Gigi ve Perrie arasında ki yarış son buldu. Yarışmanın kazananını Zayn'in açıklamasını istenildi. Zayn"Evet. Herkesin sabırsızlıkla beklediği kişi.....................................................................................................Elbette ben. Başka kim olmasını bekliyordunuz?"
Patates'in sakladığı bütün kaşıklar, Liam'ın dolabında bulundu.
Louis ve Kevin havuç cennetinden erken döndü. Louis halinden memnun görünmüyor. Louis" Bi' daha ki evcil hayvanımı seçerken tavşan seçicem." Ama Harry bu durumdan çok mutlu ve Harry "Türkleri çok seviyorum. Yöntemleri işe yaradı! :D En kısa zamanda Türkiye den bir yere taşınıcam." dedi.
Niall, Patates ile kaçırdığı yiyecekler yüzünden şikayet edilmiş. Polisler ise Niall'a bir ders vermek için 1 gün boyunca yemek yememesini istemişler. Niall bunu nasıl kaldıracak bilmiyorum :D
Liam dolabındaki görüntüyü görünce bayılacak gibi olmuş. O sırada yanında Louis de varmış ve Liam'ı tutmuş. Louis " Eğer onu tutmasaydım sanırım Liam diye biri olmicaktı. Yani benim tahminimce." (Yorumlarda bekliyorum. Sizce Liam'a ne olurdu?)
Zayn, Niall'ı yerde bayılmış bir şekilde görmüş ve hastaneye götürmüş.
Harry yine bir evin çatısında görüldü. Harry bu sefer "Yolda giderken Kendall'ı gördüm. Hadi Harry korkmadan yanından gidebilirsin dedim kendi kendime. Sonra yolda yan yana gelince bana baktı ben ise hiç oyalanmadan bir evin çatısına çıktım. Eski sevgililerime sesleniyorum. Lütfen artık karşıma çıkmayın. Korkuyorum 😣" dedi. Liam bu durumdan yine rahatsızcı.
Niall hastane de gözlerini açınca ona neden bayıldığını sorunca Niall "Harry yanımda Taco yedi." dedi. Seni gidi kıvırcık Harry :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
One Direction Komik Anlar (TAMAMLANDI)
DiversosGülmek garanti. Abartılı, kısa ve komik hikayeler.