&WattyGözcü-Bir sorunumuz var!&

137 25 47
                                    

Merhaba WattyGözcü Ailesi!

Kafama takılan bazı şeyleri sizlerle paylaşmak istiyorum. Dünden beri bunu düşünüyorum ve en sonunda size danışmaya karar verdim. Eğer biz şirin mi şirin - :) - bir aileseysek size danışmam gerek öyle değil mi?

Arkadaşlar, bazılarımızın kafasına şu soru takılmış ki,

"Kazanamayanlar için hala şans varsa bu sıradaki gruba haksızlık olmaz mı?"

Arkadaşlar benim yapmak isteyeceğim en son şey bile değil haksızlık. Bu yüzden bunun üzerine çok düşündüm. Normalde wattpaddeki tüm yarışmalar bu şekilde ilerler ya da kazanamayanlara tekrar şans tanınmaz.

Ben böyle bir şey istemiyorum. Çünkü seçilemediği halde okunmayı hakeden bir sürü hikaye var o listede. Her birini seçecek olsam bu sizin için ağır olacak. Bu yüzden buna bir çözüm üretmemiz gerekiyor.

Benim aklıma bir fikir geldi.

Kazanamayan hikayelerimiz için ayrıca farklı yarışmalar düzenleyelim. Mesela kısa hikaye yarışması ya da deneme yarışması, kompozisyon ya da şiir yarışması. Bu da kazanamayanlarımızın tekrar kendi haklarıyla kazanabilme imkanına kavuşmalarını sağlar. Bu yarışmalarda kazananların hikayelerine de destek oluruz. Aklıma başka bir çözüm yolu gelmedi. Gerçekten çok düşündüm acaba haksızlık mı yapıyorum, diye.

Ama eğer yok haksızlık değil aynen böyle devam edelim derseniz de kabul ederim. Ama siz de bu haksızlık diyorsanız belirttiğim gibi bir yol izleyebiliriz kazanamayanlarımız için ya da bana fikirlerinizi bildirebilirsiniz. 

Lütfen bana bir yardım edin arkadaşlar, herkesin memnuniyetini elbet ki sağlamak çok zor ama ben herhangi bir haksızlığa neden olmak istemiyorum.

Fikirlerinize ihtiyacım var. 

Kırıcı olduysam yahut hatalıysam affedin, kendinize iyi bakın WattyGözcü Ailesi! :)

--Yazaramaz

WATTYGÖZCÜHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin