Sanırım size dediğim fanfictionu yayımlayacağım eğer tutulursa kendi kitabını da yaparım hem!Neyse yayımlayayım çoooook uzun bir ilk bölüm oldu 😊 bu hikaye bir fanfiction olduğu için normal hikayeden daha farklı olabilir sonra bu böyle değildi demeyin uyarması. Hide ölmedi falan filan işte başları sıkıcı gelebilir:
Yavaşça esnedi turuncu saçlı çocuk.
"Doğa... Tokyo'nun teknolojik havası kadar olmasada güzel bir yer!""Senin için söylemesi kolay Hide."
Dedi Kaneki gri gözlerini kamp alanı üzerinde gezdirirken."Anteiku da kimseyi öldürmek zorunda değildim. Ama burda yaşamak için..."
"Ah doğa!" diyerek böldü Kaneki'yi Tsukayima kollarını iki yana açarak. Bu et yiyen insanlarının tadını onlar et yerken denemek için iyi bir fırsat!"Kes aptal."
Dedi Touka. Kaneki'ye döndü ve kahverengi bir çanta fırlattı.
"Kaneki,gelmeden önce Anteiku'dan bir kaç paket almıştım. Bunlar senin payın.""Benim içinde birşeyler var mı onee-chan?"
Dedi Hinami tatlı sesiyle.
"Elbette." dedi Touka gülümseyerek. Ona pembe bir çanta verdi.
"Bunlar da senin payın Hinami-chan!""A-Arigatou onee-chan!"
Dedi Hinami hevesle.Onun da düşünüldüğü gerçeği onu heveslendiriyordu. Hevesle çantayı boynundan geçirdi. Touka siyah bir çantayı boynundan geçirdi. Elinde son bir çanta kalmıştı. Mor çantayı Tsukayima'nın suratına fırlatırken muzipçe güldü. Tsukayima bu ani darbeyle yeni yemek hayallerinden çıktı ve irkildi. Çantanın içine baktı."Bu da nedir böyle!"
Diye bağırdı.
"Ben bir gurmeyim!""Etrafta hiç ağız tadına uygun biri görüyormusun salak!"
Diye bağırdı Touka. Kamp yerindeki herkes tuhaf tuhaf onlara baktı. Tsukayima normal bir şekilde konuştu:
"Bu et yarına kadar bozulmuş olacak.""Başka çaremiz yok" dedi Touka.
"Eğer birini öldürürsek şüphe buraya çekilir ve şu üç günlük tatilimizde yarıda-Hayır çeyrekte kalır!" Sesi alçak ama öfkeliydi. Diğerlerinin tuhaf bakışları artık kendilerine göre daha ilginç şeylerin üzerindeydi. Bir ghoul elbet ilginçti, ama aynı zamanda tehlikeliydi ve zaten kimse kamp alanlarında bir grup ghoulun cirit attığını bilmiyordu.
"Neyse." dedi Touka Hide'ye kırmızı bir çanta fırlatırken.:A-arigatou dedi Hide telaşla a-ama b-be-ben g-ghoul değilim!"
"Et değil aptal." dedi Touka gözlerini devirerek. Tsukayima, sen ve Kaneki-kun'un çadırı.
"Ben o deliyle mi kalacağım!" Dedi Hide.
"Yapmaaa..." dedi Touka.
"Kaneki-kun'un o kadar deli olmadığını sende biliyorsun...""O-ondan bahsetmiyorum." dedi Hide.
"Şu mor saçlı sapıktan söz ediyorum!""O bir gurme." dedi Touka bıkkın bir sesle.
"Yani onun yanında yatarken sen değil, asıl Kaneki-kun tehlikede olacak...""A-ama" diyorduki Hide, Hinami onu böldü:
"Onee-chan,ben nerde yatacağım?""Sen benimle yatacaksın, Hinami-chan."
Dedi Touka gülümseyerek. Hinami'nin ellerine sarı bir çadır tutturdu."Ona çadırı kurmasında yardım edin, bende odun toplayacağım!"
Dedi Touka."Biz ghouluz Touka-chan."
Dedi Kaneki.
"Biliyorum." dedi Touka gülümseyerek.
"Kahve için, hem şu çiçek kafalının beslenmeye ihtiyacı var.""Hai!" Dedi Hinami.
"Sen git onee-chan! Bunu onii-chan ve bana bırak!"
"Biz neyiz,çöp mü?" Dedi Tsukayima ve Hide arkadan kafalarında birer damlayla.
•••
" İtekumasu!" Dedi Hinami elindeki kahve bardağından birkaç yudum alarak.Diğerleri de tekrarladı:
"İtekumasu!"
Hide elindeki balığa yumulurken diğerleri tiksinti ile baktı ona. Diğerlerinin baktığını gören Hide muzipçe sırıttı ve
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tokyo Ghoul
FanfictionReplikleri fotoları Tokyo Ghoul ile ilgili herşey birkaç bölümlük fanfictionlar ve birçok bölümü olan fanfictionlar ve daha fazlası...