Huzur aradığın şeyken bulunamıyor bazen. Gözlerimi araladığımda yağmurlu hava boğucu bir ortam oluşturuyordu. Yataktan kalkıp yüzümü yıkamaya gittim. Geri döndüğümde üzerime kotumu ve beyaz sweatimi geçirdim. Beyaz konverslerimide giydikten sonra hafif bir makyaj yaptım. Okulun son haftası olduğu için gitmiyorduk ve bugün Yağmur ile dolaşmaya çıkacaktık. Bi arada babamın yanına uğrayacaktım. Üniversitenin son yılı olduğu için bu yıl bir çok kez babamın yanına gitmiştim. Holdingin tek varisi ben olduğum için işleri öğrenmem gerekiyordu. Aşağı indiğimde Ceren ablaya annemi sordum. Kendisi uzun süredir bizim yanımızda çalışıyor. Annem sabah erkenden çıkmış. Yağmurlara gitmiş. Hahah kesin yine gün yapıcaklardır. Ve gün kimin evinde ise en yakın arkadaş gider ve hazırlıklara yardım eder. Babam işe gitmiş. Bende şimdi çıkacağımı haber verip kapıya doğru ilerledim. Üzerime siyah yağmurluğumu giyip siyah küçük çantamı sırtıma taktım. Arabanın anahtarlarını alıp çıktım. 17yaşımdayken araba kullanmayı öğrenmiş 18imde ehliyeti almıştım. Aslında motorlar daha çok ilgimi çekiyor yanlız bu yıl ki doğum günümde bir motora sahip olabileceğim için beklemekteyim şuan. Arabaya binip Yağmurların evine sürdüm. Yağmur arabaya bindiğinde söylenmeye başlamıştı yine.
Yağmur:Kızım niye geç geliyosun anneciğime ve Yeliz teyzeme yardım etmek zorunda kaldım pfd.
Mısra:Annem sizde mi? Tahmin etmiştim. İyi işte çalış biraz;)
Yağmur:Ayh neyse şuan sinirlerimi bozamayacağım. Sen heyecanlı değil misin ya okulun son günü doğum günün ve gelsin hediyeler..
Mısra:Evet motorumu sabırsızlıkla bekliyorum.Yağmur:Ondan bahsetmiyorum Mısra.
Mısra:Neymiş?
Yağmur:Holdingin başına geçiceksinn.
Mısra:Evet buyüzden kaygılarım var biraz.
Yağmur:Bir yıldır yetence çalışıp öğrendin zaten. Hem hemen babanın yerini almayacaksın sonuçta rahat ol.
Yağmura gülümsedim ve arabayı boş bir yere bıraktım. Alışveriş merkezine girdik ve kıyafetlere bakmak üzere üst kata çıkmaya başladık.
Yağmur:Mısra! Baksana..
Mısra:Noldu kız niye bağırıyorsun ortalık yerde?
Yağmur:Şu karşıdaki çocuk Yenilmez holdingin varisi olan çocuk değil mi?Mısra:Bakiyim.. Aaa evet lan. Yenilecekler ama çok yakında. Babamın yapamadığını ben yapacağım..Bir yıldır buyüzden çalışıyorum!
Yağmur:Sakin sakin 😄.Kızım düşmansınız tamam da bu ne hırs? Ama kararlı olman çok güzel yanındayım kardeşim.
Mısra:Çok yakında yenilecekler..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Butterfly Love
Teen FictionBazı insanlar şanslı olarak dünyaya gelirken bazıları ise şanslarını sonradan kaybedenlerdir. Mısra ve Melih şanslı mıdır? Yaşayarak öğrenmeleri gereken bir çok şey, hissederek öğrenecekleri bir çok duygu varken şans yanlarında olacak mıdır? Kelebek...