Bu serinlik nerden geldi böyle yanaklarımdan kulağıma doğru usulca akan su nedeniyle birden urperti bütün ilikleriome sızdı...
Gözlerimi istemeyerek araladım.
Karşımda gördüğüm güzellik karşısında tüm urpertim geçmişti.
Tekrar uyumaya yeltendigim an"Aaa katiyen olmaz kızım bugün tercih sonuçların çıkacak nerede okuyacağını merak etmiyor musun yani ?"
Sözleri dank etkisi yaratmişti beynime ,biran günlerdir beklediğim sonuçlarının geldiği günde olduğumu anladım ve bir çırpıda yataktan çıktım.
Sayfa açılınca gözlerim yerinden fırlayacak şekle gelmişti sevinç ve hüznü aynı anda yaşayan kalbim acınacak haldeydi. Sayfadan ayırdığım bakışlarımı annemin merakla irileşen ela gözleriyle buluşturdum gözlerime anlam yüklediğimi düşünerek gözlerimde adeta keşif yapıyordu anlaşılan sözlerimi bekleyecek sabri kalmamıştı.
" soylesene kızım seni bekliyorum "
gözlerim aradığı cevabı vermemişti .
" Anne" diyebildim sadece söylediğim kelime merak duygusunu tetiklemiş olacak ki birden " hadi kızım " dedi gözlerimi yumdum ve" istanbul fatih üniversitesi hukuk fakültesini kazanmışım "
Annem mutluluk içinde bana bakarak gülümsedi ve elini iki yana açarak ona sarılmamı teklif ediyordu sanirim. Ellerimi boynuna doluyarak sıkıca sarıldım oda belime doladigi kollarını kaburgalarımı birbirine geçirmek istercesine kavradı.Bir sorun vardı ortada 'İstanbul' ben ızmir de okuyacağımi ümit ederek hiçbir sorunun olmayacağını düşünmüştüm oysaki anne nasıl istanbul'da okuyacağım tek başına nasıl bırakırım seni buralarda."
Annem buruk bir tebessüm yerleştirdi yüzüne ve yüzümü avuçlarının arasına alarak " senin geleceğin benim hayatımın önceliklerinden kızım sen beni dert etme."
Annem dedim içinden ne kadar fedakar daha genç yaşında göğüsledigi acının bir nebze eksilmediginin farkındaydım ve onu bir türlü burda tek bırakma fikrini kabullenmek istemiyordum." Annem ben aldığım nefesi bile seninleyken seviyorum ben sensiz ne yaparım oralarda seni buarada bırakıp gitmek çok bencilce ..."annem tarifi olmayan güzel ela gözlerini benimkilere dikti. Yavaşça yukarı kıvrılan dudaklarını aralayıp " sen çok güçlü bir kızsın yıllardır sergilendiğin dik duruşunu başkasına borçlu olduğunu düşünerek kendine haksızlık etme ."Evet ayakta durabilirdim ama sorun bu değildi. Asıl onu nasıl bırakacağım di her sabah güzel sesiyle uyanmak bütün mutluluklara eşitti. O hayatının anlamını sonsuzluğa uğradığından beri sadece ben vardım yanında ve ben gidince çok yanlız kalacaktı. Bende babamı soğuk toprağa verdiğim günden beri o beni biran bırakmadı ve ben onu bırakacaktım.
Kapının çalışmasıyla düşüncelerimden ayrıldım. Kapıyı açmamla beraber sümeyye' nin boynuma atlaması bir oldu kolarini biraz gevşeterek " Şura aynı üniversite yi kazanmışiz " yuvalarını terk edecek şekle gelen deniz mavisi gözlerini dikti gözlerime bu kız neler söylüyordu böyle. söylediklerinin gerçeklik oranı var miydi acaba ben neler söylüyorum zaten böyle zamanlarda akıllı şura 'ya veda ediyordum omzuma vurulan yumrukla kendime geldim.
" sevinmedin mi niçin bişey söylemiyorsun " karşımda dudaklarını büküp cevabımı bekleyen en samimi dostuma " elbette çok sevindim cadı sevinmez miyim hiç sadece gerçeklik oranını bır an düşündüm "sözlerimi bitirince hala kapı eşiğinde olduğunuzun farkına vardım ve içeri geçmesi için elimi evin içine doğru uzattım. Feracesini çıkarıp elime uzattı bende askıya asarak arkasından salona geçtim.
" Şura üniversite nedeniyle ayrılacağımız için çok üzülüyordum sonra aynı üniversiteyi kazandığımizi öğrenince çok mutlu oldum "
Bende çok mutlu olmuştum gözlerindeki mutluluğu gördükçe ayrı bir heyecan yaşıyordum yüzüne en yakışan gülüşü takınarak "Eee" dedi
"evet canım benim içinde ayrı bir mutluluk oldu ve önümüzde uzun bir beş yıl var bu süre içerisinde seninle beraber olmak gerçekten çok iyi olacak "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNTİKAM
SpiritualYaşananların bedelini ödetmek için herşeyden bihaber mahsun bir genç kızı seçen bir genç ve karşısındaki insanın tüm duygularına tüm saflığıyla inanan duru bir kız...Olaylar açığa çıktığında en büyük yarayı kim alacak acaba!!!