Bu hikâye edatuanauysal içindir. Giflerin ve resimlerin hepsi aynı videodan alınmaktadır.
Louis ile 1 yıldır sevgilisindir ve bugün de yıldönümünüz.
Sabah olur. Louis yanında değildir. "Nerde bu?" diye söylenerek evi dolaşırsın. Ama bulamazsın. Telefonuna mesaj gelmiştir. Bakarsın. Mesajda "Günaydın! :) Fotoğraf çekimleri için stüdyodım. Bunun için özür dilerim. SENİ SEVİYORUM <3" yazıyordur.
Bir süpriz yapıp onun yanına gitmek istersin. Yolda giderken de "Yıldönümümüzde yapılacak iş mi bu? Halbuki ne kadar da güzel geçecekti bugün :( Umarım Louis bugünü unutmaz" diye söylenirsin.
1D'nin stüdyosuna gelirsin. İçeri girersin. Birisine Louis'in nerde olduğunu sorarsın. Tarif ettiği yere gelince kapıyı açarsın. Bir adam Louis'in resmini çekiyordur ve Louis pek de mutlu görünmüyor.
Louis seni görünce şaşırır ve hemen yanına gelir.
Louis:Burda ne işin var, bebeğim? Evde olduğunu sanıyordum.
edatuanauysal:Mesajı görünce yanına gelmek istedim.
Louis:Hımm. Tamam, bebeğim. Benim bildiğin gibi fotoğraf çektirmem gerekiyor.Der ve gider. Sen içinden "Ne yani bugünü unuttun mu?" dersin.
Adam, Louis'in resmini çekmeye devam eder.
O sırada yan taraftan geçen Niall'ı görürsün. Sana tuhaf bir şekilde bakar.
Niall(mırıldanarak):(S/A)'nın ne işi var burda? Evde olması gerekirdi.
Der ve telefondan biriyle konuşmaya başlar. İçinden "Acaba evde mi olmam gerekirdi? Belki de süprizim evdedir." diyerek eve gidersin.
Eve gelirsin, araştırırsın. Ama bir şey bulamazsın. "Acaba yeniden mi stüdyoya dönsem?" dersin ve geri gidersin.
Stüdyoya gelirsin. Louis hala fotoğraf çekiliyordur. Ama adama gıcık olursun çünkü ne zaman baksan adamın ve Louis'inin tipi şöyledir:
Arkanda Zayn'in olduğunu fark edersin. Kamerayı sana doğru getirir ve fotoğrafını çeker.
İçinden "Ne yaptığını sanıyor bu?!" dersin.
Yarım saat boyuca Louis'i izlersin.
edatuanauysal :Ne zaman bitecek, hayatım?
Louis:Daha değil. Ama bi' beş gün sürer gibi.
edatuanauysal :Ne?!
Louis:Şakaydı! :D
edatuanauysal :Off! Louis... Bugün için yapman gereken bir şeyler olduğunu hatırlıyor musun?
Louis:Fotoğraf çekinmek mi?
edatuanauysal :Hayır. Aaa... Süpriz gibi.
Louis:Bana hediye mi aldın? :D
edatuanauysal :Hayır. Şey, sayılır. Hediyeyle alakalı. Ama bir şey hatırlaman gerekiyor.
Louis:Fotoğraf çekiminin ne zanan biteceğini mi?
edatuanauysal :Boş versene.Canın, Louis'in bu durumuna çok sıkılmıştır. Eve gidip ağlamak istersin.
Kapıyı açınca etrafa asılmış olan süsleri görürsün. Bununla beraber Louis senin 2 metre uzağındadır.
Louis:Bugün yıldönümümüz! :D
edatuanauysal :Hatırladın mı? :D
Louis:Unutur muyum? :D Eğer unutursam emin ol ki ölmüşümdür.
edatuanauysal :Aaa! Öyle deme! :(
Louis: :D Bunların hepsi bir plandı.
edatuanauysal :Ne? Nasıl? Bu arada sen nasıl benden önce buraya gelebildin?
Louis:Çok fazla hızlı koşmam gerekti. İyi ki stüdyo çok uzak değildi ve sen de arabayla gitmedin. Hepsini anlatıcam. Bu işte o fotoğraf çeken adam olmak üzere herkes vardı. Sabahleyin erkenden stüdyoya gittim. Senin geleceğini tahmin etmiştim :)
edatuanauysal : :D :))
Louis:Bu sırada bahçede gizlice saklanmış olan Harry ve Liam etrafı hazırlamaya başladı.
edatuanauysal :Ama ben eve iki kez gittim.
Louis:Biliyorum. Bu yüzden Harryle Liam, süsleri çıkarıp yeniden asmak zorunda kalmış. Yeniden stüdyoya gelince Niall bilerek öyle dedi. Sen eve git diye. Ama yanlış zamanda söyledi. Ben burdan kaybolucaktım. Sonra Niall senin duyabileceğin bir şekilde mırıldanacaktı ve sen eve gidecektin. Gelince de karşında beni bulacaktın. Ama bizimkiler işte. Her şeyi mahvediyor.
edatuanauysal :Aslında planın çok mantıklı :D Demek benim için bunları yaptın :) Peki neden Zayn benim fotoğrafımı çekti.
Louis:Benimle gel.Diyerek bir pastanın yanına gelirsiniz. Dekor olarak yanlarında havuç vardır. Üstünde ise sizin fotomontaj ile yapılmış evlendiğiniz fotoğraf...
edatuanauysal :Louis... Ben diyecek bir şey bulamıyorum :')
Mutluluktan ağlarsın. Louis sana sarılır. Sen de ona sarılırsın.
Louis:Yıldönümümüz kutlu olsun. Kevinlı yıllar...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
One Direction Komik Anlar (TAMAMLANDI)
RandomGülmek garanti. Abartılı, kısa ve komik hikayeler.