*Bill*- Bill, powiedz skąd ta zmiana? - spytał i zrobił, tak słodką minę, aż mi serce zmiękło.
-Ja...ja chciałem zabić ciebie i Mabel, ale to było dawno. Wiesz o tym, jednak jako człowiek, zrozumiałem swój błąd. Byłem panem wszechświata, a źle to wykorzystałem...- odpowiedziałem zgodnie z prawdą i poczułem ulgę.
Zobaczyłem, że zaczynają szklić się mu oczy. On się wzruszył moimi słowami. Naprawdę od takich rzeczy czuję się lepszy. Przy nim to już w ogóle, jest ze mną inaczej.
*Dipper*
Łzy leciały mi stumieniami. Jego słowa sprawiły, że coś zrozumiałem. Nawet najgorsza istota, w środku jest dobra. Wyszedłem z jego domu, on musi pobyć, sam i sobie to przemyśleć.Oparłem się o jakiś kamienie, słońce mnie ogrzewało. Tego było mi trzeba, trochę czasu na świeżym powietrzu.
*Bill*
Postanowiłem wyznać Dipperowi, że się w nim zakochuje, bo chyba tak nazywa się to uczucie. Szukałem Dippera wszędzie zaczynała się pogarszać pogoda. Tak jak myślałem zaczął padać ulewny deszcz. Krople deszczu otulały mnie czułem jak przechodzą mnie dreszcze, ale mam to gdzieś liczy się tylko Dipper. Biegłem ile sił miałem, lecz nagle upadłem. Rozciąłem sobie przy upadku ręce i poczułem, pieczenue. Ludzkie ciało jest takie wrażliwe, ale ja lubię ten ból. Po jakimś czasie zemdlałem.*Dipper*
Zadzwoniłem do Mabel, skoro miała jakieś kłopoty, wolałem dowiedzieć się o co chodzi. Wybrałem jej numer, ale nagle spostrzegłem krew poszłem za jej śladem. I tam leżał trójkącik cały we krwi nie przytomny. Przyłożyłem głowę do jego serca biło było to dla mnie jak muzyka. Czułem ulgę, że żyje i zaniosłem go do jego domu.
Tam przemyłem mu rany i gdy już się obudził wyszedłem. Zbyt serce mnie bolało żeby patrzeć na niego. Serce, moje serce szybciej bije jak z nim jestem.
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Jeśli przeczytaliście i wam się spodobało zostawcie komentarz.
CZYTASZ
Moja historia z demonem -{Billdip}
FanfictionZabawne dwóch wrogów po latach zaczyna coś do siebie czuć. Czy taka miłość istnieje ? Dadzą radę , a może nigdy nie zaznają szczęścia... Okładka: alice_vi_britania (wpadać do niej)