Mary uciekała własnie przed grupą potworów. One ja goniły i chyba chciały zabic!!!!! Nie chyba tylko na pewno bo miały wielkie nabijane ćwiekami maczugi!
Dziewczyna schowała sie za drzewem i wyciągneła z pohwy miecz. Rzucila nim w potwora któru rozpadł się w pyl.
Ale nie miała tyle szczęścia bo był tesz drugi cyklop który nadepnol na jej miecz i go złamał. Teraz Mary nie mogła nic zrobić, tylko czekać na smierć.
Ale nagle usłyszała jakieś krzyki i ujrzała za soba grupe ludzi z bronią.
-Ej pomuszcie! - krzyknęła mając nadzieję, że ją usłysza i pomogą.
Na szczenscie jakiś chłopak chyba trochę od niej starszy zobaczył ją i pobiegł w jej strone. Miał czarne włosy i czarne oczy. Ubrany był też na czarno i wyglądał jak emu.
W ciongu minuty zabił cyklopa i do niej podszedł.-Hej kim jesteś? - spytał.
Mary nie mogła powstrzymać westchnienia był taki przystojny!!!!!!! <3
-Mary Anderson a ty?
-Nico di Angelo jestes cheroską?
-Nie wiem a kto to?
-To znaczy że jesteś półbogiem i półczłowiekiem
-aha spoko
Podbiegli do nich jacyś inni chłopacy jeden miał czarne włosy jak Nico ale jego oczy byly jasne chyba zielone. Drugi miał bląd włosy i niebieskie oczy i był mocno zbudowany.
-Kto to?- spytał ten czarny.
-Mary jest heroską- powiediał Nico.- trzeba ją zabrać do.obozu
Nagle Mary poczula że mdleje. I swiat się.rozmył.
No hej! To prolog wiem trochę krótki ale od czegoś trzeba zaczonć. DWajcie gwiazdki i komki <3
CZYTASZ
Fantastyczne Przygody Córki Hadesa
FanficMary jest inna. Dlaczego?? Jest heroską i to bardzo potężna bo córka samego pana podziemia hadesa! Pewnego dnia spotyka jednak pewnego chłopaka i wszystko zaczyna się walic.......