12.Bölüm- Ölümsüzlük
Bölüm Şarkısı-Elyas&Taha: Gece Mavisi
'Ya kızım sen salak mısın?'
Ya bana ne.
Lütfen diyorum.
Lütfen.'İki saattir bana ne için yalvardığının farkında mısın?'
Evet gayet farkındayım.
İki saattir sana yine saçımı çekmen için yalvarıyorum.
Gayet farkındaymışım bak.'Delirdin sen.'
Ya ne var sana dokunsam?
Ne var neee?'Daha ne kadar daha söyleyeceğim? Kontrolümü kaybederim. '
Ya sen demiştin kontrolünü kaybedersen bir şey olmayacağını en fazla seni görürüm ki bu benim için ekstra hediye olur.
'Derin çok inatçısın. Ama bir olacak şey var bir de olmayacak şey. Bu en olmazı.'
Aman be tamam.
Şimdi Breaking Bad izleyeceğim sen susacaksın tek kelime dahi etmeyeceksin.'Tamam etmem. '
Etti...
Tüm dizi boyunca konuştu. Her zamanki gibi susmadı.
Bir sürü sahnelerin heyecanının içine etti.
Ama yine de onunla olmak çok eğlenceli.
~~~~~~
2 ay sonra:Okulun yaz tatile girmesine az kalmıştı.
Yani tam iki ay geçmişti.
Hesim benimle olalı da üç ay oluyordu.Tam üç ay...
O gerçek bir arkadaş olsaydı her an benim yanımda olamayacaktı. O yüzden bu çok daha iyiydi.
Her an benimleydi.
Tüm her şeyimi biliyordu.
Ama ben onun hakkında cidden hiçbir şey bilmiyordum.Hande ile baya iyi anlaşıyorduk.
O da çok güzel bir arkadaş.
Fazla yakın olmuştuk. Zaten aynı okuldaydık.
O başka şubede okuyordu sadece.Egemen ile de aynıydık. Ara sıra buluşuyorduk.
Onunla vakit geçirmek de güzeldi.Hesim bana iyi bir yoldaştı.
Kesinlikle mükemmeldi.
Hesim her konuda haklıydı.
Hatta yakın zamanda sınıf arkadaşımın benden hoşlandığı konusunda da haklı çıkmıştı.
Gökhan'dan bahsediyorum.Bana itiraf etmişti. Uzun zamandır beni seviyormuş.
Onu kırmadan reddetti.Aslında Hesim başlarda Egemen ile benim arkadaş olmamı istiyor gibi gözükse de şu sıralar Egemen'i pek sevmiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HESİM "Hayalet Sesim"
FantasyBir kız... Bir de ses... Hayalet bir ses... Ama gerçek. Biraz da doğa üstü... 《Korku kitabı değildir.》 Derin, sürekli derinlerden duyuyordu ismini. Korkuyordu. Varlığını bilmediği bir ses sürekli onunla iletişime geçiyordu. Biraz zaman korktu. Bira...