Bu hikâye Eda_zquad içindir.
Harry ile daha çıkalı neredeyse 1 hafta oluyor ve Harry bunun için seni kendi evine davet etti. Sen ilk başta heyecanını Harry'e göstermek istemedin. Bu yüzden "Olur. Benim için uyar :)" dedin.
Eve gidince ise çığlık atarak bütün odaları dolaşırsın.
Eda_zquad:Olamaz! Şimdi ben ne giyinicem?! Pembe elbisemi mi giysem yoksa kırmızıyı mı? Pembe giyinirsem çok cici kızlardan olurum. Eğer kırmızı giyinirsem ise Harry yanlış anlar. Şort mu, etek mi yoksa pantolon mu? Pantolon sanki beni şişko gösteriyor (tabii ki de öyle değilsin. ama öyle düşünüyorsun :D) Şort giyinmek abartılı mı olur? Etek giyinsem üstüme ne giyinicem?! Şapka taksam mı, takmasam mı?
Böyle diyerek yarım saat bütün kıyafetlerini dökersin. En sonunda altına dizinin biraz üstünde pembe bir etek, üstüne beyaz bir t-shirt, ayakkabı olarak da beyaz bir converse ya da babet giyinirsin. Saçın açık ve hafif dalgalı. Pembe bir şapka...
Harry seni arar.
Harry:Alo.
Eda_zquad:Alo.
Harry:Hayatım, birazdan seni almaya geliyorum ve... Sanırım geldim.
Eda_zquad:Tamam, hayatım. Şimdi çıkıyorum.Evden çıktığında bahçe de Harry arabasında, sana ağzı açık bir şekilde bakıyordur.
Yanına gelirsin. Arabanın kapısını açıp oturursun. Harry senden gözlerini alamıyordur. Bir ıslık çalar.
Eda_zquad:Ya tamam Harry. Utanıyorum 😊
Harry:Mankenler bile bu kadar güzel olamaz. Ben Kendall ve Taylor'a sen varken acaba nasıl baktım? Bir türlü aklım ermiyor.
Eda_zquad:😃😁😁 Hadi artık gidelim. Senin evini merak ediyorum.
Harry:Tamam, hayatım 😊
Eda_zquad:🙂😊😊Arabayla, Harry'nin evine gidersiniz. Arabadan inince iyice evi süzersin.
Eda_zquad:Evin çok tatlı.
Harry:Senden daha tatlı değil ama.
Eda_zquad:😃😁 Ahaha. Teşekkürler, hayatım. Sende benden tatlısın. Gülüşün, gamzelerin, gözlerin... (^v^)
Harry:。^‿^。Harry anahtarıyla kapıyı açar. İçeri girersiniz.
Harry:Evime hoş geldin!
Eda_zquad:Burası çok güzel 🙂 Eee? Evi dolaştırmıcak mısın?
Harry:Benimle gel.Harry sana evini dolaştırır. En son mutfağa gelirsiniz.
Harry:Eğer karnın açsa bir şeyler yiyebilirsin. Benim bir yere gitmem gerekiyor.
Eda_zquad:Lavabo gibi bir yer mi?
Harry:Sayılır.Der ve gider. Sen ise buzdolabını açıp bir muz alıp yemeye başlarsın. Birden bire Harry'nin sesi gelir. Şarkı söylüyor gibidir. Sesin geldiği yöne doğru gidersin. Ses müzik odasından geliyordur.
Kapıyı açarsın. Harry gitar çalıyordur. Seni görünce ise daha bi' özenle çalmaya başlar.(Multi) Onun yanına yavaşça ve gülümseyerek gelirsin. Harry birden bire şarkının sözlerini söylemeye başlar. Şarkının sözleri senden bahsediyordur. Harry şarkıyı söylemeyi bitirince ise sen gülümsemekten ve gülmekten yanak kasların iflas olmuştur.
Harry:Hep böyle kalalım istiyorum. Hiç ayrılmayalım, olur mu?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
One Direction Komik Anlar (TAMAMLANDI)
De TodoGülmek garanti. Abartılı, kısa ve komik hikayeler.