Jen sen

379 40 5
                                    

Snowdrop byla čím dál oblíbenější a Nyx se čím dál víc smáli. Nyx se je snažila ignorovat a radši se učit, ale myšlenek o Nightmare Moon se nemohla zbavit. Nemohla usnout, protože vždy, když zavřela oči, uviděla ďábelsky se smějící Nightmare Nyx.

 Nemohla usnout, protože vždy, když zavřela oči, uviděla ďábelsky se smějící Nightmare Nyx

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Nakonec vždycky usnula, ani nevěděla jak. Nightmare Nyx doháněla Nyx k šílenství. Prospala přestávky, dokud ji neprobudilo zvonění a když se ji stalo, že usnula i při hodině, řekla si, že s tím musí něco udělat. Přemýšlela co. Promluvit si se Snowdrop nemůže, na to je moc často venku obklopená svými kamarádkami. Musela udělat něco jiného...

Jednou, když Snowdrop tvrdě spala, se vydala Nyx za mámou. Byla přesvědčená, že ji najde na balkoně, jak pozoruje hvězdy. Šla dlouhou chodbou, ale pak míjela uličku, které si za šest let nikdy nevšimla. Byla v celku malá a neosvícená. Byla tam bez vytáček tma, jako v pytli. Na konci byly dveře. Nyx se tmy nebála a byla zvědavá, co je za těmi tajemnými dveřmi. Vešla do uličky a otevřela dveře. Místnost byla temná a Nyx tam vůbec nic neviděla. Rozsvítila tedy roh. Uprostřed místnosti bylo velké zrcadlo ve tvaru zvláštní podkovy. Nyx přistoupila blíž, aby se na sebe podívala. Najednou o něco zakopla a spadla hlavou napřed. Když si promnula hlavu kopytem, postavila se, aby zjistila, co zapříčinilo její pád. Byla to kniha. Byla na dosah kopytem od zrcadla. (Samozřejmě, že kopytem dospělého poníka - hříbata maj kopyta zhruba poloviční.) Nyx ji zvedla kopytem a přečetla, co bylo na obalu. ,,Kou-zla rů-zných dru-hů." přečetla nahlas drhavě. (Je to prvňák.) Nyx se zaradovala, protože kouzla byla ve škole její specialitou. Otevřela knížku na náhodné kapitole. ,,Čer-ná ma-gi-je." přečetla pomalu, pak se podívala na své kopyto ,,Barva souhlasí.". Vrátila se ke knize a začala si prohlížet ilustrace, které po krocích vysvětlovaly, jak se kouzlo provádí. Nyx položila knihu a zrušila svítící kouzlo, co šlo z rohu. Nastala absolutní tma. Nyx se rozkročila a začala s kouzlem. Roh ji začal blikat černě, zeleně a fialově. Když to Nyx uviděla, zaradovala se, protože krásněji vypadající kouzlo ještě neviděla. Pak si ale uvědomila, že už se o kouzlo dávno nesnaží. Kouzlo bylo na jejím rohu najednou samo od sebe. Nyx z toho nejdřív byla nadšená, pak ale kouzlo začalo hltat okolí jejího rohu, ale Nyx se konečně trochu vyděsila až když se blížilo k předním kopytům. Zaraženě sledovala, jak ji kouzlo pohltilo celé tělo. Byla tak zaskočená, že nemohla ani promluvit a kouzlo bylo tak silné, ze se nemohla hýbat. Pak se jí rozsvítily oči bíle, magie změnila barvu na fialovou a opět se soustředila do Nyxina rohu. Hříva se jí rozpila, jako kaňka a Nyx se pomalu začala vznášet kousek nad zemí.

 Hříva se jí rozpila, jako kaňka a Nyx se pomalu začala vznášet kousek nad zemí

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Pak spadla na zem se zavřenýma očima a hřívou zase v původním stavu...

Poznámka autora
*******************
Rozhodla sem se, že ty kapitoly začnu u týhle knížky dělat kratší.
:-P ;-)

Královská rodina 3 (Dokončeno)Kde žijí příběhy. Začni objevovat