2.rész

1.4K 59 2
                                    

(a képen David látható)

És ott volt a jégkék szemű srác

Uraim nem látják hogy most dolgunk van?-igazgató. Jó napot minket az egyik tanár küldött.-M. Ó értem várjanak kint majd szólok mikor jönnek maguk. Mind a ketten kimentek és én vártam. Kérlek nyugodj meg ezt meg kellett kérdeznem benne van a szabályzTba de a bátyjádból nem nézném ki. Hisz Camaron jó fiú.-igazgató. Most úgy néztem rá mint borjú az új kapura. Maga ismeria bátyjám?-kérdeztem. Igen már kiskora óta a szüleid jó emberek voltak.-mondta. A szüleim meghaltak?-kérdeztem. A hangom elcsuklott nem kaptam levegőt. Jól vagy? Tiszta fehér az arcod.-igazgató. Én....én nem tudtam..de hogy?? És a bátyjám miért nem beszélt erről nekem soha?-csuklott el a hangom. Szédültem már csak ez hiányzott hányingerem lett forgott velem a világ. Rohamom van. Már csak arra emlékszem hogy egy két kéz elkap. Sötétség vett körül most olyan nyugodt vagyok. De én utálom a sötétet.Próbáltam
felébredni. Majd egy idő után szépen lassan kinyitottam a szemem.Az orvosiban voltam gondoltam. Valaki ült mellettem.A kék szemű fiú volt. Jobban vagy?-kérdezte. I..igen.-mondtam. Eléggé zavarban voltam. Ráakrtam nézni de nem mertem.De mégis azok a szemek.
Ráemeltem tekintetem.Most hogy
ilyen közel voltam hozzá jobban szemügyre vettem. Csodaszép szemek, telt ajkak biztos puhák lehetnek. Észrevette hogy figyelem gyorsan elfordultam éreztem ahogy forró lesz az arcom.Láttam ahogy elmosolyodik. Egyébként megköszönhet-néd a megmentődnek.-mondta nagy büszkén. Akkor biztos ő volt az. Köszönöm.-mondtam lehajtott fejjel. Szívesen. Új vagy?-kérdezte. Igen.-mondtam. Melyik osztályba jársz?-kérdezte.A 10.-be.-mondtam. Mi a neved?-kérdezte.Alexander Demew.-mondtam. És a tiéd?-kérdeztem. David....David Hale.-mondta David. Kicsapódott az ajtó és a bátyjám robogott be. Alex jól vagy? Menjünk korházba? Mond már!-Cam. Nyugi nincs semmi bajom.-mondtam. Ekkor eszembe jutott. Felkeltem de megszédültem és visszaestem szerencsére David elkapott. Köszi már jól vagyok- mosolygotam rá.
Kikerültem a bátyjám majd otthagytam. Befutottam a terembe mert már vége volt az órának besöpörtem a cuccaim a táskába és elindultam haza. Cam futott utánam. Alex állh már meg!-ordítja. Nem figyeltem rá csak mentem tovább. Alex mi a fene bajod van?-ordítja. Hogy mi? Még azt kérdezed hogy mi bajom? Az a bajom hogy hazudtál!! Egész életemben azt hazudtad hogy a szüleink az árvaházba hagytak minket pedig nem én egész végig utáltam őket. Azt hittem hogy nem kellettünk nekik és hogy meg se kellett volna születnünk.-Ordítottam sírva. Sajnálom Alex de ha elmondtam volna akkor minden nap szomorú lettél volna hogy nincsenek ott. És hogy..nem élnek ez nagy trauma lett volna neked.-mondta. Már szinte sírt így oda mentem hozzá és megöleltem. Sajnálom.-mondtam. Miután befejeztük Cammel haza mentünk és megbeszèltük a dolgokat. Másnap már mentem iskolába. Kyle odaadta a jegyzetét még tegnapról. Cam megint elvitt de már az udvaron várt Klye meg Liz. Sziaaa!!- ordította Liz majd oda futott hozzám és rám ugrott.
Szia-nevettem. Mintha valaki nézne. Hátra fordultam és David volt az úgy nézett mint aki megtudná ölni Lizet. Nem tudom mi baja lehet. Nem hinném hogy féltékeny mert csak tegnap találkoztunk. És csak rá kell nézni tuti hetero. Vagy tettszik neki Liz.
Azt a kurva nem akarok senkivel se haragba kerülni ezért gyorsan elengedtem Lizt. Kyle mondta hogy menjünk be mert már majdnem becsengettek. Bementünk és az osztály azon része akivel tegnap megismekedtem megkérdezték hogy jól vagyok-e. Fura ezt kimondani de jól éreztem magam velük. A másik osztályommal nem jöttem ki mindenki engem piszkált mert én voltam a kis nyomi akinek nincs semmilye. De így volt a legjobb mert nekem ott volt a Cameron. Még beszélgettünk majd bejött a tanár és kezdődött az óra.

David
Amikor hallottam mit mond az igazgató nem érdekelt semmi csak a srác. Épp dőlt el amikor is elkaptam. Felemeltem és már rohantam a suliorvoshoz. Nővér!!-ordítottam. Mi a baj? Jajj gyorsan tedd le.-mondta. Megvizsgálta és azt mondta semmi baj csak egy kis rohamot kapott de csak pihennie kell. Itt maradsz vele?-kérdezte. Igen-mondtam. Nem tudom miért de annyira más volt érdekelt. Ő nem ijedt meg tőlem olyan nyugodt és lágy szemmel nézett. Még mindig feküdt mozdulatlanul. Közelebbről megnéztem. Olyan gyerekes az arca cuki. Mi a fasz?? Miket gondolok? Oké nyugi nem vagyok meleg. Nem. Vagyok. Meleg. De olyan aranyos. Nem tudtam kontrollálni magam. A homlokához hajoltam és adtam egy puszit. Elkezdett ébredezni ezért gyorsan elhajoltam tőle. Jajj ne jajj ne. Felébredt. Jobban vagy?-kérdetrem. I..igen.-mondta. Utána jobban szemügyre vett engem majd amikor rá jött hogy megbámult elfordult zavarában ez aranyos. Elmosolydtam. Ilyen nincs lehet meleg vagyok áá. Egyébként megköszönhetnéd a megmentődenk.-mondtam és egy kicsit kihútam maagam. Köszönöm.-mondta. Szívesen új vagy?-kérdeztem. Igen.-mondta. Melyik osztályba jársz?-kérdeztem. A 10.-be.-mondta. Mi a neved?-kérdeztem. Alexander Demew.-mondta. És a tiéd?-kérdezte. David..David Hale.-mondtam. Ekkor kicsapódott az ajtó és egy srác rohant be. Elkezdtek beszélgrtni majd Alex hirtelen elindult ki de hátradőlt én elkaptam. Olyan alacsony volt és pille könnyű. Megköszönte hogy elkaptam és el futott. A srác meg utána. Én is futottam utánuk. De már kicsöngettek és a nagy tömegben lemaradtam tőlük. Mire odaértem a terméhez már nem volt ott így kiszaladtam a suliból futottam a kapuig és megálltam láttam ahogy ölelkeznek. Olyan fura érzés fogott el. De amikor szét váltak kicsit enyhült ez az érzés. Visszaindultak ezért nekem el kellett onnan mennem. Vissza mentem a termembe bepakoltam a táskámba és Mike-al indultúnk haza. Elköszöntem Mike-tól és bementem a házba. Otthon minden normális volt. Ettem és utána elmendtem aludni. Másnap felkeltem ettem és Mike dudált hogy már itt van. Elköszöntem mentem Mike-hoz.Szia!-M. Hi!-köszöntem. A sulihoz érve ott volt Alex és egy csaj ölelgette. Hirtelen megint elkapott az az érzés ami tegnap csak most rosszabb volt. A csajt úgy néztem mint aki megtudná ölni. Alex hátra nézett rám. Utána gyorsan elengedte. Megnyugodtam. Mi van Dave? csak nem bejön csaj? vagy a srác?-röhögött Mike. Csak csúnyán néztem rá. Mike valamit mondani akarok.-mondtam. Mike csak aggódó szemekkel nézett. Félre mentünk úgy hogy ne hallja senki. Elmeséltem neki mindent tényleg mindent. Ő csak hallgatta amit mondok neki. Amikor befejeztem vettem egy nagy levegőt. Öhm ne vedd sértésnek de szerintem ts lehet meleg vagy.-M. De nem baj az én elfogadlak így is meg minden csak fogadd el.-M. Nem tudom mi ez az érzés de ki kell derítenem szóval lehet nem is vagyok meleg.-D. Rendben ezt kiderítjük.-M. Próbált nyugtatni Mike barátom. Kevés sikerrel. De sikerült.

Bocsi ez most összecsapott lett.!

S.O.S meleg vagyok!!Where stories live. Discover now