Jiná Nyx

336 41 3
                                    

Ráno se Nyx probudila ve své posteli. Asi to byl jen sen. Řekla si a vstala z postele. Snowdrop už byla na nohách, učesaná a připravená vyrazit. Nyx rohem zvedla hřeben a učesala se. Pak si vzala svačinu, kterou jí máma nechala na nočním stolku a odletěla se Snowdrop do školy. Cestou kdysi tak nerozdílné sestry a dvojčata neprohodily ani slovo. Před školou čekaly na Snowdrop její povedené kamarádky a okamžitě se do Nyx pustily. ,,Á, není to naše malá Nightmare Moon?" řekla Sunny Flare a Indigo Zap a Sugarcoat se rozesmály. Snowdrop, jako by je neslyšela, přistála vedle nich a nepřítomně se usmála. Nyx v sobě ale necítila strach, podřadnost, ani bezmoc, ale odvahu, nadřazenost a moc. Najednou měla chuť ty tři zadupat do země. ,,Tak Nightmare Moon říkáš." řekla s klidem a úsměvem Nyx a hříva se jí začala rozpíjet a vlát ve vzduchu. Začala se přibližovat k Sunny Flare a černé řasy se měnily ve fialové. ,,A co by si dělala, kdyby před tebou taková nefalšovaná Nightmare Moon stála?" řekla klidně Nyx a rovně se postavila, znaménko štítu se změnilo ve fialovou skvrnu s bílým měsícem. Roztáhla zašpičatělá křídla a zamračila se. Sunny Flare byla vyděšená, jako nikdy předtím a jakmile malá verze Nightmare Moon před ní dořekla otázku, odpověděla rychlým úprkem. Její dvě povedené kamarádky ji hbitě následovaly. Snowdrop zůstala stát, jako přimražená hrůzou. ,,Nyx?" řekla vyděšeně. Nyx obrátila svou pozornost od prchající party na svou sestru. ,,Ty si ještě pamatuješ moje méno?" řekla překvapeně ,,A dokonce se mnou i mluvíš. Jaká čest!" dodala ironicky. Snowdrop nechápala, proč se Nyx tak chová. (Teď sem si všimla, ze ty postavy dělám úplně tupý! XD) ,,Nyx o čem to..." řekla Snowdrop, když ji Nyx skočila do řeči. ,,Možná už půl roku mě ignoruješ, nevšímáš si toho, jak se mi smějou, ani se mnou nepromluvíš a ptáš se o čem to mluvím?!" řekla naštvaně Nyx. Snowdrop se odmlčela a po chvíli přemýšlení ji došlo, jak se k Nyx chovala. ,,N Nyx," vykoktala ze sebe Snowdrop ,,Promiň, já... Promiň, jak sem se k tobě chovala, já... Odpuštíš mi?". Nyx zachovala kamenou tvář bez výrazu a řekla chladně ,,Příliš pozdě.".
Rozsvítil se jí roh a zmizela...
Snowdrop tam stála a nevěděla, co má udělat. Nakonec se rozhodla, že to řekne matce.

,,Nyx se co?!" řekla rozzlobeně Luna. ,,P proměnila v Nightmare Moon." koktala Snowdrop, která byla ze své sestry ještě pořád v šoku. Luna začala chodit po pokoji sem a tam. ,,To se nemělo stát." říkala pořád dokola. ,,Jak to myslíš?" řekla zmateně už trochu uklidněná Snowdrop. ,,Už od chvíle, co ste se narodily sem se bála, že ty budeš dobrá a Nyx zlá, ale postupně sem zjistila, že Nyx nemá vůbec žádný potenciál ke zlu. To mě uklidnilo. Když ji začali ve škole šikanovat, doufala sem, že je to omrzí. Najednou se v Nyx asi něco zlomilo." řekla ustaraně Luna a pokračovala v pomalém maratonu kolem pokoje. ,,Mám to!" vykřikla při asi desátém kole a vyčarovala ve vzduchu dva dopisní papíry. Na oba něco napsala, vyčarovala obálky, dala je do nich a zapečetila je pečetí s měsícem. Vyšla na chodbu, sešla po schodech dolů a dala je dvoum pošťákům. ,,Pomoc je na cestě." řekla klidně.

Královská rodina 3 (Dokončeno)Kde žijí příběhy. Začni objevovat