\\JAMES\\
'hey! Ben je daar eindelijk?' zeg ik, als ik Victoria zie aankomen.'Ja! Ik lijk Barack Obama wel!' zegt ze. Ik moet lachen, het is natuurlijk ook wel waar. 'Nog wat te vermelden in het Landje van Obama?' vraag ik. Nu is het haar beurt om te lachen.
'Ja, maar ik ben toch liever dat meisje die vanavond een afspraakje heeft.' zegt ze.
'Mooi zo!' zeg ik. 'Hou je van sterren?' vraag ik. Ze kijkt me vragend aan, maar geeft toch antwoord.
'Ja, ik wou graag een telescoop kopen, alleen, ik had er het geld niet voor.' zegt ze, ik zie dat ze verdrietig kijkt, 'hoezo eigenlijk?'
'Oh zomaar.'zeg ik.
'Ugh, VICTORIA!!' Hoor ik opeens iemand gillen.
'Is het weer iemand van je fans?' zeg ik, en er komt weer een glimlach op Victoria's gezicht. 'Nee, het is Desi.' antwoord ze en ze draait zich om. Ugh, denk ik, Desi, ze is zo'n bitch.
'James? Ik moet gaan!' zegt Victoria.
'Eh, Doei!' zeg ik, en ze loopt weg.
\\DESI\\
Hoe durft ze? Tegen mij?! Te pakt echt alles van me af! Eerst de stalkers, daarna de fans, daarna haalt ze uitstekende cijfers bij alles!, en het ergste, James.'Hey! Desi! Wat is er?' zegt ze.
'Ehh, volgende les!' wauw, we hebben zo wie zo nog tien minuten.
'Oh, ga jij maar alvast ik blijf nog even!' zegt ze en ik word weer boos, ik weet niet waarom, maar die meid is te perfect.
Ondertussen....
\\PRIVE CHAT JAMES\VICTORIA\\
Victoria: sorry dat ik weg moest..
James: Maakt ni uit bæ💜
James heeft de naam van Victoria verandert naar Bæ👫❤
Victoria heeft de naam van James verandert naar Bby👫💜
Victoria: ik heb les, byee!
James:by bæ💜🙈 tot vnv!❤
Victoria: Tot vnv👌❤'Viccie! Kom je nou!!' schreeuw ik, eindelijk kijkt ze op, ze loopt naar me toe.
'Met wie was je aan het appen?' vraag ik, eigenlijk weet ik jet antwoord al maar vraag het toch.
'Oh, met James! Hij is zo lief, knap, aardig, hij is..GEWELDIGG!' schreeuwt ze in mijn oor.
'Op naar de les!' zeg ik zonder antwoord te geven op haar antwoord, en probeer een glimlach neer te zetten, maar ik krijg geen betere dan die van de modellen bij miljoenen jacht.
'Nou, lets go!' en ze huppelt zowat naar het gebouw.
Omg! Wat een kort hoofdstuk!😭 maarr... De volgende word en heel lang, en heel spannend! Goede deal toch?
Doeiii x Sannee2004
JE LEEST
Murder Girl {✔}
Horror#NETTIES2017 RUNNER UP IN GENRE HORROR Desi is 14 en een echte bitch, een egoïst, en een IQ van een aardappel is nog hoger dan die van haar. Maar 1 ding heeft ze meezitten in het leven. Ze is ontzettend populair, en komt overal mee weg, inclusief e...