Chapter 10

97 5 0
                                    

POV ANNIEK
Als ik thuis kom, barst ik in huilen uit, mijn moeder hoort het, en komt naar boven.
Ik vertel haar het hele verhaal behalve dat ik de dader had gezien, ik zei dat ik alleen een zwarte gedaante zag.
Ze geloofde het, en vroeg of ik morgen naar school wou.
"Eh, ja, ik ben heel erg moe, ik wil slapen, oke?"
"Oke, doei." en met die woorden doet ze de deur dicht ik weet toch dat ii niet kan slapen na zo'n nacht.

De volgende ochtend, lig ik nog steeds in de zelfde houding in bed, ik stap uit bed, alles is stil, ik ben bang dat Desi beneden staat om af te handelen met mij, wat als ze er achter komt dat ik er was?
Ik stap in mijn broek en doe mijn shirt aan, ik check mijn mobiel, het is uitgelekt dat Victoria is neergeschoten, de hele whatsapp groep van klas 2 barst los.
Ik word gespamt en ben bang dat mijn mobiel kapot gaat van de spam. Dus zet ik mijn mobiel uit, en loop naar beneden.
Ik gaap.
Ik pak een bakje yoghurt, en ga aan tafel zitten.
Het is te stil in huis, net alsof er iemand mist.
Na een tijdje loop io naar boven, pak mijn mobiel, en 1237 berichten...
Hell no.

POV JAMES
Ik wil niet naar school.
Maar ik wil kosten wat het kosten, de politie overhoring horen, niet dat het veel zou opleveren.
Er zou geen getuige zijn geweest, maar je weet nooit.
Misschien is die chagrijnige bieb juffrouw toch nog ergens goed voor...

"Heeft iemand iets gehoord of gezien?" vraagt de politie.
De hele klas is stil, dat dacht ik al.

Oke guys nu komt er een stukje van iedereen door elkaar. Hier komt het😂😂

"Dus je hebt niks gehoord?"
"Ik woon aan de andere kant van de stad..."

"VOLGENDE!"

"Heb je een idee wie het heeft kunnen zijn? Wie haatte Victoria?"
"IEDEREEN VOND HAAR LEUK?!

"VOLGENDE!"

"Wat was jou band met haar?"
"ZE WAS MIJN ALLERBESTE VRIENDIN!!!!!" huilde Desi.

"VOLGENDE!"

"Waar was je toen de moord werd gepleegd?"
"Bij mijn oma in het bejaardentehuis,IK HEB GETUIGE!"

"VOLGENDE!"

"Hoe was het toen je haar verloor?"
"Het was een pak uit mijn hart..." en ik barste in huilen uit.

Hello guys!
Er komt waarschijnlijk morgen geen hoofdstuk online!
Wel bij Rants, denk ik!
Chiao!
x

Murder Girl {✔}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu