Snowdrop, Scootaloo a Flurry Heart padaly do propasti. Všechny tři křičely a padaly, ale pak jim došlo, že mají křídla. (XD) Tak s nimi zamávaly těsně nad zemí a snesli se na ni, jako motýlci. Podívaly se nahoru a Scootaloo konstatovala ,,Tohle nevyletíme. Musíme jít po svých a najít nějakou cestu nahoru.". Tak se tedy vydaly po dně propasti hledat nějakou cestu. Na konci propasti najednou Flurry Heart zahlédla schody. ,,Támhle sou schody!" vykřikla vesele. Jakmile dozněla ozvěna, prokopla Nyx nedalekou přehradu, která se rozpadla a obrovská vlna vody se valila propasti, jako vyschlou řekou. Tři princezny se se zděšením otočily a naráz zadržely dech. Voda je smetla obrovskou silou. Scootaloo vyplavala proudící vodou a nadechla se. Rozhlédla se a se strachem zavolala ,,Holky!". Chvilku na to se vynořila Snowdrop a zhluboka se nadechla. ,,Kde je Flurry?" zakřičela na Scootaloo, aby ji přes hlučící vodu slyšela. Scootaloo zadržela dech a ponořila se. Několik metrů pod nimi vyděla Flurry Heart, která se z posledních sil zkoušela nepovedeným plaváním dostat na hladinu. Scootaloo se vynořila, zhluboka se nadechla a ponořila se pro Flurry. Ta už to prakticky vzdala a nechala se bezvládně unášet vodou. Scootaloo jí vzala za kopyto a vyplavala s ní na hladinu. Když se vynořily, Flurry Heart vykašlala vodu a nadechla se. ,,Já neumím plavat!" zakřičela přes hlučící řeku. Scootaloo zpevnila stisk, aby ji Flurry nevyklouzla. Pak se rozhlédla a oči se jí zasekly až na schodech nahoru. Byly kousek od nich. ,,Schody!" zakřičela na Snowdrop, ta pokynula hlavou a plavala blíž. Scootaloo se chytla schodů a přitáhla k nim Flurry. Ta se chytla a vyšplhala na ně. Hned po ní na schody vyšla Scootaloo a ta pak na ně pomohla Snowdrop. Všechny si sedly na schod a odpočívaly. Pak se vydaly nahoru po schodech. Po jejich kopytech zůstávaly mokré stopy. Vyšly až nahoru. Schody vedly přímo před zříceninu...
Poznámka autora
*******************
Už to taky chtělo nějaké vzrůšo. No ne? :-D
ČTEŠ
Královská rodina 3 (Dokončeno)
FanfictionDalší pokračování knihy Královská rodina. Už uplynulo šest let od konce druhé knihy. Tentokrát kniha vypráví příběh princezny Nyx - dcery královny Luny. Nyx žije ve stínu své oblíbené starší sestry Snowdrop.