Snowdrop otevřela rozdvojené dveře do hradu. Hlavní hala neměla střechu a úplně vzadu byly dva trůny, které patřily dřívějším královským párům. Snowdrop uslyšela z jedné z chodeb Nyxin ďábelský smích a utíkala do chodby. Scootaloo ho ale slyšela z jiné a tak se tou chodbou vydala. Flurry Heart zůstala sama uprostřed haly. Najednou se před ní objevila Nyx a řekla ,,Baf!". Flurry Heart se lekla a utekla do nejbližší chodby...
Snowdrop se ztratila v bludišti polozbořených chodeb hradu, stejně, jako Scootaloo a Flurry Heart. Všechny se nakonec setkaly v jakési místnosti, kde byla postel, na kterou se propadl strop (před hodně dávnem samozřejmě), ze které si miniatura Nightmare Moon udělala trůn, na kterém teď seděla s ďábelským úsměvem. ,,Nyx!" řekly všechny tri princezny jednohlasně a přiběhly blíž k ní. Ta je ale zastavila kouzlem z rohu. ,,Nepřibližujte se ke mě!" zakřičela naštvaně a oči se jí rozsvítily bílým světlem. Na to kouzlo odhodilo princezny na zeď. Scootaloo vstala a jako první promluvila. ,,Chceme ti jen pomoct, Nyx!" řekla sebevědomě. ,,S čím? Od čeho?" řekla nechápavě Nyx ,,Mám moc, o které se mi dřív mohlo jen zdát!". ,,Ale je to černá magie! Temná magie!" řekla varovně Snowdrop. ,,Ty mě nebudeš poučovat!" zakřičela Nyx, přitiskla kouzlem Snowdrop ke zdi a začala ji kouzlem škrtit ,,Ty si mi ublížila nejvíc!". Snowdrop zalapala po dechu. ,,Nech toho!" osmělila se Flurry Heart a odvaha z ní nespadla, ani když se na ni Nyx výhružně otočila ,,My pročesáváme celou Equestrii, abychom té našly, pak bloudíme samy lesem, málem se rozmázneme o zem, málem se utopíme a pak ještě bloudíme starou zříceninou a riskujeme, že na nas něco spadne a když tě konečně najdeme, vytasíš se s tím, že nechceš pomoct?!". Nyxin výraz změkl a proměnil se v překvapený, až skoro vyděšený výraz. Nikdy neviděla Flurry Heart takhle odhodlanou a takhle naštvanou. Řasy se jí vrátily zpět do normálu a hříva splihla do původní podoby. Flurry Heart to ignorovala a pokračovala. ,,Něco ti řeknu, Nyx." řekla nakvašeně a přišla blíž k ní ,,Neprotrpěla sem si tohle všechno, abych poslouchala, že se ti nechce zpátky do normálu a domů! Ty s náma prostě pudeš, ať chceš, nebo ne!". Nyx ucouvla a znaménko se jí vrátilo taky zpět. Kouzlo, co škrtilo Snowdrop zmizelo a Snowdrop natáhla opět přístupný vzduch. Scootaloo ale stála v překvapení a zírala užasle na Flurry. Nyx vyděšeně klouzala pohledem od Flurry ke Snowdrop. ,,O omlouvám se. Já, já..." koktala Nyx. ,,To je dobrý." řekla Snowdrop, když natáhla dost vzduchu na mluvení ,,Ovládla tě černá magie.". Princezny se vrátily na Canterlotský zámek a Nyx padla Luně do náručí. Co ovšem zapomněla bylo, zmínit se o záhadné knize a hlavně o tajemné chodbě a místnosti na jejím konci...
V oné místnosti najednou zrcadlo fialově zaplálo a osvítilo celou místnost. Zavřená kniha před ním začala vibrovat a sama se otevřela na straně s nadpisem Černá magie...
Poznámka autora
*******************
Dokonalé místo na konec. Nemám pravdu? Muhuhahahahá! XDKonec
ČTEŠ
Královská rodina 3 (Dokončeno)
FanfictionDalší pokračování knihy Královská rodina. Už uplynulo šest let od konce druhé knihy. Tentokrát kniha vypráví příběh princezny Nyx - dcery královny Luny. Nyx žije ve stínu své oblíbené starší sestry Snowdrop.