Narozeniny

561 43 26
                                    

Poznámka autora
*******************
Pro pochopení děje je nutné přečíst si dva předchozí díly (Královská rodina a Královská rodina 2).

O SEDM LET POZDĚJI...

Chodbou Canterlotského zámku šly dvě klisnička. První z nich byla světle modrý pegas s bílou hřívou a modrým melírem. Její jméno bylo Snowdrop. Vedle ní šla černá alicorní klisnička s fialovou hřívou. Jmenovala se Nyx. Došly až na konec chodby, kde byly zdobené dveře. Otevřely je a naskytl se jim pohled na zdobenou místnost. Uprostřed místnosti stáli jejich přátelé a jejich rodiče. ,,Všechno nejlepší Snowdrop a Nyx!" zvolali všichni najednou. ,,Páni tady to vypadá krásně!" řekla nadšeně Snowdrop. ,,Zdobyli to tu mamka s taťkou!" řekla pyšně Surprise. ,,Ale já jim pomáhal!" vytahoval se bílý hřebeček s hnědými skvrnami a hřívou, jménem Pipsquek. ,,Já pomáhala s dortem!" přidala se béžová klisnička s červenou hřívou a fialovými brýlemi, jménem Twist. ,,Dneska vypadáš krásně Nyx." podotkla Clarity. ,,Jasně, obě vypadáte doslova, jako princezny." řekla Flitter. ,,Princezny nemusej bejt dycky nafintěný!" řekla oranžová pegasí klisnička s růžovou hřívou, kterou se jí její matka (Twilight) snažila narovnat. Scootaloo šla od ní trochu dál a opět si ji rozcuchala. ,,A kde je Flurry Heart?" zeptala se Snowdrop a rozhlédla se po místnosti. ,,Flurry Heart musela jet s rodiči na ples v Křišťálové Říši." řekla smutně Luna. ,,To nevadí, hlavně, že ste tu vy ostatní!" řekla vesele Nyx. ,,Krásné narozeniny vy moje malé klisničky." řekla Luna, když jim šla naproti. ,,Mamí!" řekly vesele jednohlasně. ,,A já sem vosk?" řekl Discord a proměnil se ve svíčku. Snowdrop a Nyx se zasmály a oba objaly.

Byla to skvělá oslava a za týden měla narozeniny i Scootaloo

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Byla to skvělá oslava a za týden měla narozeniny i Scootaloo. O další týden později šly Snowdrop a Nyx poprvé do školy. ,,Proč nemůžem chodit do školy s Flurry Heart?" řekla otráveně Snowdrop. ,,Nebo se Scootaloo?" doplnila Nyx. ,,Ne, protože Flurry Heart chodí do školy do Křišťálové Říše a Scootaloo do Ponyvillu a takovou dálku každý den dojíždět nemůžete." vysvětlila Luna. ,,A nemůžem chodit do nějaký soukromý školy?" zeptala se Snowdrop. ,,Takhle ale potkáte nové poníky." řekla mile Luna a jemně je postrčila ke dveřím školy ,,Po škole si pro vás zaletím!" řekla a odletěla zpátky k zámku. Snowdrop a Nyx se nadechly a společně otevřely dveře. Všechny oči ve třídě se otočily na ně. ,,A tady už přišly vaše nové spolužačky. Princezny Nyx a Snowdrop." představila je učitelka. Snowdrop a Nyx se nervózně usmály a sedly si do volných lavic. Snowdrop si našla lavici vzadu a Nyx si sedla do volné lavice úplně vepředu. Učili se sčítání. (nemůžu se dočkat, až je budu dělat na střední) O Snowdrop se nedalo říct, že by ji matematika zrovna zajímala. Spíš můžu s klidem říct, že skoro celou hodinu prospala, zatímco Nyx se stala oblíbenkyní učitelky, protože sekala příklady levou zadní. Snowdrop probudilo až zvonění, které ohlašovalo přestávku. Všechna hříbata se vyvalila zadními dveřmi na školní hřiště. Nyx a Snowdrop vyšly ven jako poslední. Najednou k nim přišla zelená jednorožčí klisnička s pečlivě upravenou fialovou hřívou. ,,Páni, málem sem se tě lekla." řekla pobaveně, když si prohlédla Nyx od hlavy až ke kopytům ,,Vypadáš trochu, jako Nightmare Moon.". ,,Hodně, jako Nightmare Moon." opravila ji oranžová pegasí klisnička s modrou hřívou, která odněkud zeshora sletěla na zem vedle první klisničky. ,,Přesně, jako Nightmare Moon." řekla podezřívavě fialová zemní klisnička s bílou hřívou s modrými melíry, která přišla k druhému boku tě první. ,,Ale menuju se Nyx." řekla trochu stydlivě Nyx. ,,Vůbec mě netěší," řekla pořád pobavená zelená klisnička ,, já sem Sunny Flare, tohle je Indigo Zap a Sugarcoat.". ,,Ty vůbec nevypadáš, jako princezna." konstatovala Sugarcoat. Nyx dotčeně ucouvla. ,,Hele nechte ji bejt!" bránila ji Snowdrop. ,,Zato ty vypadáš jako skutečná princezna." řekla lichotivě Sunny Flare. ,,I přestože nejsi alicorn!" řekla nadšeně Indigo Zap. ,,Vážně?" řekla s malým úsměvem Snowdrop. ,,No jasně!" řekla vesele Sunny Flare. ,,Hele nechtěla bys do naší party?" zeptala se vesele Indigo Zap. Snowdrop se objevil na tváři úsměv od ucha k uchu. Myslela si, že nezapadne a přitom si najde partu kamarádek hned první den. Úplně v té radosti zapomněla, že vedle ní stojí Nyx a šla s novou partou někam na houpačky. (ubíjí mě psát o mrňavejch hříbatech!) Nyx tam stála uprostřed hřiště. Sama. Zaskočená. Všechno se to stalo tak rychle. Její sestra je hned první den oblíbená, zatímco ona stála sama uprostřed hřiště.
Opět zazvonilo...
Takhle to šlo asi měsíc. Snowdrop se stala součástí party pyšných, ale přesto oblíbených klisniček, zatímco Nyx trávila přestávky ve třídě a předběžně dělala domácí úkoly. Snowdrop si během hodiny posílala psaníčka s kamarádkami a ostatně s polovinou třídy, zatímco Nyx se pylně hlásila a učila se. Snowdrop si vysloužila titul nejoblíbenější klisny ze třídy a Nyx zase titul šprtky. Kromě toho se jí spolužáci neustále posmívali, že vypadá jako Nightmare Moon. S kamarádkami, které znaly odjakživa se o školním roce vůbec nevídaly. Po měsíci už toho Nyx měla dost a svěřila se matce. Ta z toho nebyla zrovna ráda, naopak se začala bát, že z Nyx jednou možná skutečně vyroste Nightmare Moon...

Poznámka autora
*******************
Tak je tu další díl knížky Královská rodina! :-D Tahle knížka bude asi celkem krátká. I když kdo ví? Hlavní zápletka minulé knihy mě napadla možná tak v její půlce. XD Úplně epická bude ale čtvrtá kniha! ;-) A jo! Ty klisničky sou Shadowbolts z Friendship Games! Jéééj! XD

Královská rodina 3 (Dokončeno)Kde žijí příběhy. Začni objevovat