Fuziune

130 12 4
                                    

M-am trezit la realitate, dar nu eram eu.
( Suntem noi )
Nu mă pot mișca, auzi, respira, trăi...
(Frisk și Gaster)
Simțeam cum pielea mi se topește pe mine...
(Fuziune)
Că cineva mă posedă...ca și atunci...
( Da, ca și atunci)
Nu sunt eu
(Nu sunt nici eu)
Suntem noi
(Suntem noi)
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
(M-am întors)

*Perspectiva autorului*

Papyrus: SANS! Ce i s-a întâmplat omului?!
Sans: nu stiu!Nu se mișcă!
Undyne: uh...se întâmplă ceva.
Sans: se... Topește.
Papyrus: aiuresti Sans...
Sans:nu, serios!
Undyne: te-trebuie să o ducem la Alphys.
Toți se îndreaptă spre casa lui Alphys unde se explică ce și cum .
Alphys: n-nu știu ce aș putea face. Pare o fuziune forțată.
Asgore: fuziune forțată?!
Toriel: oh, saraca mea copilă.
Toriel își pune capul pe umărul lui Asgore plângând.
Toriel: ce nenorocire!
Asgore: oh, Tori, o să fie bine.
Sans: nu prea pare...
Alphys: așa e. Corpul ei suferă o schimbare bruscă. A-ar fi cazul să plecați. Nu e a bună.
Sans: voi sta aici.
Alphys:  b-bine.
După câteva ore de supravegheat, Frisk tot nu se mișca. Părea a fi intr-o stare ciudată de comă. Pielea ei se topea, lungindu-se și înnegrindu-se . Cu greu îți puteai da seama că este un om. Sans se plimba nervos , gândindu-se că e vina lui Gaster. Cu cât se gândea mai mult cu cât ii era mai multă frică de ceea ce va urma. Alphys, la fel de stresată , nu știa ce sa facă.Nu stătea locului și se frământa încă mai tare. Nimeni nu era bine. Nimeni nu credea că este in siguranță.
Cât despre Frisk , se lupta pentru a-și redobândi corpul. Ea și Gaster sunt intr-o totală contradicție...
Frisk: NIMENI NU TE VREA AICI!
Gaster: Nu mă vor, eu ii vreau...
Frisk: Ar trebui să fiu puntea dintre cele două lumi! Nu poți ruina acest echilibru din orgoliu!
Gaster: bineînțeles...la urma urmei , ești om , oricât de corectă ai fi. Le ții partea acelor ființe infime. EI SUNT ADEVĂRAȚII MONȘTRII!
Frisk: uita-te la tine! In ce ne transformi! Ai spus ca poți vedea prin spațiu și timp... De ce vrei un sfârșit prost?
Gaster: FIINDCĂ NUMAI SFÂRȘITUL AMBELOR RASE VA ADUCE PACE AMBELOR PARTI, DEFINITIV!
Frisk: ai spus că vrei să te întorci că să fi cu familia ta! Ai mințit?
Gaster: ...
Frisk: Papyrus, Sans, Asgore...  Ei au fost familia ta, și încă vor să fie...
Gaster: TOȚI MĂ URĂSC. II VOM OMORÎ PE TOȚI!
Frisk: nu poți, nu-ti voi permite!
Gaster: INDIFERENT, OM , MONSTRU , VOR FI CU TOȚII MORȚI. CU SAU FĂRĂ AJUTORUL TĂU. ȘI DUPĂ CE VOI TERMINA CU EI, VEI URMA TU.
Frisk: ...
Gaster: AH, OAMENII. ATÂT DE CONTROLAȚI DE SENTIMENTE... SENTIMENTE MAI PUTERNICE DECÂT A MONȘTRILOR... SINGURUL LUCRU CE AU EI IN PLUS ESTE DETERMINAREA . DAR NU ȘI ACUM! TE AM PE TINE! CEL MAI PUTERNIC OM! CU DETERMINAREA TA, SUNT DE NEOPRIT...
Frisk: nu-ti voi permite să...
Gaster: DEJA AI FACUT-O, DETERMINAREA TA...determinarea ta... determinarea... UNDE ESTE TOATĂ DETERMINAREA ?!
Frisk: nu vei pune mâna pe ea întreaga.
Gaster: UNDE ÎȚI ESTE RESTUL ?
Frisk: nu vei afla!
Gaster: DACĂ VA TREBUI SĂ MERGEM SĂ O GĂSIM O VOM FACE!
Frisk: NU!

Frisk devenea un om de mâzgă neagră. Trăsăturile nu i se mai recunoșteau , corpul ei fiind intr-o durere surdă. Creatura ce devenise se scoală și mai mult se târăște decât merge până la ieșire. Alphys o zărește și il cheamă pe Sans că să o oprească , sau mai bine zis , "îi" oprească.
Sans: DAR NU O POT OPRII! Nu o pot lovii!
Alphys: parcă ar fi un jeleu!
Undyne: ATENȚIE!
Undyne înfinge sulița fix in "inima" creaturii. Nu pare a fi afectată de lovitura și își continuă drumul.
Gaster: Ah... simt determinarea. E foarte aproape.
Frisk: Nu!
Creatura se învârte în cercuri făcându-i confuzi pe cei de față. Cade la pământ, dobândind o formă plată și uniformă. Din ea iese o figură chinuita a lui Frisk strigând după ajutor.
Sans: PUSTOAICO!
Nu putea vorbi dar se vedea că ajunse la disperare și cerea să fie oprită.
Alphys: oh nu oh nu oh nu. Trebuie să-i separăm!
Sans: cum?
Gaster: NU-ȚI VOI PERMITE , FETIȚO!
Creatura își reia forma inițială și se deplasează încetul cu încetul spre casa de unde se simțea determinarea .
Alphys: exact cum au fuzionat.
Sans: îți repet, cum?
Alphys: umm...nu știu exact
Undyne: TREBUIE SĂ O OMORÂM!
Sans: nu! Ii vom omorî pe amândoi!
Alphys: mă tem că Undyne are dreptate... Scarificarea lui Frisk ar putea fi unica soluție.
Sans: nu.
Creatura continuând spre casă, intrând și urcându-se la etaj. De unde venea determinarea...o ușă o ținea distanță de ea. Trecând și peste aceasta, ii vede pe Chara și Asriel cum dorm îmbrățișați. Creatura are un moment de ezitare.
Gaster: Asriel ...Chara... Dar credeam că sunt morți...
Frisk: eu i-am readus la viață. Cu determinarea mea.
Gaster: când credeam că le știu pe toate... Cu siguranță Asgore si Toriel au fost bucurosi.
Frisk: mai mult decât își imaginezi...
Restul găștii venise, eram confuzi la fel ca și creatura ,in acel moment.

After UndertaleUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum