AlexItt ragadtam vele....Basszus!!!!
Letört a kilincs.-mondta ledermedve. Bennem megállt at ütő. Hahaha ez csak valami vicc lehet ugy?-nevettem fel miközben a fejemet fogtam. Jól vagy?-kérdezte aggódva. Hahaha igen miért is ne lennék? Hisz bent ragadtam egy szertárba ráadasul..-néztem rá. Velem.-esett le neki is. Odarohantam az ajtóhoz és ütni kezdtem. Segítség segítség!-üvöltöztem. Hé nyugi már így csak megsebesülsz!-szólt rám David. Nem figyeltem rá csak tovább ütögettem az ajtót. Hé állj már le.-húzott hátra. Ennyire utálsz velem lenni?-kérdezte. Még ő van felháborodva? Nem csak te voltál annyira el hogy oda se jöttél köszönni.-Alex. David meglepődött. Megint mentem volna az ajtóhoz. Csak hogy David megint visszarántott. Engedj el.-mondtam nyugodt hangon. Nem engedett el. Kirántottam a kezem a karjaiból. Mi bajod?-ordította. Semmi!-vágtam rá rögtön. Ó már tudom biztos vár a pasid!-szólt gúnyosan. Szerinted miért verem azt a baszott ajtót!! Mert már hiányol a kurvád!!!-ordítottam. És csak hogy tudd ő a bátyjám!-Alex. David megint csak meghökkenve nézett. Majd elindult felém..én hátráltam. Nekiütköztem az ajtónak. A szívem majd kiugrott a helyéről. Egyre gyorsabb ütemet vert. Lehjolt hozzám. Beletúrt a hajába. Elmosolyodott. Majd azt mondta. Tudod aranyos amikor féltékeny vagy-villantott egy féloldalas mosolyt. É..én féltékeny?-néztem rá majd megszólaltam. Komolyan?-kérdeztem. Menj a picsámba!-már annyira ideges voltam. Oda is fogok.-röhögte el magát majd komolyan nézett rám. Hogy rohadj meg fúú tudod mennyire idegesítő vagy! - csak mondtam mondtam. Ő megcsak röhögött már tiszta ideg voltam. Tudod kíváncsi vagyok miért ájultál el az igazgatóiba.-mondta. Közöd?-de most komolyan mi köze van hozzá? Tényleg kíváncsi vagyok.-nézett komolyan a szemembe. A szüleim meghaltak és a bátyjám nem mondta el.-olyan rossz érzés kapott el hogy azt hittem elájulok. A szüleid meghaltak? Sajnálom.-ölelt át. Nem kell nem is ismertem őket.-mosolyogtam majd könnyezni kezdtem. Értem akkor a bátyjáddal élsz igaz?-kérdezte. Igen.-szipogtam. David lentebb hajolt és lenyalta a könnyeim. Olyan lehettem mint egy paradicsom. Mi..mi..mit csináltál?-dühödtem fel. Te normális vagy? Te..te normális vagy?-kérdeztem hangosan. Csak ezt mondta. Olyan aranyos vagy.-nevetett David. Erre a szólásra abbahagytam a szidását. Éreztem ahogy arcom színe fehérről átvált vörösre. David vágyakozó arcal nézett rám. Én teljesen elkábultam a szemei láttán. Testem egyre forróbb lett. David közelebb lépett hozzám. Majd még közelebb majd még egy lépést tett. Arcunk szinte összeért éreztem David lehelletét. Olyan meleg volt azt hittem felgyúladdok. Alex.-nyögte nevemet. Szívem nagyot dobbant. Hátraléptem mert nem szabad.Neki ott van Niki. A szívem majd megszakadt ha belegondoltam.David nem hagyta utánam jött.Én hátraestem. Fölém tornyosuló alakja elfelejtett velem mindent. Csak rá tudtam koncentrálni. Menekülni próbáltam de nem tudtam. És lehet nem is akartam. David lefogta kezeim közelebb hajolt hozzám megint. De ekkor már nem tudtam ellökni magamtól. Ajkaink súrolták egymást olyan jól eső érzést váltott ki belőlem hogy felnyögtem.Én magam is meglepődtem ahogy David is meglepődhetett mert olyan nagy szemekkel nézett rám. Mikor végre befejezte bámulásom megérintette ajkaimat végig simított rajtuk lassan. Mintha áramcsapott volna belém megint felnyögtem.Lassan közelítette meg ajkaimat majd Megcsókolt. Gyors bizsergés futott végig rajtam. Az egész testem tüzelt. Lassan és gyengéden csókolt aztán vad csókolásba kezdett. Nah..-nyögött fle.Egyik keze lentebb vándorolt benyúlt a pólóm alá majd oldalamat kezdte el simogatni. Nagyon meglepődtem ezért jó szorosan pólójába kapaszkodtam. Levegőért kapkodva váltunk szét. Szemében még ott égett a vágy de már nem csókolt meg. Mert eltoltam magamtól. Pedig vágytam a csókjára. Meglepődötten néztem rá. Ez volt az első csókom. Megérintettem ajkamat majd hirtelen észbe kaptam. David kérdő tekintettel nézett. Nem lenne szabad. Hisz te..nem tudtam folytatni mert elkapott a sírógörcs. Próbáltam nyugodt maradni ami valljuk be nem nagyon sikerült. Én?-kérdezte. Nem válaszoltam. Egyszerűen nem tudtam. Ha a Nikire gondolsz akkor tudnod kell szexre kellet semmi másra. Tudni akartam hogy tényleg meleg vagyok-e még nem vagyok tisztába az érzéseimmel. Szóval nem kell aggódnod.-David. Ajtónyitás hangja zavart meg minket. Jajj Alex.-rohant oda hozzám Kyle. Jól vagy nem történt semmi baj?-nézett mérgesen Davidre. Nem nyugi semmi bajom menjünk.-mondtam. Már Davidnél is ott volt a haverja ezért mondtam. Kyle leültetett és mindent kérdezett. Elmondtam neki azt amit szabad de mást nem. A napnak már vége volt. Otthon elmeséltem mindent Camnek meg Liznek. /Lizzel skypeon beszéltükn./ Hosszú nap volt ez a mai ez3rt aludtam el olyan hamar.