5) een beetje verliefd....

640 27 3
                                    

Jimmy's POV:
We liepen met zen allen op het strand en ik kon mijn ogen maar niet van Charlie af houden. ze was zo mooi en vrolijk. Je zag haar echt genieten en dat maakte me blij! Ik werd uit mijn gedachten gehaald door Jonas "Jimmy je bent opvallend hard naar haar aan het staren" zei Jonas lachend. "Maar ja ze is zo mooi en vrolijk" zei ik verdedigend maar terwijl ook nog dromend . "Ohhh wie?" Vroeg Charlie. Ik verschoot ervan want ze stond ineens naast me. "Uhmm........ Niemand" zei ik na een tijdje. "Jawel Jimmy is verliefd Jimmy is verliefd" riep Charlie. Maar hoorde ik nu teleurstelling in haar stem? Ag ja ik maakte me er niet druk in ze zou is moeten weten. We hadden al lang gewandeld en het was al tijd om te gaan eten. Samen kozen we een restaurant uit en zochten een tafeltje. Er was er nog een tafeltje vrij aan het raam met een prachtig uitzicht op het strand. We gingen zitten en Charlie zette zich spontaan naast mij. Vanbinnen maakte ik een sprongetje en
Ik kon een lach niet bedwingen. Maar volgens mij was het opvallend want ik kreeg een stomp van Jonas onder tafel. We bestelden allemaal waar we zin in hadden. "Amai dat was lekker" zei Charlie enthousiast. Iedereen moest er van lachen! Ik betaalde deze keer de rekening en we vertrokken terug naar ons hotel. Onderweg kwamen we nog een ijsjes kraam tegen en Alex trakteerde ons allemaal op een ijsje. We namen gek genoeg allemaal het zelfde: een Horentje met een bolletje aardbei en slagroom. We aten ons ijsje op en tegen dat het bij iedereen op was waren we terug aan het hotel. Alex moest heel dringend naar het toilet dus ging alvast naar boven. Ik liep naar Charlie en zei :" slaapwel droom maar zacht" ik zag haar verlegen lachten en ze gaf me uit het niets een knuffel. Ik vond het natuurlijk niet erg! Toen onze knuffel was afgelopen zei ze:" bedankt voor vandaag van in het vliegtuig enzo dat was egt allemaal heel lief". Ik voelde hoe ik begon te blozen en keek naar de grond en zei:" das heel graag gedaan". Ze gaf me nog een kus op de wang en liep toen haar kamer binnen.

Mila's POV:
"Ah Charlie je komt toch nog!" Zei ik met een grote lach toen Charlie binnen kwam."wat is er daar allemaal gebeurt op de gang?" Vroeg ik nieuwsgierig? "Niks speciaal" zei Charlie maar bij deze woorden kreeg ze een mega grote glimlach op haar gezicht. "Charlie!!" Zei ik serieus. Charlie zei niks. "Wat is er op die gang gebeurt Timmermans ?!" Vroeg ik nu al lachend. Charlie had ondertussen door dat ze hier niet aan kon ontsnappen. "Ik heb hem gewoon even bedankt voor vandaag" zei Charlie met een glimlach. "Hoezo bedankt?" Vroeg ik nieuwsgierig. "Ik gaf hem gewoon een knuffel en dan bedankte ik hem" zei Charlie nu nog enthousiaster . Over die kus moet mila niks weten dacht Charlie. "Zullen we maar gaan slapen" vroeg ik aan Charlie die nog steeds aan het dromen was. "Ja is goed " kreeg ik uiteindelijk als antwoord van Charlie. We trokken beide onze pyjama aan en gingen slapen .

De volgende ochtend
Jonas POV:
Ik werd rustig wakker en het was al 09:00 dus ik besloot de andere jongens ook wakker te maken. Ze werden beide rustig wakker en we besloten de meisjes een sms'je te sturen om te zeggen dat we binnen een half uurtje gingen ontbijten. Gek genoeg kregen we gelijk een sms'je terug. Ze waren dus duidelijk ook al wakker. Ik zag hoe Jimmy een sms kreeg en meteen breed begon te glimlachen . Ik sloop richting hem en nam zijn gsm uit zijn handen.
Hej Jimmy,
Over een halfuurtje ontbijten is super! Hopelijk heb je goed geslapen??
XXX Charlie
Ik vond het zo leuk voor hem ik wist dat hij al een jaar zot was van haar dus ik vond dit heel leuk voor hem. Ze waren samen ook echt wel heel schattig dus das al een goed teken eh. Ik wist ook als hij Bij haar was dat hij zich zelf helemaal kon zijn en dat hij veel minder verlegen was.Het was ondertussen al half tien en we wouden juist naar het ontbijt vertrekken als de meisjes ook net buiten kwam. Mila kwam meteen op me afgelopen en vroeg of ik goed geslapen had. "Ja zeker " zei ik met een glimlach "jij?" Voegde ik er nog aan toe. "Ook super goed eh!" "Allee als alle tortelduifjes klaar zijn kunne we dan eindelijk gaan ontbijten?!" Zei Alex een beetje brut. "Ja tuurlijk bever!" Zei Charlie lief en rustig. Je zag dat Alex ook al meteen een pak rustiger was. We vertrokken dan maar naar het ontbijt en kozen een tafeltje uit. Eerst gingen de meisjes hun eten halen en daarna wij . Nadat we allemaal lekker gegeten hebben gingen we ons klaarmaken voor een leuke dag we hadden besloten vandaag te gaan zwemmen in het zwembad iets verder op . We namen allemaal ons zwem gerief en vertrokken met de bus het was een 15 tal minuten rijden voor we er waren. Eens aangekomen kleedde we ons om en liepen met zen allen naar het zwembad.

Charlie's POV:
Ik zag hoe Jimmy met zen tenen voelden hoe koud het water was en ik kon het niet laten hem er in te duwen maar boontje komt om zen loontje hij had nog net op tijd mijn hand vast en trok me er dus mee in. We konden allebei niet bijkomen van het lachen. Ondertussen was de rest er ook al ingesprongen. Er was in het zwembad een glijbaan met banden en je moest er per twee of per drie af . "Ohh kijk daar een glijbaan met banden" riep ik vrolijk en trok Jimmy mee. "Gaan we er samen vanaf" vroeg ik lief. "Alle dan omdat jij het bent" zei hij super schattig. "Oke dan gaan wij met drie" hoorde ik mila op de achtergrond zeggen maar daar had ik al geen oor meer naar. Het was onze beurt en ik pakte een band. "Zal ik hem dragen" vroeg Jimmy vriendelijk? Ik gaf hem uiteindelijk de band en we liepen naar boven. Eens daar aangekomen waren de andere drie er al zij waren voor ons. Ik zag hoe mila van voor zat met daar achter Jonas en als laatst Alex. "Wie zit waar" vroeg ik aan Jimmy. "Dat mag jij kiezen" zei hij lief "oke dan zit ik wel tussen jou benen" zei Charlie enthousiast! "Oke voor mij goed " zei Jimmy ter bevestiging. We gingen samen op de band zitten en ik ging lekker dicht tegen zijn gespierde lichaam zitten. Hij legde zijn armen over mijn schouders om aan de handvaten te kunnen maar dat vond ik niet erg zo kon ik wel eeuwig blijven zitten dacht ik. We gleden samen naar beneden en hadden super veel gelachen. Na een dikke 4 uur hadden we genoeg gezwommen maar deze vakantie kwamen we zeker nog eens terug naar hier! Het was hier super!
---------------------------------------
Sorry dat het even duurde en ik weer het het is niet zo heel goed maar toch veel leesplezier
Xx F.

Ghost rockers friendshipgoals Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu