11) stress...

531 27 3
                                    

Mila's POV:
We zijn net terug geland op Zaventem en we liepen met onze koffers naar het busje. De vakantie was egt heel leuk en iedereen vond het jammer dat we al weer terug moesten maar we hadden afgesproken dat we de rest van de vakantie nog leuke dingen gingen doen samen. Ik zat naast Jonas in het busje. Ik was heel erg moe en ik legde mijn hoofd op zijn schouder. Ik viel rustig in slaap. "Mila wakker worden." hoorde ik een zachte lieve stem zeggen. Jonas! Ik deed rustig mijn ogen open. "Wil je nog even met mij mee? Anders ben ik toch nog helemaal alleen?" vroeg ik verlegen. "Tuurlijk heel graag zelf." zei Jonas enthousiast. ik gaf hem een grootte glimlach en we bedankten Alex en stapten uit. ik wou mijn koffer uit de auto nemen maar die had Jonas al vast. "Dankje!" zei ik en deed de deur open. Jonas zetten de twee koffers in de hal en we gingen samen voor de tv zitten. "Wil je een film kijken?" vroeg Jonas lief. "Graag, welke wil je graag zien?" vroeg aan hem. "Wel men liefste Mila, dat mag jij kiezen." zei hij met een big smile. "Uhm... dan wil ik 'bambi' kijken" zei ik verlegen. Deze film keek ik vroeger altijd met mijn moeder. "Oke, voor mij is dat goed!" zei Jonas. ik zetten de film op en nestelde me dicht tegen Jonas aan. ik keek heel erg geconcentreerd naar de film en voor ik het wist rolde er een traan over men wang. Jonas had dit blijkbaar gezien. "Wat is er?" vroeg Jonas bezorgd. "Nee niks." Zei ik terug un de hoop da hij niet zou doorvragen. "Mila ik zie dat er iets is, mij kan je toch alles vertellen." Zei hij mega schattig. "Het is... deze film keek ik altijd samen met mijn moeder." En weer ontsnapte er een traan. Jonas nam me stevig in zijn armen en gaf me een kusje in mijn haar. "Wil je hier blijven vannacht? vroeg ik verlegen. "Uhm.. Als jij dat wil graag." Zei jonas nu verlegen terug. Ik gaf hem nog een knuffel. Het was ondertussen al half elf 's avonds. "Gaan we slapen?" Vroeg in aan Jonas. "Ja." Hij tilde me op en droeg me naar de kamer we gingen samen op bed liggen en ik nestelde mij in zijn armen zo vielen we uiteindelijk in slaap.
De volgende ochtend:
Ik werd wakker en Jonas was me aan het aankijken. "Goeiemorgen schat." Zei hij en gaf me een kusje. "Goeiemorgen" zei ik "hoe laat is het?" Voegde ik er aan toe? "Uhm.. het is elf uur" zei Jonas met een lach op zijn gezicht. PING! Jonas kreeg een berichtje. "Van wie is het?" vroeg ik nieuwsgierig. "Van Jimmy hij vraag of ik wil komen." zei Jonas. We kleedde ons aan ontbeten nog samen en daarna vertrok Jonas naar Jimmy. "Zie ik je morgen?" vroeg hij nog. "TUURLIJK!" Antwoordde ik blij. "Oke ik stuur je straks nog wel." Hij gaf me nog een lange kus en vertrok dan naar Jimmy.

Jimmy's POV:
Ik had net een berichtje naar Jonas gestuurd om te vragen of hij wou langskomen. Hij had geantwoord dat hij tegen de middag ging komen. DING DONG! De bel ging ik liep zo wat naar de deur deed ze open en liet Jonas binnen. "Waarom moest ik komen?" vroeg Jonas meteen. "Uhm... Het is in verband met Charlie." begon hij, "ik zou haar morgen willen meevragen op picknick maar ik durf het niet zo goed te vragen. En ik kan ook niet alles alleen regelen dus misschien heb jij wel een idee?" Jimmy keek me hopend aan. "Je kunt misschien een briefje schrijven en het in haar brievenbus steken, of je kan een sms sturen. En voor alles te regen ben ik er eh." Zei Jonas met een knipoog. "Oke ik zal een briefje schrijven voor Charlie, maak jij ondertussen een boodschappenlijstje?" vroeg Jimmy gestrest. "Rustig Jimmy het komt allemaal wel goed!" Probeerde Jonas mij te kalmeren. "Maar alles moet perfect zijn voor haar!" Zei Jimmy schattig. "Het komt wel goed." Zei Jonas en ze begonnen allebei aan hun taak.
Een halfuurtje later:
"Oke kom we vertrekken naar de winkel en lopen dan lang het huis van Charlie voor mijn briefje." Zei Ik. En we vertrokken naar de winkel. Onderweg werd er niks gezegd. Ik had echt heel veel stres! Toen we aankwamen in de winkel kochten we alles wat we nodig hadden: Broodjes, ice tea, aardbeien,... en zeker niet te vergeten roze slachroom ik weet dat charlie dat heel lekker vind. We liepen naar de kassa en betaalde de rekening. Met een volle boodschappentas liepen we de winkel buiten op naar het huis van Charlie. Ik was nu egt wel heel nerveus aan het worden. "Rustig Jimmy ze wil vast en zeker heel graag met je mee!" Zij Jonas om mij te kalmeren. Ik hoop het! We kwamen aan bij haar huis en ik liep naar de deur ik stopte het briefje in de brievenbus en liep samen met Jonas terug naar mijn thuis.

Charlie's POV:
Mila had me gebeld om deze middag samen naar het stad te gaan om samen te lunchen. Ik had natuurlijk ingestemd en we gingen dus 's middags samen lunchen. "Ik ga morgen met Jonas iets doen." Zei Mila verlegen. "Wat wat?" Vroeg Ik nieuwsgierig. "Weet ik nog niet." Zei Mila een beetje teleurgesteld. "Kom dan moeten we nog een jurkje kopen voor je!" Zei in iets te enthousiast. We liepen een winkel binnen en Mila kocht een mooi lichtblauw kleedje. En ik zelf kocht hetzelfde maar dan in het licht roze. Misschien voor een date met Jimmy als die ooit zal komen. We liepen de winkel terug buiten met elk een zak. "Dankje Charlie" zei Mila en gaf me een knuffel. "Graag gedaan, maar ik moet nu echt wel terug naar huis." Zei ik en we namen afscheid en ik vertrok naar huis. Toen ik thuis kwam en binnen wou stappen zag ik op de mat een enveloppen liggen met mijn naam erop. Ik herkende meteen het handschrift. Jimmy! Dacht ik meteen. Ik nam de brief van de grond en deed hem open.....
------------------------------------------
Wat zou er in de brief staan? Hopelijk vinden jullie het leuk. Reacties zijn altijd welkom.
Xxxx F.
Ps: check ook zeker even mijn nieuwe cover! Gemaakt door beverrockers_jila bedankt nog eens!

Ghost rockers friendshipgoals Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu