~28~

113 21 17
                                    

?:Τους πιασαμε όλους , ήταν κλειδωμένη σε κάτι κελιά κάτω από ένα μεγάλο παλιο σπίτι.
Ειπε ο αστυνομικός και μας είπε να το ακολουθήσουμε μπήκαμε σε ένα δωμάτιο το οποίο είχε ένα τζαμι . Μόνο εμείς μπορούσαμε να τους δούμε.

Ήταν ένα στρογγυλό τραπέζι.

Πλησίασα σιγά το τζάμι και πήρα το μικρόφωνο στο χέρι.

"Γιατί!?"

Ξαφνικά σήκωσαν όλοι τους τα κεφάλια!

Η αναμπεθ

Ο Νικος

Ο τεο

Ο σταυρός

Ή δέσποινα

Ή Βίκτορια

Ο Αχιλλεας

Και ένα άγνωστο για εμένα πρόσωπο.

Φαινόταν μεγαλύτερος. Με έντονες γωνίες και σχιστα μάτια.  Είχε μακριά σγουρα μαλλιά .

Όλοι άρχισαν να κοιτάμε από εδώ και από εκεί.

"Δεν μπορείτε να με δειτε " απλως απάντηστε.

Ολοι εσκυψαν το κεφάλι τους εκτός από τον αχιλλεα και τον άλλο τύπο.

Ο αχιλλεας με κοίταξε με ένα σατανικό χαμόγελο και είπε. "Για εκδίκηση"

"Για εκδίκηση!?" Ρωτησα και εκρυψα έναν λυγμο.

"Ναι για αυτό που έκαναν οι γονεις σού"ουρλιαξε ή Βίκτορια .

Δεν καταλαβαίνω.

"Θα μου εξηγήσετε επιτέλους !?" Ούρλιαξα με την σειρά μου .

Ξαφνικά γύρισαν όλοι και  κοίταξαν το καθρέφτη.

Πήρε το λόγο ο Νίκος. "Ρώτα μας ότι θες ...και θα σου απαντήσουμε έτσι και αλλιος θα μπούμε μέσα για αυτά που ομολογισε ο τεο" είπε και κοίταξε με βλοσυρό βλέμμα τον Τεο.

Πήρα μία βαθιά ανάσα και πλησίασα στο μικρόφωνο.

Α- λοιπόν.... Μετά την εκδρομή γιατί εξαφανηστικατε όλοι!?

Ειπα την πιο ήρεμη ερώτηση που μπορούσα να κάνω .

Βικτορια: γιατί πολύ απλά όταν στάθηκε το πτώμα ανάμεσα μας είπαμε να σου κάνουμε την ζωή δύσκολη με τον Ε. Αφού είδαμε ότι δεν πετυχεναι κάναμε αυτό με την αναμπεθ ή οποία ήταν πολύ καλή . Αλλά δεν πέτυχε τίποτα οπότε φύγανε για να βρούμε κάτι άλλο να κάνουμε.

Είπε και ξεφυσιξε αφού κοίταξε τον καθρέφτη με μισος.

Α-Δεν κατάλαβα.
Ξαναειπα.

Και τότε γύρισε το κεφάλι του ο άγνωστος για εμενα τυπος.

?:Θα σου τα εξηγήσω όλα. Αλλά να ξέρεις ότι άμα μπούμε μέσα δεν  θα ξεφυγεις  ...
είπε την  τελευταία πρόταση με τα χείλη του .

Και συνέχισε.

?: Ας πάμε πρωτα στο παρελθόν . Λοιπόν όπως καταλαβες ο γονείς σιυ ήταν μπλεγμένοι. Με τον υπόκοσμο μιας και δουλεια τους δεν τους έβγαζε άσε που ο πατερας σου δεν πουλούσε με τίποτα το εξοχικό σας. Έτσι εκαναν μία συμφωνία να σε ανταλαξουν όταν θ σε γενουσαν. Έλα όμως όταν σε γέννησαν δεν ήθελα να σε δώσουν έτσι συμφώνησαν να πάρουν  τον Νικο τον σταυρο την Βίκτορια τιν αχιλλεα την δέσποινα και τον Τεο.
Ναι ήταν και ο τεο αλλά δεν ήταν στη δικιά σας παρέα. Την ημέρα που σας πήγαιναν στο μέρος ο πατέρας του Νικου και του Σταυρού κάταλαβε τι γινόταν και κάλεσε μαζ με τούς άλλους του γονείς. Να πανε μαζί να δούνε τι τρέχει με αυτήν την πολύ ξαφνική εκδρομή στο εξοχικό.
Σας ακολούθησαν και τότε το κατάλαβαν όλα. Μπήκαν μέσα και προλαβαν να πάρουν τα παιδιά τους.  Όμως έπρεπε να κάνουν μία αλλαγή . Θελαν όργανα ξέρεις πόσα λευτα περνεις αμα τα πουλήσεις..!?έτσι πήγε ένας γονιός στην θέση του παιδιού . Ο νικος και ο σταυρός είχαν ένα πατέρα μόνο για αυτό πήγαν σε ίδρυμα μεχρι να τους ιοθετυσουν. Ο τεο πάλι ήταν ο πιο άτυχος έμεινε στο δρόμο  μαζί με την αδερφή του που είχε γεννηθεί εκενη την περίοδο την αναμπεθ ξέρω δεν μοιάζουν πολύ και τέλος εγώ. Εγώ απλώς βοηθαω την οικογένεια μου τον Τεο και την αναμπεθ γιατί μαζί ζησαμε στους δρόμους μέχρι που βρήκαμε εκείνο το σπίτι που σε είχε στην αρχή ο Τεο.
Τελως πάντων. Στην αρχή θελαμε να σε σκωτωσουμε αλλά συνηδητοποιησα ότι ο πληρώμενος δολοφόνος ήταν ναρκομανής....

Χειι❤❤

Χίλια συγνώμη πι αργησα αλλά έχω να πάρω το κινητό τρεις μέρες γιατί πέφτει παρά πολύ διάβασμα . Και είναι ακόμα αρχή τετραμήνου. Τελως παντων αλλά δύο με τρεία κεφάλαια και τελειώσαμε 😉

Έχει ακόμα πολλά να εξηγήσει ο άγνωστος τύπος. Εδώ πέρα.

Θα βάζω κάθε παρασκευή σίγουρα.
Είναι τι μόνο σίγουρο.

❤❤❤❤

Οπότε τα λέμε στο επόμενο 😉 ή στην άλλη ιστορία μ που ανεβασω σε κανένα μισαωρο😂😂😂

~StAy ALivE~Where stories live. Discover now