Eu: dar cum...spuneai ca e mort sau...
S: habar nu am cum...dar cred ca accidentul i-a dat puterea de a călători în timp și în spațiu. Posibil a văzut și alte dimensiuni în care totul era mai bine sau mai rău...Mi-am dat seama ca vrea să se întoarcă .
Eu: de ce?
S: nu stiu.Alphys lucrează la problema asta de ceva timp și încerc să o ajut cum pot*sigh* vreau doar să fim lăsați în pace și fericiți pentru restul vieții noastre...
Eu*chicotesc* viața noastră ? Fericiți?
S: oh doamne...copile *începe și el să râdă*
Amândoi ne lăsăm duși de val și ne sărutam cu foc. Sau încercăm. El îmi coboară la gâtlej și începe să mi-l muste provocandu-mi un fior rece dar plăcut ,în tot corpul.
C: LUATI-VA O PESTERA! E MAI IEFTINA DECAT BILETUL DE LA ZOO, INGHETATA SAU BILETUL DE AUTOBUZ CARE MI-L DATORATI -.- .
Și ca de obicei . Chara strica totul.
Eu: TI-AM DAT BANII INAPOI ASA CA NUMAI PURTA PICA.
Sans îmi vorbește prin semne întrebând despre ce vorbim noi.
Eu: eh...chestii d-ale noastre.
S: bine...cred ca ar fi cazul să plec .
Eu: deja ?? Dar...
S: după cum vezi , Chara conduce în locul lui Toriel .
Eu: pai atunci să plecăm împreună de aici...în locul nostru...
S: stiu unde te referi.
Mă ia de mână și ne teleportam la locul de camping de la muntele Ebott.
În locul unde sunt florile Echo. Sau erau... Când ajungem văd toate florile smulse și taiate. În locul lor trebuia extinsă parcarea. Eram absolut socata . Am căzut în genunchi plângând. Asemenea frumusețe a naturii ... O floare pe cale de dispariție și...
S: Frisk *îmi pune mâna pe umăr* îmi pare rău...
Eu: AICI URMA SA CREASCA LA SUPRAFATA! DORINTELE NOASTRE SI A ALTOR OAMENI SUNT...*plângând*
S: o să mai crească...
Eu: ba nu... Aia era ultima...
S: Frisk o să mai găsim flori Echo...
Eu: serios?! O să te duci tu până în Underground să iei altele?
S: ...
Eu: așa....așa credeam și eu. Încă o dată umanitatea distruge fără scrupule. *sigh* ...
S: am să te duc înapoi acasă...
-----------------------------------------------------------
Săptămâni mai târziu de la aceea întâmplare m-a făcut să realizez că până la urmă nu exist degeaba.
Eu: vreau ca floarea Echo să fie protejată prin lege!
Ambasador: ce legătură are această floare cu procesul ?
Eu: Floarea Echo este o plantă provenită din Underground! Dacă nu ar fi existat Underground nici floarea asta nu ar fi trăit! Are o frumusețe rară și o abilitate impresionantă de a proiecta un micuț ecou când șoptești lângă ea! Acum o lună de zile am văzut mai multe flori distruse dintr-un motiv pur si simplu inacceptabil!!!
Ambasador: din păcate nu-ti putem confirma această informație... Trebuie mai întâi să ne dovedești existenta acestei flori Echo...
Eu: bine! Intr-o săptămână voi găsi și voi planta floarea! Lângă muntele Ebott care va fi o rezervație naturală și un muzeu înăuntrul acestuia!
Ambasador: Adjudecat! Peste o săptămână ne vom reîntâlni .
După ce iesim:
Ag: Frisk...tu ai...
Eu:știu de ce sunt responsabilă. Deocamdată vreau să mă ocup de asta și știu că voi reuși. Oricât de mult timp îmi va lua acest proiect...
Ag: voiam să spun că sunt mândru de tine...
Eu: oh...hehe. Încerc doar să fac lumea mai bună. Și vorbind de asta am nevoie de ajutoare.
Ag: bine. Doar suna-ma dacă mai ai nevoie de ceva.
Eu: bine. Îți mulțumesc.
Am nevoie de toti prietenii mei pentru a face asta... Ziua următoare mă străduiesc să îi adun pe toți la poalele muntelui Ebott ca să începem căutările.
Eu: Bine toata lumea! Adunarea ! Ne vom răspândi și vom căuta acea FLOARE! Noi, cei mai lenti și mulți, vom căuta la poalele muntelui. Muffet își poate împrăștia micuții păianjeni să caute mai sus. Sans , te poți teleporta, deci vei acoperii o arie mai mare deci mai multa munca pentru tine! Și ca să mă asigur că nu lenevești Undyne și Papyrus vor veni cu tine, asemenea Alphys care va analiza locul pentru a găsi mai repede. Grillby , Tori și Asgore încercați să nu dați foc la pădure.
As: dar și eu am puteri cu foc!
Eu: știm amândoi ca nu știi cum să îți folosești puterile bine.
As : :|
C: ooooooh! Te-ai ars XD
S: *începe să râdă*
C: NU! NU VOIAM SA FAC UN CALAMBUR
S: prea târziu.
Începem să căutăm câteva ore și nu dam de nimic.
T: Frisk putem face o pauză? Mă dor picioarele și sunt extenuată.
Eu: da ,presupun. *luând megafonul* PAUZA DE MASA!
MK: auuuu! Eram lângă tine -_-
Eu: scuze...
S*apare* în sfârșit! Pauza!
P: Sans! E a 7-a ta pauză!
S: pai știi cum se spune... Cheia succesului sunt pauzele lungi si dese.
P: nnnnnn*se pregătește să țipe de furie* NGAAAAAAAAAAAAAAAAH! *roșu de furie si scoate fum *
Mt: oh Papy dragule...calmeaza-te.
As: i-a văzut cineva pe Chara și Asriel.
Eu: nu prea...de vreo jumătate de oră.
T: oh nu! Dacă au intrat intr-o belea !
Al: e-eu i-am văzut că se duceau mai sus pe munte...
Eu: oooh nu...BINE TOATA LUMEA MERGEM SA II CAUTAM PE CHARA SI ASRIEL.
S: cine știe pe unde sunt pușlamalele alea...Or fi chiulit și s-or fi dus să se giugiuleasca pe undeva.
Eu: nu prea cred...nu ar fi stat atâta timp.
U: *coboară de la deal* HEI! I-AM GASIT!
Ag: unde sunt?!
U: mai sus de ruta turistica ! Au nevoie de ajutor!
Eu: știam eu ca au făcut o boacănă sau ceva...
Ne urcăm mai sus pe munte si lângă o râpă era Asriel care se uita in jos după ceva.
T: Asriel! Indeparteaza-te! E periculos! As: mama ! Tata! Chara e acolo jos a căzut!
Ag: oh nu!
Eu: e ok?
As: habar nu am ! Nu se mișca!
Eu: Sans...teleporteaza-ma te rog jos.
S*mă ia de mână și se teleporteaza*
Eu: Chara! Ești bine? Te-ai lovit?
C: auu... Ugh... Mă doare brațul dar...florile astea aurii mi-au atenuat căderea...
Eu: Flori aurii?
C: da...aceste... Stai puțin. Locul acesta...
Eu: da... Imi pare cunoscut.
Amândouă: SUNTEM IN UNDERGROUND!
s: huh? Suntem?
Eu: da! Aici era Flowey!
C: aici m-a găsit Asriel !
Amandoua: Și pe acolo se intra in ruine!
S: ruinele?
Eu: știi ce însemna asta ?
C: ne putem duce până la Waterfalls!
T*ecou* CHARA! SANS! FRISK!
Eu: E BINE! VENIM SUS !
Sans ne teleporteaza sus pe amândouă și Chara e videcata de răni de către Toriel.
T: cât de mult mă bucur că sunteți bine!
Eu: nu...trebuie să ne întoarcem acolo! Acolo sunt florile Echo! Ne putem duce sa...
Ag: din păcate nu suntem pregătiți pentru e expediție in underground. Locul acesta nu a mai fost explorat de mult timp. Cu siguranță nu o să găsești niciun monstru acolo. Au fost evacuați toți.
Al: aproape toți... Monștrii din laboratorul meu ar putea hoinarii pe acolo.
Ag: ce monștrii , Alphys?
Al: c-cei morți, cu experimentul cu determinarea ...experimentul meu eșuat ! Algamitii sunt acolo! Si sunt periculoși! Gata mi-ati aflat secretul !
Eu: indiferent ce e acolo ... Mă voi duce .
S: și nu o vei face singura. Vin si eu cu tine.
P: și eu!
Ag: dar Undergroundul este imens! Cum ve-ti putea să îl strabateti?
Eu: o să ne echipam. Mai avem 5 zile la dispoziție să demonstrăm existenta florii . Mâine vom fi pregătiți.
T: ești sigură, copila?
Eu: locul acela m-a umplut de determinare....
CITEȘTI
After Undertale
FanfictionAu trecut 10 ani de la eliberarea monstrilor din Underground. Dar totusi monstrii si oamenii inca nu se inteleg.Frisk, ajunsa la maturitate, trebuie sa treaca prin aceasta problema fiind bariera dintre cele doua tabere. Pe langa aceasta mai are si a...