1D en sonunda binadan kurtuldu. Peki, bu nasıl oldu? Bir helikopter gelip onları aldı ve yeniden İngiltereye, Londraya götürdü.
Bu arada Zayn'in "BedTalk" adlı şarkısının klibinde Türkiye'den İngiltereye geldikleri video da varmış.
Niall:Ordan kebap ve baklava yiyemeden gittiğimize inanamıyorum! Hepsi Harry'nin suçu!!
Kamera yan tarafta duran Harry'e döner. Harry, Niall'a tuhaf bir şekilde bakıyordur.
Harry:Neden benim suçum? Bence senin olmalıydı. Etrafta nasıl dolaştığını herkes gördü. Bu arada kebap ve baklava haricinde bütün Türk yemeklerini tattın. Yanına bile aldın.
Niall:😶 Vaz geçtim. Hepsi Zayn'in suçu!!
Zayn:Ben ne yaptım?
Niall:BedTalk adlı şarkın çok fazla dikkat çekiciydi ve bütün hayranları etrafımıza topladın.
Liam:Evet.
Louis:Evet, haklı.
Harry:Bu doğru, Zayn. Fazla dikkat çekiciydi.
Zayn:Senin ben de ne sırların var biliyorum, Harry. Unutmadım.
Harry:Bence hiç dikkat çekici değildi. Fazla abartıyorsunuz.
Liam:Yapma, Harry!
Louis:Bence bunların sorumlusu "Pattes".
Niall:Pattesle aranda ne var?! Çabuk söyle!
Louis:Hiç bir şey. Ama o etrafta öyle yeni patates ile dolaşmasaydı bunların hiç biri olmazdı.
Harry:Bu daha mantıklı.
Liam:Mantıklının ötesi.
Zayn:Suç bende olmadığı sürece sorun yok. Herkese katılıyorum.
Niall:Evet. Haklısın. Ondan nefret ediyorum!!!
Başka Pattesten nefret eden var mı? 😁
ŞİMDİ OKUDUĞUN
One Direction Komik Anlar (TAMAMLANDI)
عشوائيGülmek garanti. Abartılı, kısa ve komik hikayeler.