~Epilog~

154 15 14
                                    

*din perspectiva lui Frisk*

Nunta lui Alphys si Undyne părea mai mult decât minunată. Și oameni și monștrii adunați... Alphys ca de obicei era foarte emoționată, dar cu siguranță o sa își revină in noaptea nunții. Glumesc. Întotdeauna va fi timida. Undyne se ridică de la masă , cu un pahar de șampanie proaspăt turnat.
Undyne: Un toast pentru voi oamenii, noi, monștrii. Un toast pentru prietenii mei Asgore, Toriel , Frisk... Și restul. Și pentru *uitându-se la Alphys* Alphy, dragostea mea.
Aplhys: oh v-vai...
Undyne: nu voi uita niciodată prima noastră întâlnire, aranjată de om, bineînțeles.
Eu: aww...
Undyne: umm...in concluzie... Noroc!*bea*
Toți se adună pentru a dansa. Până și W. D. Gaster pare un tip de gașcă, când nu are momentele sale serioase. Presupun ca asta se trage din familie.
Sans: Hei... puștoaico.
Frisk: Da, Sans?
Sans: Știu că vei pleca peste câteva zile și o sa ne vedem doar in vacanțe și toate alea...Dar mă gândeam și...
Papyrus: oh...ce romantic!
Sans: Paps...
Papyrus: Vezi ce fel mă simt când faci acele glume teribile? Hehe, poți continua *îmi șoptește* încearcă să-ți spună asta de câteva săptămâni deja.
Frisk*chicotesc*
Sans: După ce te intorci de la facultate , ai...vrea să fi puștoaica mea...doar a mea? *scoțând un inel din buzunar* știi ca nu sunt cea mai romantica persoana din lume dar...
Frisk: bineînțeles ,sac de oase leneșe ce ești.
Nimeni nu era atent la noi , bineînțeles. Nu voiam sa le fur momentul lui Alphys si Undyne. Papyrus a început să plângă de fericire.
Mettaton: Ușor , Papyrus, ruginesc, dragă.
Papyrus*sniff* nyeh? Ah, scuze.
Sans: Hei Papyrus, că tot ai zis că sunt rău... știi cât se rău sunt?
Papyrus: Sans, SANS!SANS NU!

Sans: rau până in oase.
Papyrus: SANS!!!!!
Sans: bine fie scuze.














*Perspectiva autorului*
*Anul 211X*
*Știrile MTT din viitor*

Mettaton: bine ati revenit la ȘTIRILE MTT! OHHH DAAAA~!  Vești bune, oameni și monștrii buni! Underground este cel mai vizitat oraș din lumea !  A atins pragul de 10.000.000.000 vizitatori ! Și chiar de la 100 de ani de când s-a conceput acest plan de... Oh da... Înmormântarea lui Frisk , reprezentantul om și cea ce a conceput Planul Echo pentru Underground , a avut loc ieri . A fost destul de intimă , doar familia și prietenii fiind prezenți, după dorința raposatei. De asemenea , Chara Dreemur pare cu niciun an mai bătrână decât atunci când i s-a o bucată din suflet. Alte știri...

*O săptămâna mai târziu*

Sans stătea pe o bancă lângă Papyrus si W.D. Gaster, doctor ajuns.Se uitau la mormânt.
Sans: ce păcat ... Corsiva a spus că nu voia să o viziteze pe mama sa.
Gaster: Imi închipui. Este destul de dureros să o vezi pe mama ta om moartă.
Papyrus: vreți să mă faceți să plâng iar?
Sans: Scuze , Papyrus. Dacă vreți, o puteți lua înainte spre casă. Voi mai rămâne puțin.
Papyrus: Bine. Oricum este la fel de deprimant și acolo .
Gaster și Papyrus pleacă spre casă, așteptați de intreaga familie. Sans rămase nemișcat, amintidu-și fiecare moment plăcut avut cu intreaga familie. Nașterea Corsivei, nunta Charei și Asriel, apoi Papyrus și Mettaton , reîmpăcarea lui Tori cu Asgore , Mettaton in anime ...
Brusc , pământul de deasupra mormântului se mișcă , Sans fiind luat de glugă.
Sans: ce nai- ?!
Și îmbrățișat. Frisk , acum , retrezită , îl îmbrățișa cu toată iubirea sa . Sufletul ei era intors pe dos, in fața veșnicului său pulover, însemnând că e un monstru acum. Este un schelet!
Sans: Pustoaico...e un vis?
Frisk : Nu...ci un nou inceput.
Sans: Te rog *scapă un sughit și plânge* nu mă mai speria in halul ăsta...
Frisk: of, Sans... Promit că de data asta nu voi mai pleca de lângă voi... niciodată...

*Sfârșit*
***Mulțumesc ca mi-ati citit cartea***

After UndertaleUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum