&WattyGözcü-Önemli Duyuru!&

79 18 12
                                    

Öncelikle hepinize merhabalar WattyGözcü Ailesi!

Sizlere birkaç şeyden bahsetmem gerek bazı sorular sormam gerek.

Sitem gibi olmasın ama... Arkadaşlar neden kazanan hikayeleri okumuyorsunuz?

Ya da daha hiç okumadan direk aralarından birini seçip bana özel mesaj atanlar var.

Başta okumuşlardır diye bir şey söylemedim fakat durumu sonradan fark ettim.

Bakın arkadaşlar, kuralımızı tekrarlayayım.

Önce kazanan 3 hikaye de okunacak. Sonra aralarından beğendiğinizi seçeceksiniz. Yani tabi önceden zaten okumakta olduğunuz bir hikayeyi seçmeyi düşündünüz belki ama bu diğer hikayelere şans tanımamanız anlamına gelmemeli.

İstediğinizi seçmekte özgürsünüz fakat seçip kenara çekilmek değil kural. Amacımız eğer yükselmekse bizi yükseltecek olanları da biz yükseltmeliyiz değil mi?

Bakın tekrar ediyorum. Önce kazananları okuyacaksınız sonra da beğendiğinizi seçeceksiniz.

Kuralımız bu.

Tabi bazı geçerli sebepleri olanlara ve kuralı yerine getirenlere sözüm yok.

Ama bir de hiçbir şey yapmayanlar da var ki bu iyice hevesimi kırıyor.

Arkadaşlar, baştan söylemiştim ben size. Kurallara uymak esasımız...

Umarım ne demek istediğimi anlamışsınızdı ve umarım kırıcı olmamışımdır.

Bunun dışında bir şey daha belirtmek istiyorum. Bundan önceki bölümde belirttiğim sorunumuz için sizin de fikirlerinize dayanarak bir karara vardım.

Biliyorsunuz ki bu platformda çeşitli etkinliklerimiz, yarışmalarımız olacak.

Bu etkinliklerde kazanan arkadaşlarımızdan Analizde kazanamayanlar ödül olarak hikâyelerine destek görecekler.

Bu en mantıklı çözüm olmuştur herhalde. Ve diğer Analiz gruplarına girip Analiz yarışmasına devam etmeyecekler çünkü bir önceki bölümde de dediğim gibi bu haksızlık olur.

Kırıcı olduysam ya da hatalıysam affedin, kendinize iyi bakın WattyGözcü Ailesi! ☺☺

WATTYGÖZCÜHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin