1D diğerlerinin yanına giderek onları uyandırmaya çalışır.
Harry:Aaa.. eem... senin... kalkman.. şey... aaa... sadece kalk, geç oldu bebeğim.
Liam:Günaydın aşkım :) Uyan. Programını değiştirmemi ister misin? Şimdi uyan ve kahvaltını et. Çünkü gün içinde alman gereken besini alman gerekiyor.
Louis:Hey uyan! Yeteri kadar güzellik uykun var ve güzellik uykusuna ihtiyacın olmadığını herkes biliyor. Uyan yoksa geç kalıcaz. Çizgili kıyafetini giyinmeyi unutma.
Zayn:Uyan. Bugün yeni bir gün. Yeni bir seyehat. Yeni bir anı. Kalkta artık yolculuğa başlayalım.
Niall:ARTIK UYAN! ÇÜNKÜ BÜTÜN KAHVALTINI YEDİM!!
--------------------------------------------------------------------------------------
Bu sefer ise siz erken kalkıp kahvaltıyı hazırlamışsınız.
Harry:Günaydın. Bugün sanırım erken kalmışsın. (sabiha her zaman geç kalkar)
Sabiha:Çok komik.
Harry:Evet öyle! :D Yine de çok lezzetli duruyor. Karnım da çok acıktı. En iyisi ben başlıyım. Bu arada hayatım... Muzumu unutmuşsun.Liam:Günaydın aşkım :). Kahvaltı harika görünüyor. Seni Niall'a kaptırmadığım için seviniyorum :D.
Kübra:Ahaha :D İstediğin başka bir şey var mı?
Liam:Sen... :)Louis:Kevinlı günler, bebeğim. Vay canına! K'den N'ye kadar bütün yiyecekler var. (K evi N)
Ravza: :D Söylenmede otur hadi :)
Louis:Bundan sonraki kahvaltımızı havuç tarlasında yapalım mı?Niall:Günaydın küçük patates! Yine kendini aşmışsın. Elma konusunda. Senden sığır etli turta yapmanı istemiştim.
Aleyna:Küfür ediyim mi?
Niall:Eminim elmalı daha güzeldir. Ama elmalı yumurta da olmaz ki :( Sonra kuruyup gidicem! :(Zayn:Günaydın. Seni tatlı, minnoş-
Sude:Sakın başlama! Otur yemeğini ye! O kadar hazırladım! Yemezsen dayak yersin! Bunu en iyi Arda bilir.(arda, sude'nin kardeşi)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
One Direction Komik Anlar (TAMAMLANDI)
De TodoGülmek garanti. Abartılı, kısa ve komik hikayeler.