HAYAL ET 2

280 29 6
                                    

Bu hikâye _horanirwin_ içindir.

Niall ile neredeyse 2 yıldır evlisinizdir ve bir çocuğunuz var.

Sabahleyin uyanırsın. Niall yanında yatmıyordur.

_horanirwin_:Acaba Niall nerde? Kesin mutfaktadır. İlk önce küçük patatese bakıyım. (küçük patates sizin niall ile çocuğunuz oluyor :D)

Odasına gittiğinde onu bulamazsın.

_horanirwin_:Niall'ı anladıkta little patato nerde? Ben en iyisi mutfağa, big patato'nun yanına gidiyim.

Dersin ve aşağı inersin.

_horanirwin_:Niall? Niall? Sarı civcivim? Nerdesin?

Niall mutfağa, patateslerin üzerine bir mektup bırakmış.

_horanirwin_:Neden bana mesaj atmadı? Ya da aramadı? Onu anladıkta bu patateslerin tezgahın üzerinde ne işi var?! Her yeri kirlettiler şimdi. Koy bakalım Niall efendi. Sonuçta ben temizliyorum buraları!

Notu okursun. Notta:

Niall:Merhaba ortanca patatesim! Nasılsın? Biliyorum. Şu anda tezgahın üzerindeki patateslerin her yeri kirtelliği için bana kızıyorsun ve kendi kendine söyleniyorsun. Halini düşündükçe gülmeyi bırakamıyorum :'D. Bildiğin üzere yeni şarkımız için klibi çekmemiz gerekiyordu. Beni çağırdılar. Hem de sabahın köründe! Çok güzel bir rüya görüyordum. Dünyada ki en mutlu olduğum an yani seninle EVLENDİĞİMİZ zamandı. Bu arada little patato nerde diye merak ediyorsan benimle. Seni uyandırıp uykundan etmesin diye yanıma aldım. Telefonuna senin uyanacağını tahmin ettiğim saatten biraz sonra resimli foto atacağım. (MULTİ)

                Seni çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok seven :NİALL

<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

One Direction Komik Anlar (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin