Een Nieuw Meisje..

358 19 5
                                    

'Desi!, alsjeblieft! Doe het niet! Wat heb ik je aan gedaan?!'
Schreeuwde ik.

'Genoeg! Je hebt mijn leven afgepakt! En als je zo daar blijft gillen zal ik je broertje ook meenemen! Fluister ik terug maar toch half schreeuwend.

'Nou doe het dan maar! Vermoord me dan! Doe het! Maar weet je Desi, hier kom je niet mee weg!' zeg ik half pratend half huilend.

'Oh, denk je dat?'

PAF!

1 week eerder..

'DESI! OMG DESI!' Word er geschreeuwd achter me.

'WAT!?, sorry hoor maar niet de hele school hoeft te weten wat jij zegt!' schreeuw ik terug.

'Oh sorry,heb je gezien wat Annisa voor shirtje aan heeft?!, een oranje! Met een roze ketting!' schreeuwde ze iets zachter.

'Ja al lang gezien, sorry hoor maar dat had ze gister ook al aan.'
'Oh, en jij dan? Een gestreept zwart wit shirtje die flubbert.' boem die zag ze niet aan komen, wat een meeloper.

'Ja klopt, ik had hem nooit moeten kopen.' zei Cristina.

'Nou, heb je koffie?' vraag ik bits terug.

'Jaja, die heb ik,' Cristina geeft de koffie aan mij, 'Wist je trouwens dat er een nieuw meisje in de klas komt?, ik heb gehoord dat ze behoorlijk knap is..'

En de koffie komt er weer uit. 'WAT ZEI JE?!, niemand maar ook niemand is mooier dan mij!' schreeuw ik terug, ik gooi de koffie weg, en loop naar het hoofdgebouw.

'Maar Desi, dat zei ik ook niet! Waarschijnlijk is ze super lelijk en heeft ze een jampot bril.' zegt Cristina.

'Ja vast, nou ik moet naar wiskunde, bye!' niet dat het me uitmaakt dat ik te laat kwam, ik wou gewoon af van die Cristina.
En ik had gelijk, ik kwam te laat.

'Mevrouw Vermeer, u bent te laat!' zegt hij als ik binnenkom.

'Oh!, echt waar?! Heb ik iets gemist van u boeiende les?!, och de wereld vergaat!' de hele klas lacht. 1-0 voor mij.

'Mevrouw Vermeer, houd u alstublieft u mond en ga zitten!, anders mag je een bezoekje brengen aan de rector!'

'Onee! Wat een schande!' maar toch ga ik zitten.

'Ja! Let nu maar op! Want hoe je cijfers nu zijn zal ik maar flink je best doen!' schreeuwt hij terug.

'Och, het maakt niet uit! Ook Al eindig ik zo slecht, kan ik altijd nog u baan overnemen!' de hele klas lacht weer, 2-0 voor Vermeer.

'ERUIIIT!'

'Dus je bent er uit gestuurd wegens te laat komen en brutaliteit?'

'Ja, belachelijk he?' ik zit voor de zoveelste keer bij de rector.

'Ga maar naar huis als je klaar bent met school, het heeft niet echt zin om jou na te laten blijven he?' zegt ze

'Nee!' oh, mevrouw in het veld is zo'n schat! Mijn lievelings juf ook al geeft ze geen les. Bedenk ik nu

'Oke ga dan maar naar je volgende les'

Rennend ren ik naar natuurkunde, ik wil niet weer te laat komen en ik heb me voor genomen gewoon mijn bek te houden. Want waarschijnlijk laat de rector me niet voor een tweede keer gaan.

'Ben ik te laat?!' schreeuw ik door de klas.

'Mevrouw Vermeer? U bent op tijd! Wat een verrassing!'
Ik had zin om haar een dreun te verkopen of haar een rottige opmerking geven, maar ik hou me in en ga zitten.

Als de les een tijdje bezig is, word er geklopt.

'Binnen!' schreeuwt Mevrouw Waterdam, lichtelijk geïrriteerd door de verstoorder van haar les.

Als eerst komt onze mentor binnen lopen, en daarna een blond meisje met een basic zwart t-shirt je de PERFECTE skinny jeans afgemaakte met perfecte hakken en een wit kettinkje.

'Dit jongens en meisjes, is Victoria, ze is nieuw dus wees aardig voor haar. Zei de mentor en liep weg.

'Nou, Euh Victoria, ga maar naast Luna zitten.' Victoria loopt naar de plek waar Mevrouw Waterdam naar toe wees. Luna maakt gelijk plek voor haar.

'Nou, maak jullie boek maar open naar bladzijde 201.'

Maar dat deed ik niet, ik had alleen nog maar oog voor het nieuwe meisje Victoria, en zo te zien de hele klas, alleen de nerds en Victoria lette nog op.

'Oke! Een toets!' schreeuwt opeens Mevrouw Waterdam.

Wat!? Een toets?! Hadden we die dan? Snel kijk ik naast me waar Eva zit, zij kijkt net zo als ik kijk. Dan krijg ik een tikje op me schouder, ik draai me om en zonder na te denken zeg ik

'WAT?!' En recht in mijn ogen keken de ogen van Anniek, eigenlijk kende ik haar totaal niet.

'We hebben geen toets waar voor we moesten leren, het is met open boek.' zegt ze.

'Oke.' een open boek toets dus..

'Oke allemaal lever je blaadje in, morgen krijgen jullie je cijfer!'
Iedereen loopt naar voren en dan naar de deur.

Al het (eindelijk) pauze is loopt iedereen naar buiten toe, ik heb altijd een groep om me heen, maar deze keer loopt alleen Eva naast me.
Zelf Stalker Annisa is er niet bij!.

'Waar is iedereen?' vraag ik aan Eva.

'Iedereen is bij dat nieuwe meisje, Victoria.'

Hey! :D dit is het allereerste hoofdstuk!
Ik heb elke week 1 hoofdstuk, ter informatie :)
Geef even zo'n mooie ster, en zet in de reacties wat je er van vond ;)
xSanne

Murder Girl {✔}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu