21) plopsa... deel 1

286 15 9
                                    

Jonas POV:
Ik liep samen met Mila achter Charlie en jimmy aan. Charlie was heel enthousiast maar eigenlijk gaf dit geen verschil met anders. We liepen met zen allen het huisje in en het was echt mooi en best groot. Er waren twee slaapkamers en de verdeling was dan ook snel gemaakt. De tortelbevers sliepen samen. Het was al bijna tijd om avond te eten dus ik stelde voor om samen een restaurantje te gaan zoeken. Iedereen ging akkoord en we vertrokken. We liepen op de dijk en mila nam mijn hand vast. Dit voelde zo goed en vertrouwd ook. Ik hield van haar. Ze was speciaal voor mij. We kwamen aan bij en gezellig restaurantje en kregen een tafeltje voor 4 met uitzicht op de zee. Het was echt prachtig. De twee meisjes gingen naast elkaar zitten en ik keek in de ogen van mila en jimmy in die van charlie. We bestelde allemaal waar we zin in hadden en wachtte op ons eten. "Seg wat doen we eigenlijk dit weekend?" vroeg jimmy. "Wel voor morgen heb ik al wel iets." zei ik. "wat wat wat?" vroeg charlie die al direct nieuwsgierig was. "uhm wat dachten jullie ervan om morgen naar plopsaland te gaan?" vroeg ik dan toch maar voor de zekerheid. "OMG dat is een geweldig idee!" riep charlie enthousiast en ook de rest ging akkoord. "Oke dan moeten we hier morgen om 9 u. weg zijn." deelde ik mee. "Oh ik heb er al kei veel zin in." zei charlie die ondertussen al helemaal enthousiast was geworden. Wanneer ons eten op was betaalden we de rekening. We liepen terug naar ons huisje maar ik had nog een ideetje. "Hebben de meisjes onder ons niet nog zin in een romantische avondwandeling langs het water?" vroeg ik zo beleeft mogelijk. Charlie was meteen enthousiast en nam jimmy zijn hand stevig beet. Mila was iets minder luid en hevig dan Charlie maar nam ook mijn hand beet en hierdoor wist ik dat ze het een leuk idee vond. We liepen langs de zee en het was echt super gezellig. Na een dik uur gewandeld te hebben gingen we terug naar ons huisje. We gingen meteen naar bed want we moesten er morgen vroeg uit.

Charlie's POV:
De volgende dag:
Het was acht uur in de ochtend en dus tijd om op te staan. Ik had er echt heel veel zin in en ik was precies ook niet de enige want ik heb Jimmy nog nooit zo snel zijn bed uit weten komen. BIEP... mijn gsm ging. Ik liep naar beneden toen ik weer de naam 'Robin' op mijn scherm zag verschijnen. Misschien was het beter dat ik de berichten even las

Hey Charlie, ik mis je. Ik mis alles wat we samen hebben meegemaakt. Ik mis alle leuke momenten. Mis jij mij ook? Xxx Robin

Hey Charlie, waarom reageer je niet? Misschien kunnen we nog is afspreken? Xxx Robin

Hey Charlie, zin om vandaag iets te gaan doen? Ik wil je echt na al die tijd nog eens goed kunnen vastnemen. Xxx Robin

Ik verschoot. Dit had ik echt niet verwacht. Ik heb nu Jimmy. Ik dacht dat ik nooit nog iets van Robin zou horen en nu mist hij me blijkbaar. Als ik zo even nadenk mis ik hem eigenlijk ook wel. Maar niet op de manier als voordien nee gewoon als vriend. Ik ben verliefd op Jimmy en achteraf besefte ik pas hoeveel ik altijd van hem hield en Robin eigenlijk niks voor me was. Ik besefte ook dat ik Jimmy hier enorm veel pijn mee heb gedaan en ik ben ontzettend blij dat we nu een koppel zijn maar dat neemt niet weg dat ik de momenten met Robin ook wel mis. Maar wat moest ik nu doen. Antwoorden of niet? Ik besloot wel te antwoorden.

Hey Robin, Charlie hier. Ik heb vandaag al iets geplant met Mila, Jonas en Jimmy. We gaan namelijk naar plopsaland want we verblijven een weekendje aan de zee. Misschien een andere keer? X Charlie

Zo dit verstuurde ik en ging weer terug naar boven. "Waar zat jij?" Hoorde ik Jimmy verbaast vragen. "Uhm ik was even beneden met mijn moeder aan het bellen."
Zei ik en verder maakte hij er geen punt van. Ik kleedde me aan en zoals gezegd vertrokken we om negen uur. We kamen een kwartiertje te vroeg aan maar dat maakte niet zoveel uit. Toen we uiteindelijk het park ingingen lieten we eerst een foto maken. We gingen verder en begonnen aan een dag die niet anders dan geweldig kon worden. Of dat was toch wat ik eerst dacht. Het begin was leuk we gingen in de achtbanen maar ook de rustigere attracties sloegen we niet over. Ik deed bijna alles met jimmy en dat maakte mij gelukkig, hij maakte mij gelukkig. Tegelijk was het ook allemaal romantisch. Lekker dicht bij elkaar zitten, jimmy die af en toe heel subtiel zijn arm rond me legde om met te beschermen wat ik heel schattig vond trouwens, samen zweven in de stoeltjes en samen nat worden in de boomstammetjes. Samengevat het was geweldig. Tot ik opeens twee handen voor men ogen had. "Jimmy." Zei ik lachend maar de handen gingen niet weg. Ah nee tuurlijk niet men vrienden waren alle drie naar het toilet. Wie was dit dan wel? Lang moest ik niet wachten op een antwoord wat een bekende stem zij. "En heb je me gemist?" Zo snel ik kon draaide ik me om en ik keek recht in de ogen van Robin. "En?" Vroeg hij nog een keer. "Ja, het is wel lang geleden." Zei ik verlegen en ook stil omdat ik niks fout wou zeggen. "En hoe gaat het me mijn prinses?" Vroeg hij. Ik verschoot. Vond hij mij nog steeds leuk? Alle ja leuk als in verliefd. "Uhm... het gaat wel goed maar... ik ben je prinses niet meer." Zei ik zo rustig mogelijk. "En waarom zou jij mij prinses niet meer zijn? En met mij gaat het trouwens ook goed lief dat je het vraagt." Zegt hij lachend. Ik lach ook even maar besef dan dag ik dit nog even moet rechtzetten. "Uhm... het is gedaan tussen ons en ik ben nu samen met Jimmy." Het kwam eruit voor ik het wist, "ik ben dus samen met Jimmy en dus zijn prinses. Ik zie hem doodgraag en zou hem echt niet meer kunnen missen." Zei ik zelfzeker. "En wij dan? Onze momenten betekende deze dan niets voor jou? Betekende ik niet voor jou? Was je mij nu al vergeten? Was je 'ons' nu al vergeten?" Vroeg hij triest. "Nee... kijk... toen jij vertrokken was besefte ik pas dat ik echt van Jimmy hield, ik besefte toen pas hoeveel pijn ik hem had gedaan en hoe ik eigenlijk niks wou zonder hem. Ik besefte dat hij niet alleen mijn beste maatje was maar dat hij DE jongen was." Zei ik verliefd. "En bij mij had je dat niet?" Vroeg hij al iets bozer. "Jawel op dat moment wel maar het is anders, ik ben al verliefd op Jimmy vanaf het moment dat ik hem ken. Ik had in de tijd nooit voor jou mogen kiezen. Sorry. Maar je bent echt een goede vriend geworden en ik zou jou ook nooit meer kunnen missen." Zei ik oprecht. "Maar..." hij wist duidelijk niet wat zeggen. Mijn vrienden bleven al zo lang weg. "Ik zie je nog altijd graag Charlie..." zei hij op een rare toon en voor ik het wist kuste hij me. Ik verschoot. En trok meteen weg. Maar natuurlijk kwamen men vrienden net buiten en zagen dit gebeuren. Ook Jimmy zag dit. Ik wou dit niet. Ik trok weg. Het deed jimmy pijn. Dat zag ik. Ik wou hem geen pijn doen. Ik hield van hem. "Waarom doe je dit?" Vroeg ik teleurgesteld aan Robin, "ik vertel je net als goede vrienden hoeveel ik van Jimmy hou en dan doe je dit." Ik ging echt bijna wenen. "Maar ik zie je ook graag." Zei hij. "Maar dit is niet de manier." Zei ik en liep weg achter Jimmy aan... maar dacht in mezelf 'is dit wel het beste? Kan ik Robin echt wel missen? Is Jimmy wel de ware? Ik begon te twijfelen. Waarom twijfelde ik?! Jimmy is de jongen die ik graag zie en altijd graag zal blijven zien! Jimmy is mijn tortelbever, mijn tweede helft, de jongen waarmee ik oud wil worden.'
We hebben 2 ogen, twee oren.
We hebben 2 armen, twee benen.
Maar we hebben maar 1 hart en dat is omdat we het andere zelf moeten vinden, en ik vond het bij Jimmy dat wist ik nu zeker!
—————————————————
Een nieuw deeltje! Geniet er van! En ik wil iedereen ook nog een gelukkig nieuwjaar wensen! X F.

Ghost rockers friendshipgoals Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu