\\DESI\\
'Dees! DESIII! GVD DESI STA OPP!' beuhh, hoe laat is het? 'DESI! GEEF VERDOMME ANTWOORD ANDERS BEL IK DE POLITIE VOOR MOORD!''IK LEEF NOG!' schreeuw ik zo hard als ik kan.
'GEEF DE VOLGENDE KEER ANTWOORD, WIL JE?!' Jaja, dacht ik, vandaag is het maandag, donderdag en vrijdag is Victoria niert naar school gekomen. De aansteller.
'DESI KOM NAAR BENEDEN! IK MOET WEG EN JIJ MOET JAAR SCHOOL!'
'JEMIG, HOU EENS GEWOON JE KOP DICHT! IK KOM ZO!' ik word zo kwaad op mijn moeder.
'Oke, doei schat!' roept ze, typisch mijn moeder. Van een orkaan naar een briesje.
'Doei,' mopel ik. En kijk op mijn mobiel, een appje van Victoria.
\\PRIVE CHAT DESI\VICTORIA\\
Viccie🌐🙈❤:Hey! Ga vandaag weer naar school!
Deessiee🙈❤👅:Yeah, eindelijk weer, heb je gemist.😣
Viccie🌐🙈❤:Ahh, niet doen hoor! Hvj tot zo BBY❤
Deessiee🙈❤👅:doeiiii!❤❤
Viccie🌐🙈❤ is offline gegaan.
Deessiee🙈❤👅 is offline gegaan.'Hey,! Hoor ik achter me, ik hoor dat het Annisa is, dus de stalker is terug?
'Wat?!,' zeg ik. Annisa kijkt geschokt op,'ehm, ik had het niet tegen jou.' zegt ze.
En dan draai ik me om, Victoria zit in een rolstoel en lacht naar Annisa.'VICIE! OMG!' ik geef haar een onhandige nep knuffel.
'Het gaat wel,' zegt ze. En ik duw haar vooruit. Heel veel mensen kijken naar Victoria, en vragen wat er aan de hand is. Ik wil bij iedereen weglopen, maar Victoria wil iedereen netjes antwoord geven.
'Jongens, ze is geen aap in de dierentuin ja?!' oke doeii!'_ zeg ik.
'Mij maakt het niet uit hoor,' zegt ze, maar mij wel denk ik. Al die aandacht bevalt me niks.
Als we aangekomen bij Wiskunde, kijkt iedereen meedelevend naar Victoria, James wil naast haar zitten, dus ben ik gedwongen ergens anders te zitten. Ik ga maar naast Dominique zitten, zij kan er wel mee door.
Na een tijdje van rot sommen die ik niet begrijp, komt er iemand van de schoolkrant "de fotograaf", ik weet al wat hij gaat vragen, wie er voor de ja, poster van de school, wil staan, ze kiezen altijd de mooiste en de populairste, ik dus.
'En we hebben daar dus iemand voor nodig.' eindigt de jongen.
'Zoals elk jaar hebben we al iemand in het hoofd, dit jaar doen we, James, Dominique,' ik hoor mijn naam al in mijn hoofd.
'En we doen dit jaar Victoria!' ik kijkt geschokt op ik Spring zelfs van mijn stoel, 'MAAR ZE ZIT IN EEN ROLSTOEL?!'
'He! Desi! Dat betekent toch zeker niet dat ze niks kan?' zegt Meneer.
'Ik vind het een mooi gebaar dat deze school, ook als er iets aan de hand is, er gewoon mee om kan gaan!'
'MAAR, MAAR, IK STA ER ALTIJD OP! ALTIJD!' Krijs ik.
'NA DE RECTOR JUFFROUW VERMEER!'
Fijn, ik slof de klas uit, geef een giftige blik op meneer, en sjok naar de rector, tot ik me bedenk, ik moest vandaag al nablijven, dus, de les is pas begonnen, we hebben zo tussenuur, dus neem ik alvast een "pauze", wat voor mij bestaat als De MacDonalds.
'Een big tasty, een milkshake aardbei, en een Patatje middel.' 'was dat hem?' 'Ja'. Ik wacht op mijn bestelling. Als die even later aankomt, loop ik naar buiten en kijk op mijn mobiel.
Ik verwacht een bericht van Victoria, maar ik schrik op, las ik zie dat hij van James komt.\\whatsapp James\Desi\\
James:Waar ben je?! Victoria is helemaal overstuur! Door jou! Bied onmiddellijk je excuses aan!😡
Desi:Waarvoor?!😳
James:dat weet je best Desi! Je bent stikjaloers en daarom liep je weg!
Desi:echt ni, James je kletst uit je kop!😡
James:Ik zag het wel gebeuren, je gooide die steen naar Victoria!!
Desi:....
James:Ja zeg maar niks meer! Ik heb het nog niet gezegd! Maar dat kan ik nog doen!😤
Desi is offline gegaan.
James:JA GA MAAR WEG JA!
James is offline gegaan.Hij weet het...
WOEHOEE! Weer een deel! Wat vonden jullie ervan?
Reacties!!
Druk even op die ster! En tot de volgende keeerrr🔥
xSanne2004 =D
JE LEEST
Murder Girl {✔}
Horror#NETTIES2017 RUNNER UP IN GENRE HORROR Desi is 14 en een echte bitch, een egoïst, en een IQ van een aardappel is nog hoger dan die van haar. Maar 1 ding heeft ze meezitten in het leven. Ze is ontzettend populair, en komt overal mee weg, inclusief e...