Merhaba millet. Finali de yaptık. Bu bir duyuru yani. Bu gün burada bulunmamın nedeni... *davullar çalar*
İki neden var.
İlk olaraktan... Taslakta iki kitabım var. Ne zaman yayımlarım bilemiyorum ya da cesaret edebilir miyim. Ama var işte .,.
Bunlardan biri kısa korku hikayelerinden oluşacak(tı). Ama, sizden fikir istiyorum. Sizce kısa korku hikayeleri mi, yoksa kısa karışık hikayeler mi olsun? Diyorum ki karışık olursa hem korku, hem komedi ekleyebilirim falan. Daha iyi olabilir ama emin de olamıyorum!Bir diğer konu ise, biriyle ortak hesap açmaya karar verdim amaa o kişiyi henüz bulamadım .,.
Eğer saçma sapan, beyin yakan bir klişe kitabı (dalga amaçlı) ya da benzeri bir kitap yazmak istiyorsanız ama tek yapamam, üşenirim yada yayımlayamam falan diyorsanız (Kesinlikle ben değil canım) ve benim saçmalıklarıma göz yumabilecekseniz (bknz.: Sondan önce ki iki bölüm) bana özelden mesaj atabilirsiniz.
Şartlar:
1- ... Ne şartı canım! Ortak hesap için şart mı olurmuş? Adınızı bilsem yeterli. O kadar sıkı fıkı olmanıza gerek yok benimle. Zaten eğer isterseniz daha sonra birbirimize güvenirsek (ki bence bu çok önemli bir kavram) whatsapp'ta mesajlaşabiliriz. Ne alaka diyecekseniz, şöyle ki devir öyle bir hal aldı ki önüne gelene zaten normal şartlar altında bile telefon numaranı kolay veremiyorsun.
Neyse, bahsedeyim bira.
Bir klişe kitabı yazmak istiyorum mizah amaçlı. Eğer ortak hesaba katılırsanız beraber yazacağız, ayriyetten sapık, cinsel içerikli konu falan olmadıkça (ben zaten beklemem benim okurlarımdan kii *-*) kendi kitabınızı da yayımlayabilirsiniz. Kitabın konusunu ve ismini beraber belirleriz, kapağı da. Ve hesap ismini de *-*. Bölüm yazdıktan sonra sonuna isim belirtebilirsiniz isterseniz. Fark etmez. Bölüm yayımlamak için birbirimize sormamıza da gerek duymuyorum. Daha güzel olur, kendi kitabının bir bölümünü heyecanla okumak *-*.
Şimdi klişe diyorum ama, bence başka daha güzel kitaplar da yazabiliriz. Edebi değeri olan bir kitap mesela? Ya sa fantastik! *-*Neden bunu yapıyorum? Onu da söyleyeyim. Ben aklında çok konusu olan özgüveni düşük biriyim. Biriyle yazmak hem bana, hem de o kişi de benim gibiyse ona yardımcı olacaktır diye düşünüyorum. Zaten söylemiştim ama isteyen varsa özelden mesaj atabilir.
Bu kadar.Görüşürüz...
So, good bye!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tokyo Ghoul
FanfictionReplikleri fotoları Tokyo Ghoul ile ilgili herşey birkaç bölümlük fanfictionlar ve birçok bölümü olan fanfictionlar ve daha fazlası...