Evet, yanlış okumadınız!
Tanışalım mı?
Artık aramızdaki şu sizi bizi atalım diyorum, ha? ;D
Benim amacım burada son derece sıcak, samimi, şirin mi şirin ve en önemlisi de eğlenceli bir edebiyat platformu oluşturmak ve çok güzel bir aile olmak!
İlerleyen zamanlarda çok güzel etkinlikler düzenlemek istiyorum arkadaşlar, ne dersiniz?
O zaman öncelikle bir birbirimizi tanıyalım değil mi?
Varlığınızdan emin olmak ve kesin sayımızı çıkarabilmek adına, adını listeye ekleten herkesin de bizimle olduğuna emin olabilmek adına bu bölümdeki etkinliğimize katılmanızı önemle rica ediyorum. :))
O zaman başlayalım...
Öncelikle isim, yaş gibi özellikler sorulur aslında. Fakat ben şunu belirtmek istiyorum ki, neden yaptım bilmiyorum ama bu işe girişeceğim zaman kendime bir söz verdim. Adım sadece "Yazaramaz" yani nick olarak kalacak diye. Aslında düşünecek olursak genelde bu tarz platformlardaki eleştirmenler isim vermiyorlar. İleride karşılaşılabilecek bazı sorunlara karşı isimlerini muhafaza etmek çok daha doğru oluyor. Nasıl bir sorun diyecek olursanız da küçük bir örnek verebilirim.
Wattpad böyle insanlarla dolu arkadaşlar, üzerinize alınmayın lütfen ama olur da ben bir hata edecek olursam yahut yanlış anlaşılacak olursam herhangi birinden büyük bir tepki görebilirim. İsmim burada olacak olursa çeşitli "sözlere" maruz da kalabilirim. Umarım anlamışsınızdır beni.
O yüzden bu konuda ismimi muhafaza etmem en doğrusu olacaktır. Yanlış anlamayın lütfen. Böyle yaptığım için sizi de isminizi söylemeye zorlayamam tabi. Ama isimle tanışmak isterseniz, neden olmasın?
Ben Yazaramaz, peki ya sen? :D
Gelgelelim yaşa... Ben şimdi 16 yaşında olsam 20 yaşındaki tecrübesiz diyecek, eh 20-30 yaşında olsam 16 yaşındaki belki çekinecek. Oysaki ben hepinizle şirin arkadaşlıklar kurmak istiyorum. Bu yüzden şunu da dile getirmek istiyorum ki hanginizle konuşuyorsam onunla aynı yaştayım, tamam?
Ben seninle aynı yaştayım. Peki ya sen, kaç yaşındasın? :D
Şimdi gelgelelim asıl yere...
Size biraz soru sorayım, ha?
En sevdiğiniz şairin en sevdiğiniz şiiri?
--Necip Fazıl Kısakürek, Kaldırımlar! Bu şiiri ortaokuldayken bir şiir dinletisinde ezberleyip okumuştum ve aşık olmuştum diyebilirim.
Peki en sevdiğiniz yazarın, en sevdiğiniz kitabı?
--Ah en sevdiğim kitap Küçük Prens şüphesiz. Ama eğer en sevdiğim yazardan bahsedecek olursak burada say say bitmez ki, hepsi en bir sevdiğim... Ama Franz Kafka hayranı olduğumu söyleyebilirim. :))
En sevdiğiniz renk?
-- Hiç şüphesiz siyah derdim. Ama mavi de bir başka ya... ;))
En sevdiğiniz film?
-- Her çocuk özeldir! Aamir Khan hayranıyımdır da biraz. :D
Yapmayı en çok sevdiğiniz şey?
--Kesinlikle yazmak! :))
Yazmak ya da okumak dışında?
-- Renkli cupcakeler yapmak!
O zaman son sorumu soruyorum...
Sizce ilk etkinliğimiz ne olsun? Bir kısa hikâye yarışması, bir kapak yarışması, kazananlarla röportaj, tanıtım filmi hazırlama yarışması ya da benim aklıma gelmeyen herhangi başka bir şeyler... Bunu size bırakıyorum. Fikirlerinize göre güzel bir etkinlik düzenlemek çok eğlenceli olacaktır. Hayal dünyanızı kullanıp hiç yapılmamış bambaşka bir etkinlik de tavsiye edebilirsiniz bana! İlk biz oluruz, ha? :D
--Aklıma daha fazla soru gelmedi. O zaman hadi buraya da siz sorun ve hepimiz cevaplayalım ha, ne dersiniz? :))
O zaman klasik söz gelsin!
Kırıcı olduysam ya da hatalıysam affedin, sağlıcakla kalın WattyGözcü Ailesi!
--Yazaramaz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
WATTYGÖZCÜ
RandomTürk Edebiyatının o nefis betimlemelerini, söz sanatlarını, edebi değer taşıyan paragraflar arasında okuyucuyu nahoş bir havaya sokan muazzam satırlarını özleyenler olarak yalnız değiliz sanırım? --Bu klasik bir oy ya da yorum kazanma kitabı değildi...