UMUTSUZ ÇUKUR BÖLÜM 7
"PARTİ PART/2"
Çok hevesliydi
"Başlıyoruzzzz!!!"
"Neye?"
Şuan ayna, karşısında oturuyordum, o da benim arkamdaydı. Ayna ile göz teması kuruyorduk ve parmağını aynada beni işaret ederek;
"Bu gecenin prensesini ortaya çıkarmaya..."
İkimizde kıkırdamıştık.
Ece eline fondaten alarak yüzüme sürdü. Daha sonra keskin bir eyeliner çekti ve dudak parlatıcısını sürdükten sonra;
"Tamamdır!"
Dedi ve beni aynaya doğru çevirdi. Ben kendimi görmempe şok geçrirken o,ellerinle küçük alkışlar yapıyordu.
"Çok güzel oldun."
"Öylemi?"
"Evet, tam bir prenses."
Yüzümde bir gülümseme peydah olmuştu. Makyaj yapmaktan hoşlanmıyordan öte,nefret ediyordum.
"saçlarınıda yaptıkmı tamam."
Dedikten sonra elinde maşa ile geldi ve saçların uçlarına küçük bukleler yaptı. Gerçekten çok hoş olmuştu. Ece de kendi saçını yaptıktan sonra,işten gelen annesine bizi okula bırakmasını söyledi.
Ayakkabılarla yürümekte ne kadar zorlansamda,alışacaktım.
Ece'nin annesi bizi okula bıraktığında,gece serinliği yüzüme ve elbisenin açıkta bıraktığı kısma vurunca içim titremişti adeta.
"Bolca eğlenin kızlar!"
"Emin ol anne bu akşam çok güzel olacak!" diye bağırmıştı Ece.
"Gece daha yeni başlıyor!!!"
Ece'nin böyle heyecanlı bir şekilde davranmasın karşın;
"Sen çıldırmışsın"
"Her zamanki halim bu benim!"
Okula doğru yürüyorduk. Bu parti olayı her yıl gelenek haline gelmiş. Bahçede çok güzel bir ortam vardı. Her yer süslenmişti. Okulun camlarından mor ve beyaz rente tüller ile sahne kısmına değişik bir tasarım yapılmıştı.
On ikinci sınıflardan olduğunu anladığım çoçuk bize garip bir hoşgeldiniz konuşması yaptı.
"Hoşgeldiniz bücürler!!! Ben Göktuğ bu akşam eğlenmenize bakın. Unutmayın bu daha başlangıç..."
Dokuzuncu sınıflar "YUHHH" Diye acayip sesler çırkartırken bizde katılmıştık tabiki.
"Buse daha parti başlamadı eğlenceye bak."
"Aynen çok eğlenceli, yuh adında müzik çıkarttık onunla dans ediyoruz."
Dememe kalmadan son ses hareketli bir müzik açılmıştı. Ama dikkati müzik değil okula gelen lüks araç üzerine toplamıştı, ve içerisinden Su çıkmıştı. Üzerinde göbeğini açıkta bırakan ve kısa bir eteği olan bir elbise vardı.
Eceyle birlikte dans ediyorduk. Bu gece gerçekten çok eğleniyorduk. Masalar vardı ama oturmak için sandalye yoktu ve bu topuklularla ayaklarım mahvoldu.
Su bizim yanımaza devamlı yanında dolaşan sahte sarı ile gelip;
"Vaaovv eziğimiz bu akşam kabuğundan çıkmış."
"Ne diyorsun sen!"
"Senden bahsediyorum, giyidiğin kıyafetlerden daha ucuzsun."
Ses eceden yükselmişti;
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Umutsuz Çukur (Düzenleniyor)
Teen FictionDenklemin bilinmeyenini bulabilmek için bilinen karşı tarafa geçirilir. Peki ya bu denklemde bilinen yoksa bilinmeyeni nasıl buluruz. Karmaşık bir denklemin içindesin, ne yapacağını bilmiyorsun, en çok korktuğunda sevdiklerini kaybetmek. Bir kız düş...