?Βοηθεια
Α-Δεσπο!?
?Αυρα ειμαι πισω απο ενα μεγαλο μπαρ της περιοχης και η Αναμπεθ ειναι ετοιμη να με χτυπησει.
Ακουγα λιγμους στο τηλεφωνοΑ-Που ειναι αυτο μπαρ.!?
Και ενω ημουνα εξω ακουσα την Δεσπο να ουρλιαζει. Αρχισα να τρεχω γρηγορα προς το πισω μερος το μπαρ. Και η εικονα μου προκλεσε θυμο.
Ηταν Δεσπο πανω σε εναν κουβα και η Αναμπεθ ηταν απο διπλα της ριχνοτας στο στομα της κατι υγρο ενω μιλουσε στο τηλεφωνο η Δεσπο.
Α-Δεσπο!?
Δ-Το πιστεψε μωρη .
Ειπε στην Αναμπεθ κα αρχισαν να γελανε σαν τα παλαβα.Α-Δεσπο...παμε να φυγουμε.
Αν-Οχι ...βγηκαμε εξω να διασκεδασουμε ειπε και ειπιε ακομα λιγο απο το μπουκαλι της η αναμπεθ.
Δεν ειπα τιποτα εφυγα θυμωμενη απο εκει και καλεσα ταξι.Δεν πειρα τους αλλους. Να ερθουν μονη τους.
Μπηκα μεσα στο ταξι και σε μιση ωρα εφτασα σπιτι μου.
Ξεκλειδωσα την πορτα. Και Κατευθηνθηκα προς το δωματιο μου.
Εβγαλα αμεσως τα ρουχα. Εκανα ενα χαλαρωτικο μπανιο. Και εβαλα την νυχτικια μου.Την γκρι με τις μπλε λεπτομερειες.
Ο Υπνος δεν με επιανε.
Ετσι αποφασησα να συνεχισω την δουλεια που εκανα το σαββατοτο πρωι.
Πηγα προς τον υπολογιστη .
Εβαλα γρηγηρα τον Κωδικο μου.
Ετσι ανοιξε η σελιδα που διαβαζα πριν .
Εχα μεινει στην Συνενετυεση της γυναικας του θυματος.Δεν ελεγε τιποτα στις αλλες ερωτησεις. Ετσι κατεβασα με το ποντικι μου την σελιδα ,και εφτασα στην σελιδα με την συνεντευση μιας κορης του Πιτερ Τζονσον που ειναι στην Ελλαδα με την μητερα της.
Το ονομα της ειναι Αναμπεθ.
Να τι μου θυμιζε το ονομα του αγνωστου κοριτσιου.Η φωτογραφια ηταν ιδια.
Αποκλειεται.?-Τι κοιτας;;
Ακουστηκε η σπαστικη φωνη της Αναμπεθ.Α-Τιποτα..κοιτουσα κατι σειρες.
Αν-Ξερω οτι κοιτουσες για εμενα. Λοιπον πρεπει να συμφωνησεις με τον Ε αμεσως αλλιος θα σου κανω την ζωη κολαση. Δεν σου φτανει που εχασες την κολλητη σου!?
Α-Οριστε;;;
Την ρωτησα γεματη απορια και ατην θυμησει της αυμπσριφορας της Δεσπο ενα δακρυ κυλησε απο την αρχη των ματιων και εσταξε στο πατωμα. Εκλεισα τα ματια μου απο θυμο και εσφιξα τα χερια μου.
YOU ARE READING
~StAy ALivE~
Mystery / ThrillerIf you reading this... ConGrAtOulations you're alive. Τι γίνεται όταν μία ωραία εκδρομή στο εξοχικό σου με τους φίλους σου γίνεται αφορμή για ένα κυνηγητό!? Οταν αναγκάζεται να παιξεις ένα παιχνίδι που δεν θα βγεις ασφαλής !? Πτώματα , απειλητικά μ...