Mila's POV:
Ik had echt geen zin in shoppen maar iets in mij zij dat het met Charlie nog wel leuk ging zijn. Charlie is echt anders dan al mijn andere vriendinnen ze is heel speciaal voor mij ik vertrouw haar echt helemaal. Ik werd uit mijn gedachte gehaald door een hand dat voor mijn ogen zwaaide en ik hoorde een stem zeggen : " aarde aan mila aarde aan mila" ik schoot meteen in de lach want ik wist dan het Charlie was. " aan wat dacht je " vroeg Charlie heel nieuwsgierig .Ik wist even niet wat zeggen maar zei dan toch:" niks speciaal"
"Oke maar ik vroeg dus of we deze winkel binnen gingen" zei Charlie vrolijk. Ja is goed zei ik het was een hele grote winkel. We gingen binnen en we zochten allemaal kleren uit. Toen we alles gezien hadden gingen we het ook nog passen. Charlie had 3 kleedjes en een rokje dat haar heel mooi stonden gekozen. Ik was nog aan het passen toen Charlie plots een kleedje aan me gaf en zei doe het is aan. Ik wou eerst niet maar ik wist dat ik hier niet buiten ging voor ik het had gepast dus deed ik het maar eens aan. Het was een wit kleedje strak vanboven en los vanonder in het midden zat een mooi bruin riempje . Ik had het net aan toen Charlie vroeg of ik al klaar was . Ik ademde diep in en stapte mijn pashokje uit ik zag hoe Charlie haar mond open viel en ze zei:" mila je ziet er prachtig uit deze moet je echt kopen " ik glimlachte verlegen en zei:" maar ik draag niet graag kleedjes" Charlie lachte en zei: " Jonas vind het vast ook heel mooi" ik voelde hoe mijn wangen rood kleurde en stapte terug in het hokje ik gaf het kleedje aan Charlie en zei:" hang dat maar al terug" "terwijl jij je omkleed ga ik al betalen eh ik zie je sewens aan de kassa" zei charlie. mila kleden zich snel om en ook zij ging betalen. Ze had 4 shortjes gekocht en 7 topjes ook nog een mooie salopette en zonnebril. " kom we hebben nu ook nog een bikini nodig voor jou" zei Charlie.
Dus zoals Charlie zei gingen we ook nog voor een bikini kijken. We liepen de winkel binnen en Charlie zei:" kijk daar een bever bikini laten we die eens passen" zo gezegd zo gedaan Charlie haalde een bever bikini in haar maat en eentje in mijn maat. Charlie kwam op me afgelopen met nog een andere bikini een lichte blauwe met witte strepen en een ankertje op hij was prachtig. Ze zei:" hier je kan er wel twee gebruiken pas deze ook even" "Charlie deze is prachtig" zei ik vol bewondering. We gingen samen onze bikini's passen en ik nam ze allebei en Charlie die met de bevers zo hadden ik en Charlie dezelfde bikini. We hadden betaald en gingen nog even iets drinken. We bestelde allebei een cola. "Ik heb nog iets voor jou" zei Charlie heel lief uit het niets. Ze gaf me een zakje en daarin zat het kleedje van daarstraks. Ze zei: " neem die mee naar Spanje en dan zien we wel" ik gaf haar een knuffel als bedankje. Ik vond het echt heel lief van haar en moest terug denken aan haar woorden van daarstraks 'Jonas vind het vast ook heel mooi' stiekem vind ik Jonas wel leuk maar niemand weet het al denk ik dat Charlie wel iets door heeft. Weer werd ik uit mijn gedachten gehaald door Charlie ze vroeg:" hej dromer over wat was je nu weer aan het dromen?" mijn wangen kleurde rood en ik zei:" oh niks speciaal" "ja santiago dat geloof ik nu niet meer hoor je was over Jonas aan het dromen niet?" Zei ze mysterieus . Ik lachte en zei:" nee hoe kom je daarop" "uhm even denken, je bent zot van hem iedereen ziet het waarom geef je het niet gewoon toe ik zie ook wel hoe je altijd naar hem kijkt" zegt Charlie blij. Ik werd rood en besloot dan maar toe te geven maar niet zomaar " ja ik vind hem leuk heel leuk zelf maar jij Jimmy dan? Ik zie ook wel hoe je naar hem kijkt en je loopt ook zot van hem" zei ik terug .
Nu werd Charlie helemaal rood.Charlie's POV:
Ohh nee mila heeft door dat ik gevoelens heb voor Jimmy misschien moet ik ook maar toegeven net als mila. " ja ik ben verliefd op Jimmy hij is zo lief en heel schattig met zijn krullen ik kan wel uren in zijn ogen kijken" zei ik verliefd. Mila moest lachen en zei:" ik heb net hetzelfde bij Jonas maar dit blijft toch ons geheim eh?" Vroeg mila onzeker "natuurlijk maar wat dacht je ervan om de jongens vanavond ook uit te nodigen mijn ouders zijn niet thuis en dan kunnen we morgenvroeg allemaal samen vertrekken dat is ook veel gemakkelijker" zei ik misschien iets te enthousiast tegen mila "ja heel leuk idee maar ik slaap wel naast jou."zei mila. "Ja natuurlijk ik durf niet naast Jimmy slapen hoor" zei ik en ik betaalde de rekening.Mila's POV:
We vertrokken nog even naar mijn huis om mijn koffer te maken het was ondertussen al 6 uur mijn koffer was gemaakt op een 20 tal minuten. Voor we vertrokken stuurde Charlie nog een berichtje naar de jongens: liefste bevers, hebben jullie zin om vanavond ook te komen mijn ouders zijn niet thuis en dan kunnen we morgen vroeg samen vertrekken das veel makkelijker ? Breng ineens je koffer mee en Alex kom met het busje.
Xxx Charlie
Zo dat was gebeurt en we vertrokken naar charlie's huis . Onderweg kregen we van iedereen bevestiging en het viel me op dat Jimmy wel heel enthousiast was maar bon. Eens bij Charlie aangekomen gingen we eerst naar boven en Charlie stak haar drie kleedjes, rokje en bikini nog in haar koffer en ritste deze toe. We zette deze beneden in de gang bij de mijne zodat we die sewens makkelijk in het busje konden steken. We liepen terug naar boven en pakte drie matrassen die we naast het bed van Charlie legde. Ze had echt een heel grote kamer. We liepen naar bende. Voor nog wat chips en cola te halen. "Nu nog wachten op de jongens en de vakantie kan echt beginnen" riep Charlie enthousiast
---------------------------------------
Hoofdstuk 2 hopelijk vinden jullie het een beetje goed x veel leesplezier xx F.
JE LEEST
Ghost rockers friendshipgoals
Hayran KurguHet is bijna grote vakantie en de ghost rockers gaan samen op reis naar Spanje. Wat er daar allemaal gebeurt is de grote vraag? JILA? CHIMMY? Alex? En wat als ze erna weer naar het DAM gaan? Zal alles hetzelfde blijven of zullen er dingen veranderen?