Multi; Mısrayı gözleri dolmuş bir halde bulan Melih
Sabah gözlerimi açtığımda aklıma akşam yiyeceğimiz yemek gelince yüzümü düşürdüm ve yatağımdan kalktım. Klasik işlerimi hallettikten sonra odama geri dönüp üzerime birşeyler giydim. Saçımı dağınık topuz yaparak aşağı indim. Annem ve babam evde değildi. Bende hemen birşeyler yedim ve televizyonun karşısına geçtim. Bölümünü kaçırdığım bir diziyi buldum ve izlemeye başladım. Yaa bu çocuk ne kadarda tatlı böyleee yicem şimdi..
4saat sonra
Dizi bittikten sonra çıkıo biraz sahilde dolaşmıştım. Şimdi eve döndüm ve duşa girdim. Sıcak su çok iyi gelmişti. Saate baktığımda öğleden sonra dört olmuştu. Dolabımın karşısına geçip yemek için kıyafet bakmaya başladım.
Saçlarımıda hazırladığımda saat 18.00 olmuştu. Hemen makyajımı yapmaya başladım...
Herşey bittiğinde çantamada telefonumu rimelimi ve dudak parlatıcımı ve bir miktar para koydum. Aşağı inip kapının önüne çıktım. Beş dakika bekledikten sonra annem ve babamda araba ile gelmişti. Bende arabaya bindim ve resteuranta doğru yola çıktık.
Mısra:Herzamanki gibi şahane olmuşsun Elif sultan.
Annem:Hahah sende çok güzel olmuşsun melek kızım benim.
Babam:Anlaşılan bugün yine beğendiremiyoruz kendimizi.
Mısra:Ya baba sende her zaman olduğun gibi çok yakışıklısın kahramanım benim..
Babam:Hahah hadi bakalım nasıl geçicek yemek?Geldiğimizde içeriye geçtik. Yenilmez aileside yeni gelmiş oturmaya çalışıyorlardı. Melih annesine oturması için sandalyeyi çekmişti .Bizde yanlarına gittiğimizde gülümsedik ve yerimize oturduk. Melih benim karşımda Melihin yanında annesi ve annesinin yanındada babası vardı. Benimde yanımda annem ve annemin yanında babam vardı.
Melihin babası ilk konuşan oldu.Selim:Nasılsınız?
Mert:İyiyiz siz nasılsınız?
Selim:Bizde aynı.
Nermin:Neler yapıyorsunuz görüşmeyeli Elifcim?
Elif:Aynı şeyler Nermincim.Birbirlerine yapma olan gülümsemeler gönderirken bu ortamda bulunmak istemiyordum.
Nermin:Melih bu işi çok istiyor. Ve buyüzdende çok çalışıyor.
Elif:Mısra da aynı şekilde.
Konu ne ara bize geldi ya.
Mısra :Ben bi lavobaya gideceğim.Masadan kalkıp elimi yıkadım ve yüzime su çarptım. Hafif rimel ve parlatıcımı sürdükten sonra kendime bir baktım. Lavobadan çıkıp yürüyecekken telefonum çaldı.
Mısra:Niye arıyosun?
-:Özledim.
Mısra:Beni ilgilendirmez. Bunu beni terkedip başka kıza gitmeden önce düşünecektin.Telefonu kapatıp gerizekalı diye söylenmeye başladım. Mesaj gelince telefona baktım. "birde partiye onunla gelmemi istiyor yüzsüz mal şey "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Butterfly Love
Novela JuvenilBazı insanlar şanslı olarak dünyaya gelirken bazıları ise şanslarını sonradan kaybedenlerdir. Mısra ve Melih şanslı mıdır? Yaşayarak öğrenmeleri gereken bir çok şey, hissederek öğrenecekleri bir çok duygu varken şans yanlarında olacak mıdır? Kelebek...