|2|

3.3K 234 120
                                    

Ciąg dalszy
******************************
*Bill*
Zobaczyłem Dippera leżącego we krwi z nóżem. Moje przypuszczenia się spełniły. Jednak nie sądziłem, że może posunąć się do czegoś takiego. Wybuchłem niekontrolowanym płaczem. Co się ze mną dzieje. Jakaś dziwna ciecz leci mi z oczu.
Moją uwagę przykuła kartką, leżąca na stoliku. Siegnąłem po nią, a oto jej treść:

Drogi Billu
Coś mnie do ciebie przyciąga, nie umiem tego ująć w słowa. Nie mam nikogo na tym świecie. Ty mnie, także nienawidzisz. Wiedz, że nie robię, sobie krzywdy z twojej winy. Po prostu nic mnie tu nie trzyma.
Dipper

Oparłem się o ścianę po woli zsuwając i chowając twarz w dłoniach. Soesnka, sprawił,że poczułem się winny. Rozbolał mnie brzuch. Doznałem nie znanego uczucia, gdy o nim pomyślałem. Wziąłem go na ręce i przerzuciłem przez ramię. Nie pozwolę mu umrzeć .

Zabrałem go do Pacyfiki tylko tam były jakie kolwiek środki, aby go wyleczyć. Został uśpiony, wyglądał niewinnie i jak mały chłopiec. Poczułem że on żyje tylko że teraz śpi... i nie wiadomo czy się obudzi.
*Jakiś czas później*
Soesnka jeszcze nie otworzył oczu, nadal śpi. Dzisiaj rano postanowiłem na niego popatrzeć. Moją i jego twarz dzieliły centymetry. Powoli przylożyłem swoje wargi do jego. Gdy nasze usta zetknęły się, moje serce zabiło. Powieki Dippera zaczęła się otwierać.

*Dipper*
Czułem jakbym umierał,ale coś nie pozwalało mi tego zrobić. Straszny ból przeszywał mnie całego.Po otwarciu oczu chciałem go zobaczyć i tak też się stało. Trójkącik patrzył na mnie ze wzruszeniem w oczach. To chyba on mnie tu sprowadził. Tylko czemu był nachylony nade mną?

*Bill*
Dipper się obudził, bez zbędnego namysłu go przytuliłem. Nie wyglądał najlepiej był strasznie blady i miał czerwone oczy. Włosy niestarannie ułożone i jedno było pewne, potrzebny mu odpoczynek.

*Dipper*
-Bill czy ja jestem przebrany i wykąpany?-spytałem zawstydzony i poczułem rumieńce na twarzy

-Ja cie wymyłem i ubrałem w czyste ciuchy -odpowiedział mi ,a ja odwróciłem wzrok. Na myśl co on mógł ze mną robić,gdy nie byłem świadomy, robiło mi się dziwnie.

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Jeśli w ogóle to czytacie i wam się podoba to piszcie .

Moja historia z demonem -{Billdip}Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz