Pomoc je na místě

321 39 1
                                    

Dopisy byly adresované na princezny Scootaloo a Flurry Heart. Hned druhý den přijely v kočárech. Snowdrop a Luna jim vysvětlily, co se Nyx stalo. (Spíš, co si myslely, že se Nyx stalo.) Scootaloo to chvilku trvalo, než situaci plně pochopila, zato Flurry Heart okamžitě propadla panice. ,,N Nyx j je Nightmare Moon!" křičela vyděšeně. ,,Aha! Už to chápu!" zaradovala se Scootaloo ,,Ale jak máme my pomoct?". ,,Ste Nyxina nejlepší kamarádky." vysvětlovala Luna ,,Musíte ji zkusit přemluvit o tom, že  hrubostí se nic nevyřeší.". Flurry Heart a Scootaloo si vyměnily zmatené pohledy. ,,My?!" řekly jednohlasně a překvapeně. ,,Ano my tři." potvrdila Snowdrop ,,Jsme všechny stejně staré a ani jedna z nás neví, co znamená její znaménko. Mezi námi se podřadná cítit nemůže.". A tak se tedy vypravily hledat Nyx. V kočáře a s ostrahou pročesávaly Equestrii , až narazily na Zapovězený les. Vešly do něj nejdřív ozbrojené stráže, pak princezny a pak další ozbrojené stráže. Ten les se zdál princeznám dostatečně ponurý na skrýš Nightmare Moon. Najednou slyšeli ďábelský smích. Všichni se vyděsili a začali se rozhlížet okolo. Ale nikdo nikde. Zaslechli nad sebou šum křídel a tak se všichni podívali nad sebe. Když princezny zjistily, že tam nic není, otočily se zpět. Vyděsily se, protože zjistily, že jsou najednou v lese sami. Po strážích nebyly žádné stopy. Scootaloo se odhodlala, jako první a uklidnila Flurry Heart a Snowdrop. Šly tedy lesem dál, až narazily na zříceninu Hradu dvou sester...

Poznámka autora
*******************
Pardon, že to trvalo, ale byla sem včera mimo WI-FI. :-)

Královská rodina 3 (Dokončeno)Kde žijí příběhy. Začni objevovat