF!? Na igen ilyen a családom kicsit őrült  de így szeretem őket. Mentem aludni mert kikészített a mai nap.

Alex

Mikor kicsengettek mentem is ki. Levegőre volt szükségem. Az udvaron olyat láttam amit nem kellett volna. David egy lánnyal ment el a suli előtt. Üres szemmel néztem őket ahogy elmennek. David még rám nézett majd elsietett. Jól vagy?-kérdezte Liz. Igen.-mondtam. Nekem bármit elmondhatsz.-tette a kezét a vállamra. Csak bólintottam és mentünk Kyle-hoz. A sulinak vége. Mentem haza. Egy kislányt épp elejtettek mentem is segíteni.
Ti meg mit csináltok? Nem tudjátok hogy nem így kell szerelmet vallani?-kérdeztem. Mi nem is szeretjük.-mondták. Aha persze akkor meg ne bántsátok rendben!-mondtam nekik. Erre kinyújtották a nyelvüket és elrohantak. Haha még a gyerekek is kigúnyolnak. Na mindegy. Jól vagy?-k3rdeztem a kislánytól. Ne..eem..-sírta el magát. Felkaptam leültem vele és elővettem egy sebtapaszt. Mindig van nálam mert hát igen béna vagyok. Tudod nem kell törődni az ilyenekkel még buták.-A. Csak bólogatott. Nagyon cuki volt hazakísértem nehogy valami baja legyen majd én is hazaindultam megint. Otthon minden normális volt Cam csinált kaját beszélgettünk és elkészültem holnapra. Megfürödtem és elaludtam. Másnap mentem suliba minden normális volt. David nem jött oda nem is köszönt nem is érdekelt már engem. Mert elhagyott ő is.

S.O.S meleg vagyok!!Where stories live. Discover now