|6|

1.4K 134 28
                                    

Dziękuję za przeszło 100 wyświetleń ❤
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
*Bill*
Gdy Gideon poszedł po coś do picia, podążyłem za źródłem płaczu. Zszedłem po schodach do piwnicy i myślałem, że zemdleje. Było tam duszno i czuć było krew. Coś okropnego, ale. najgorsze było to, że siedziała tam Mabel przywiązna do krzesła. Sznurek oplatający jej ciało był tak mocno związany, że miała siwe ciało i krew leciała, tam gdzie były wiązania. Gdy mnie zobaczyła wystarczyła się. Błagała żebym nie robił jej krzywdy. Wyciągnąłem nóż z kieszeni ( podkradłem Gideonowi). Rozciąłem więzy,a ona wystaszona uciekła w kąt.

* Dipper*
Dobra muszę iść po Mabel przez jej telefon spać nie mogę ( to Gideon dzwonił~aut).  Przebrałem się w jakieś stare ubrania Stanka i poszedłem tam. Udawałem jakiegoś sprzedawcę i rozglądałem się po jego domu. Oparełem się o jakąś ścianę i wpadłem do piwnicy. Tam spostrzegłem Billa i Mabel. Podbiegłem do siostry i Billa, biedna popłakał się. Ja niestety już nie umiałem. Uciekliśmy stąd Bill też był z nami. Nie mogliśmy uciec zatorowali nam drogę. Gideon rzucił się na mnie. Byliśmy otoczeni.

*Bill*
Myśl, że mógłoby się coś stać Dipperowi przerażała mnie. Gideon bił go nie mogłem na to patrzeć. Mejbel płakała , jacyś ludzie Gideona trzymali ją. Dipper odepchnął biało włosego . Gideon wyciągnął pistolet i wymierzył w Dippera.

*Dipper*
Strzał zmierzał w moją stronę, ale nie trafił. Bill przyjął strzał i umierał na moich oczach. Pocałowałem go wszystkie moje uczucia wróciły załamałem się. Zabiłem wszystkich łącznie z Gideonem. Mabel pomogła mi z Billem. Niestety umierał ,cały mój świat się zniszczył. Miłość wróciła.

*Bill*
-Czemu mnie zdradziłeś z Wendy?- wyjąkałem, resztkami sił.

-To nie tak to wszystko była wina Gideona . Kocham Cię jesteś całym moim światem. - odpowiedział i rozpłakał się.

Czułem nie możliwie straszny ból , nawet jeśli wcześniej go lubiłem ten był zbyt mocny. Umierałem, ale czułem satysfakcję z tego, że za kogoś kogo kocham.

*Dipper*
Bill zmienił się w Deomona. Po czym powiedział, że też mnie kocha czułem, że już nic nie będzie takie piękne. Wszedł w moje serce dosłownie zawsze będzie ze mną mój trójkącik...
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Jejku jak smutno znicz dla Billa :(

Moja historia z demonem -{Billdip}Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz