Μετα απο μιση ωρα
Ν-Ξυπνα υπναρου!!
Α-Οχι,μαμα,πεντε λεπτα ακομη.
Ν-Δεν το ηξερα οτι μοιαζω με μαμα.
Β-Πιστεψε με ουτε εγω.
Δ-Αντε αγαπη μου ξυπνα.
Τινκ,τινκ.
Σ-Μηνυμα. Να το ανοιξουμε η μπα???
Τοτε ανοιγω τα ματια μου.
Α-Ειμαι στον παραδεισο!?
Ν-Δ-Σ-Β-Αχ-ΟΧΙ
Α-Τοτε τι κανουν αυτα τα μαναρια απο πανω μου.
Ν-Εγω ειμαι με τον Αχιλλεα.
Οχ ρεζιλια.
Α-Αχα,οκ,και τι κανετε απο πανω μου!?
Αχ-Προσπαθουσαμε να σε ξυπνησουμε γιατι φτασαμε.
Α-Αα οκ.
Βγηκα και πηραμε ολοι τα πραγματα μας.
Πηγα μπροστα στο ξυλινο σπιτακι και ανοιξα με το κλειδι που ειχα στο λαιμο μου.
Αυτο το οικοδομημα εχει ανεκτιμητη αξια για την οικογενεια μου.Το εβγαλα προσεχτηκα και ξεκλιδωσα την πορτα.
Μπηκαμε ολοι μεσα . Πεταξαμε τα πραγματα μας αμεσως για να παρουμε τα καλητερα δωματια.
Δυο ειναι ολο και ολο τα υπνωδοματια .Πιασαμε το καλητερο με θεα στην θαλλασα. Ειχαμε την Δεσπο που ειναι πιο γρηγορη .
Εχει μεσα ενα διπλο κραβατι και εναν καναπε στο παραθυρο.
Οπου καθεσε και απολαμβανεις την θαλασσα.
Μια τεραστια ντουλαπα απεναντι απο το διπλο και ενα γραφειο κοντα στην πορτα.Τα αγορια πηραν το απεναντι.Το οποιο ειχε ενα τεραστιο διπλο κρεβατι και μια πολυθρονα.
Πως θα χορεσουν τετοιοι μαντραχαλοι μεσα ερωτηση κρισεως.Τα δωματια μας τα ενωνε ενα διαδρομος που την μια πλευρα του ητανε η τουαλετα που δυστηχως επρεπε να την μοιραζομαστε ,και απο την αλλη πλευρα τα σκαλοπατα που οδηγουσαν στον κατω οροφο.
Στον κατω οροφο,βρισκοτανε οι κουζινα με ενα μικρο τραπεζακι και τα απαραιτητα:ψυγειο,φουρνος κτλπ
Και ενα σαλονι με εναν προτζεκτορα.
Στην οικογενεια μου. Ειμαστε κατα της τηλεορασης.
Οτι βλεπω,το βλεπω απο τον υπολογιστη,οπου τον συνδεω με τον προτζεκτορα. Δεν με χαλαει καθολου. Μπορω να πω οτι ειναι σαν να ειναι σε κινηματογραφο.
YOU ARE READING
~StAy ALivE~
Mystery / ThrillerIf you reading this... ConGrAtOulations you're alive. Τι γίνεται όταν μία ωραία εκδρομή στο εξοχικό σου με τους φίλους σου γίνεται αφορμή για ένα κυνηγητό!? Οταν αναγκάζεται να παιξεις ένα παιχνίδι που δεν θα βγεις ασφαλής !? Πτώματα , απειλητικά μ...