Intalnirea

229 19 3
                                    

A pus pana si un Emoticon. UN FUCKING EMOTICON! CU FUCKING PUPIC!
Nu am putut dormi noaptea asta ... Eram prea impresionată de fapta lui. Adică...el...și...eu... Știu că suntem împreună dar cum...? De ce așa brusc?
Sigur e mâna lui Papyrus. Ok...e aproape 6 trebuie să mă pregătesc . A zis să ma îmbrac elegant. Ce naiba pune la cale... Nici nu vreau să mă gândesc... I-as cere niște detalii dar cred că vrea să fie surpriză.
Vine si ora plecării.
T: uuu unde pleci îmbrăcată așa?
Eu: Umm...
Mi-am amintit că Toriel nu prea știe de această "relație"
*ding dong*
Eu: răspund eu!
La ușă era Sans , de asemenea îmbrăcat și el elegant.Îi stătea foarte bine. Mă obisnuisem să îl văd tot timpul îmbrăcat lejer indiferent de anotimp.
Eu: ...
S: hei Frisk... Mergem?
Eu:Umm...sigur stai așa.
Mă duc la Toriel să îi spun că am plecat cu Sans în oraș și că mă întorc târziu.
Plecam împreună spre un taxi sa mergem la un restaurant.
Eu: ...
S: de ce ești așa tăcută?
Eu: de ce faci asta?
S: huh?
Eu: te cunosc Sans... Și tu nu faci din astea. Cine te-a pus să faci asta?
S: n-nu ,nimeni. Papyrus a avut idea de a te scoate în oras . Și m-am gândit să-ți fac ceva drăguț , chiar dacă nu îmi stă în fire. Ma ajutat cu planificarea si toate alea...
Eu: oh...*blush*
S: da știu *își duce mâna după ceafă* neasteptat nu?
Eu: foarte...
S: am ajuns *coboară*
Eu*cobor si eu* la Muffet? Nu e cam târziu ca să îl tina deschis până acum? S: pai Umm...am niște pile.
Eu: am înțeles.
Imi deschide usa și intrăm. Înăuntru era doar o masă aranjata pentru noi.
Ne așezam și încep să mă uit în jur. Totul era atât de bine planificat. Muffet ne aduce ceva bucate pe masă și îi face semn lui Mettaton să vină . Ton-Ton cânta pe o scenă improvizată o baladă de dragoste in cine știe ce limba. Sans se simțea destul de incomod. Era din cauza ca Papyrus l-a băgat pe Mettaton ca pe o condiție a organizării întâlnirii , cred. Atmosfera era atât de romantica si toate cele. În momente ca astea începeam cu flirtatul dar...Sans...nu as flirta cu el niciodată. Orice mișcare as face el va face fata aia de schelete rușinat si va încerca să își ascundă fata. Iubesc să îi văd acea fată doar ca... Se va simții mai inconfortabil decât este. Până acum întâlnirea merge bine. După ce mâncăm, îmi întinde mâna și mă ridica de pe scaun. Isi pune cealaltă mână pe talie si începem să ne mișcăm pe ritmul muzicii. El e mic de înălțime ... Si eu mai port și tocurile mele cui. Sunt un copac pe lângă el XD dar nu am ce sa fac. Am stat decât o ora acolo... Mai târziu mergem la el acasă. Părea destul de dezamăgit.
Eu: s-a întâmplat ceva?
S: Papyrus a spus că va ieși perfect dar...lipsește ceva...
Eu: eu m-am simțit bine ... *mă apropii și îl îmbrățișez*
S: stai...știu ce a lipsit! *se teleporteaza cu tot cu mine*
Suntem pe munte...muntele Ebott.
Eu: ce facem aici? E frig...
S*isi pune haina pe mine* vino.
Ne plimba pe acolo. Locul îmi părea destul de cunoscut până când ajungem la locul de campare.
Eu: serios acum...ce facem aici?
S: am venit aici din mai multe motive. Primul , ca să revedem priveliștea asta pe timp de luna plina si...
Mă întoarce cu fata spre o floare Echo. Era aceeași floare Echo pe care am plantat-o cu ceva timp în urmă. În ea se auzea conversația noastra. Pe lângă ea erau sute de flori echo nou rasarite. Eu: wow...
S: nu știam că acest tip de flori se înmulțesc atât de repede. E o surpriză chiar și pentru mine.
Eu: sunt...mai frumoase ca în Underground.
S: dacă sunt crescute intr-un mediu natural...
Mă uit oarecum nedumerită la Sans. Si el se uită la mine dar nu în acelas mod. Imi zâmbește cald si îmi face semn să mă uit la o altă floare Echo .
S: ce ai de gând să îi spui primei flori Echo crescute natural la suprafața pustoaico ?
Eu: te iubesc Sans...
S: și eu , pustoaico.
Ne așezam lângă apoi privim cerul împodobit cu diamante neslefuite . Imaginea asta mi se imprimă în minte si ma face sa ma simt minunat.
S: e târziu...
Rupe tăcerea.
S: ar trebui să te duc acasă.
Eu: asta nu e o problemă... I-am spus lui Toriel ca vin târziu și că nu va trebui să se îngrijoreze pentru mine.
S: cata încredere are în tine...
Eu: pai...știe ca sunt cu tine .
S: îți este frig poate ar trebui să ...
Eu: wow...cum de ti-ai ieșit din cool?
S: poftim? Încă sunt în zona cool!
Eu: ti-ai cam pierdut controlul în ultimul timp...cu mine ... Papyrus.
S: sunt doar îngrijorat.Toate astea se simt ca un vis. Unul prea frumos să fie adevărat. Din care nu as vrea sa ma trezesc niciodată.
Eu: ...
S: tu...Papyrus...și restul... Sunteți totul pentru mine. Nu as vrea sa ma trezesc din acest vis , Frisk. Nu vreau să vă pierd ca si atunci...
Eu: Sans suntem în siguranță. Nu ne vei pierde. Nu mai gândii așa.
S: sunt atât de fericit în momentul ăsta...as vrea să îl prelungesc la infinit.
Eu: știi ai dreptate.
S: în legătură cu?
Eu: e destul de frig...ar trebui să mergem acasă.
S: bine , te voi conduce .
Eu: defapt voi dormi cu tine în seara asta.
S: serios? Dar nu crezi ca ar trebui să...
Eu: e prea târziu să mă întorc acasă. I-as deranja pe toți din somn.
S: pai ... Dacă spui tu..
Ne teleportam în living unde canapeaua era făcută pat.
Eu: hmm...*mă uit*
S: s-a întâmplat ceva?
Eu: Papyrus nu e aici?
S: neah...cică s-a dus la Mettaton și o zis că va veni si el *își drege glasul apoi se încrunta* târziu.
Eu: *chicotesc* și crezi ca vor face prostioare?
S: pai nu prea cred. El e un schelete si Mettaton un robot.
Eu: pai si eu sunt un om si tu un schelete...
S: Corect. Dar noi nu am făcut nimic până acum.
Eu: până acum...
S: ce?!
Eu: nimic!
S: de ce tot timpul când vorbim ajungem la subiectul asta?
Eu: care subiect ? *zâmbesc fals*
S: nu mă face să îl zic cu voce tare.
Eu:...
S:...
Eu: ...
S: știi Frisk... Tot îmi propui asta în ultimul timp și *zâmbet smecheresc* ar trebui să te ascult...
Eu: uh...Umm...*mă îndepărtez *
S: și mă gândesc că tu chiar asta vrei * mă pune la perete*
Eu: știi că eu doar glumesc. Hehe...
S: se pare că acum numai vrei sa faci bancuri pe tema asta...
Eu: nu credeam că vorbești serios...
S: știu că sunt un glumeț dar ... *ochi turcoaz* când vorbesc serios chiar vorbesc serios.
Eu: O.O începi să mă sperii ...
S*imi musca gâtul*
Eu: Sans...n-nu...
Mă ia în brațe pe canapea si continua ceea ce face...până dimineață ...

After UndertaleUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum