Yarışmayı yapmaya karar verdim arkadaşlar.Ama öyle Wattys Awards vb. Büyük bir yarışma değil.Küçük çaplı bir yarışma.Eh tabi, ödül sadece kitapta kazanan kişinin ismini yayımlamak vb. olunca, hedef de düşük olmalı diye düşündüm.
Öncelikle "Yarışmaya ne isim versem, yada isim versem mi?" diye düşündüm, sonra "Değişik olmalı." dedim, örneğin sadece Tokyo Ghoul ismi gibi değil.Bende şu ismi buldum; "Bir Ponçik Ghoul Yazıyor".Biraz komik ama bence hoş.
Yarışma tek bölümlük olacak ve var'olan bir kitabınızda yayımlayamazsınız.Yeni bir kitap yayımlamalısınız.
Sonra, konu ne olsa diye düşündüm.Öncelikle, istediğimiz bir shipin hikayesini yazabiliriz dedim.Ama sonra vazgeçtim, çünkü ben bir TouKen taraftarıyım ve muhtemeln isteye istemeye taraf tutardım.Sonra, şöyle düşündüm, "Neden konu herhangi bir karakterin doğum gününde yaşadıkları olmasın ki?"
Örnek için ayrı yayımladığım hikayeye bakabilirsiniz, Kaneki'nin doğum günü için yapmıştım.İsme gerek yok, zaten kapağa bakın anlarsınız.
İstediğiniz bir karakterin doğum gününde yaşadıklarını yazacaksınız.Örneğin Kaneki animede en son 19 yaşındaydı.O zaman, hikayenizde 20 yaşına girecek ve benzeri.
Hikayenize "#BirPoncikGhoulYaziyor" şeklinde bir etiket ekleyeceksiniz.
Kapak yapmak zorunlu değil, ama bir fotoğraf koymak zorundasınız.
1 Haziran'a kadar süreniz var, yarışma şimdiden başladı.
Tanıtıma yayımlama tarihini yazmalısınız.
Size bir ay süre verdim, yani bir ay hatta daha fazla vaktiniz var, bu nedenle en az 2000 kelime olmalı.
İki bölüm yayımlayacaksınız, birinde en az 20 kelimelik tanıtım (Watty'nin tanıtım kısmında yazandan daha uzun ve açıklıyı) ve benim ismimi etiketleyeceksiniz, diğerinde ise ana hikaye olacak.
Hikayenin sonuna, kelime sayısını yazmak zorunlu.
Yayımladığınızda, bana hem burdan yorum yapın, hem mesaj atın ve gerekirse panoma bile yazın.Her hikayeyi okumak ve unutmamak istiyorum.
Kitabınıza seçtiğiniz kapağı da ilk yayımlayacağınız tanıtıma koyun.
Kötü olarak geçmeyen karakterleri kötü yapmayın.
Gerekirse seçtiğiniz karakteri vb. doğum gününde öldürebilirsiniz.Gerçi biraz acıklı olur.
1 Haziran'dan sonra birkaç gün hikayeleri okuyup değerlendireceğim.
Ne bileyim belki özel bir ödül verebilirim.
Bu kadar.Sormak istediğiniz soru varsa sorun!
NOT:Kitabımı okuyan erkek olan yada cinsiyetini belirtmek istemeyen okuyucular var biliyorum.Onlardan yarışmaya katılmak isteyen varsa ve Ponçik'i garip buluyorsa "#BirGhoulYaziyor" şeklinde etiketleyebilirler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tokyo Ghoul
FanfictionReplikleri fotoları Tokyo Ghoul ile ilgili herşey birkaç bölümlük fanfictionlar ve birçok bölümü olan fanfictionlar ve daha fazlası...